drturbo Skrevet September 22, 2019 Forfatter Skrevet September 22, 2019 2 timer siden, sveigis skrev: Meget pent dette og brukspatina må den ha 😀 Takk, det syns jeg også. Den er i så utrolig fin stand så det er nesten for «gæli» å begynne med en lakkering av denne. Brukspatina er helt ok, dessuten er den første ripa og steinsspruten på nylakkert bil er så bedriten, bytter ut døra som er ødelagt.
fxslin Skrevet September 22, 2019 Skrevet September 22, 2019 Synes den så veldig bra ut mtp alderen!!
drturbo Skrevet September 22, 2019 Forfatter Skrevet September 22, 2019 Jeg klarer ikke å fatte hvordan forrige eiere har klart å holde den så til de grader rustfri. Bilen har bodd i Oslo siden 2000, og kjørt Ca. 10000km årlig siden.
drturbo Skrevet September 26, 2019 Forfatter Skrevet September 26, 2019 Mangler jeg deksler som skal innenfor tåkelysene? Mellom tåkelysene og skiltholder?
Rune-K Skrevet September 26, 2019 Skrevet September 26, 2019 Ja du mangler nr. 12 her. Nr 11 er uten tåkelys. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4051-EUR-07-1985-E28-BMW-520i&diagId=51_0714
drturbo Skrevet September 27, 2019 Forfatter Skrevet September 27, 2019 16 timer siden, Rune-K skrev: Ja du mangler nr. 12 her. Nr 11 er uten tåkelys. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4051-EUR-07-1985-E28-BMW-520i&diagId=51_0714 Hjertelig takk!
drturbo Skrevet November 1, 2019 Forfatter Skrevet November 1, 2019 Dette som kalles «effektanlegg»? I følge de som kan så er dette EGR system levert på biler solgt nye i Sverige og Sveits....siden vi er i Mor Norge fjerner jeg dette med god samvittighet. Uansett helt tett. Varme og vold, en sikker vinner for alt som sitter fast.
Bimmerlorris Skrevet November 1, 2019 Skrevet November 1, 2019 Gratulerer så mye med en flott e28 ☺️👍 Denne skal jeg følge med på 👍 Her det jo bare småtteri om å gjøre med, så denne kunne du med fordel ha vært i Showoff-tråden med 🥳
Ron Jeremy Skrevet November 1, 2019 Skrevet November 1, 2019 Lekker gammel klassiker dette. Har gode minner om E28, så denne vekker mange minner. Historien du forteller gjør det bare ennå mer unikt. Følger med her! Nyt bilen og kos deg med M30, sekseren med den beste lyden.
opeth84 Skrevet November 1, 2019 Skrevet November 1, 2019 Gratulerer med flott E28! Denne ser ut som er tatt godt vare på mtp rust osv. Liker svært godt de felgene som står på bilen. Kler den skikkelig!😁
drturbo Skrevet November 1, 2019 Forfatter Skrevet November 1, 2019 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Lekker gammel klassiker dette. Har gode minner om E28, så denne vekker mange minner. Historien du forteller gjør det bare ennå mer unikt. Følger med her! Nyt bilen og kos deg med M30, sekseren med den beste lyden. Takk og takk- Det sitter "kun" en m20b20 i denne, populært kalt "babysix". Men det får holde inntil videre. Litt "hellig" å begynne med motorbytte i et så bra objekt. På en annen side, jeg har hverken sjel, moral eller samvittighet, så hvem prøver jeg å lure? Og den er lekker, det er rett og slett så digg å sette seg tilbake i lenestolen i garasjen og nyte det flotte karosseriet. Ron Jeremy reagerte på dette 1
drturbo Skrevet November 1, 2019 Forfatter Skrevet November 1, 2019 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Gratulerer så mye med en flott e28 ☺️👍 Denne skal jeg følge med på 👍 Her det jo bare småtteri om å gjøre med, så denne kunne du med fordel ha vært i Showoff-tråden med 🥳 Nja, den er ikke SÅ fin, men er jækla fint utgangspunkt. Det er mye småplukk rent kosmetisk, mye slitasje mekanisk, men så lenge karosseriet er helt og rustfritt, så er alt annet bare kos og vedlikehold. Bimmerlorris reagerte på dette 1
drturbo Skrevet November 1, 2019 Forfatter Skrevet November 1, 2019 40 minutter siden, opeth84 skrev: Gratulerer med flott E28! Denne ser ut som er tatt godt vare på mtp rust osv. Liker svært godt de felgene som står på bilen. Kler den skikkelig!😁 Den er som nevnt rustfri, hvis jeg ser bortfra en dør som er dårlig reparert for mange år siden. Men "ny" dør er handlet inn, så snart denne er lakkert skal den monteres. Felgene kler bilen, 7x14 et10, "made in West Germany". Skikkelig Donaldbilhjul. Skal byttes i originale 8x16.
drturbo Skrevet November 18, 2019 Forfatter Skrevet November 18, 2019 Ting tar litt tid, men i dag kunne jeg hente overhalt topp. Det var visst ikke så dumt å koste på den litt. Nå har jeg aldri kjørt bilen med frisk topp, så det skal bli digg å fyre opp om en stund. Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet November 19, 2019 Skrevet November 19, 2019 Vakkert med nyoverhalt topp 👍 Har gjort det samme på min M30B35 ☺️ Her følges det med 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå