drturbo Skrevet April 11, 2020 Forfatter Skrevet April 11, 2020 Tanken var nok god, men noe sier meg at fettet burde vært et annet sted..... Bimmerlorris reagerte på dette 1
drturbo Skrevet April 23, 2020 Forfatter Skrevet April 23, 2020 Så har unge Hr. Karlsen kastet seg under bilen og byttet Hardykobling, til og med satt den riktige veien. Snudd hodet andre veien og begynt på bakstiling. Den henger fast i bilen, men det er ikke foringene sin fortjeneste. Stakk også innom min «faste» møbeltapetserer og spurt om han kunne sy en ny girmansjett, den originale var et sort hull. Joda, det gjorde han mens jeg ventet! Det var over all forventning: Bimmerlorris og Patta reagerte på dette 2
drturbo Skrevet April 30, 2020 Forfatter Skrevet April 30, 2020 Style 5 hjula er jo toppen av lykke på en bruksveteran. Satser på HR fjærer om kort tid. Dette er toppen av lykke! BjornarHS, Mariuse34, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
viggo E34 Skrevet Mai 1, 2020 Skrevet Mai 1, 2020 ser jo knallfin ut denne, men usikker om jeg likte org hjulene bedre🙈😅 uansett flott bil å bra jobba på denne
Bimmerlorris Skrevet Mai 1, 2020 Skrevet Mai 1, 2020 En av de fineste felgene jeg vet om på gammel bimmer 😍 Litt senk (min mening da 🤪)og en skikkelig shinings nå så blir den helt knall 🥳👍
Mortenej Skrevet Mai 1, 2020 Skrevet Mai 1, 2020 Nydelig. Som Tore sier, style 5 er noe av det fineste på gammel bimmer. Har samme sett liggende selv, ser du og har det runde senteret og ikke "mutteren". Jeg går i en evig runndans mellom style 5 og 32, klarer ikke å bestemme meg. Heldigvis ligger begge setta i garasjen, og kan komme på når som helst Bimmerlorris reagerte på dette 1
drturbo Skrevet Mai 2, 2020 Forfatter Skrevet Mai 2, 2020 På 1.5.2020 den 11.49, Bimmerlorris skrev: En av de fineste felgene jeg vet om på gammel bimmer 😍 Litt senk (min mening da 🤪)og en skikkelig shinings nå så blir den helt knall 🥳👍 Bilstein B8 og HR fjærer ligger klart....
drturbo Skrevet Mai 2, 2020 Forfatter Skrevet Mai 2, 2020 På 1.5.2020 den 11.40, viggo E34 skrev: ser jo knallfin ut denne, men usikker om jeg likte org hjulene bedre🙈😅 uansett flott bil å bra jobba på denne Originalhjulene er tidsriktige og kule, dog for mye ballongdekk for meg. Uansett trenger felgene glassblåsing og lakk.
drturbo Skrevet Mai 2, 2020 Forfatter Skrevet Mai 2, 2020 Ganske saliggjørende å ta seg en meningsløs kjøretur fremfor å se resirkulerte realitystjerner på skjermen. Mortenej og Bimmerlorris reagerte på dette 2
drturbo Skrevet Mai 8, 2020 Forfatter Skrevet Mai 8, 2020 Dagens høydepunkt, nye B8 og HR fjærer. Funker fint.
Bimmerlorris Skrevet Mai 8, 2020 Skrevet Mai 8, 2020 Se der ja 😃👍 Kledelige felger og høyde over havet 🥳👍 Tipper den ble fast og fin å kjøre dersom resten av understellet også er i god shape 👍 Hva er planene videre for denne fine bilen ? ☺️
drturbo Skrevet Mai 8, 2020 Forfatter Skrevet Mai 8, 2020 48 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Se der ja 😃👍 Kledelige felger og høyde over havet 🥳👍 Tipper den ble fast og fin å kjøre dersom resten av understellet også er i god shape 👍 Hva er planene videre for denne fine bilen ? ☺️ Nå skal forstilling strammes opp så snart snille onkel GS leverer alle delene. Dernest skal nye 4x6» høytalere inn, vil ikke skjære i bilen, derfor dette valget. Så monterer jeg en liten DVC sub i bagasjen. Står igjen litt småplukk her og der, først og fremst skal bilen nytes. Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Mai 8, 2020 Skrevet Mai 8, 2020 2 timer siden, drturbo skrev: Nå skal forstilling strammes opp så snart snille onkel GS leverer alle delene. Dernest skal nye 4x6» høytalere inn, vil ikke skjære i bilen, derfor dette valget. Så monterer jeg en liten DVC sub i bagasjen. Står igjen litt småplukk her og der, først og fremst skal bilen nytes. He he onkel GS 😂 Men det blir bra tenker jeg. Antar det er snakk om foringer og/eller stæææg 😅👍 Veldig enig med deg ang skjæring for å få i høytalere 👍 Så gode høytalere som passer og en grei basser blir fint 👍 Har det samme i min, men velger som regel å nyte lyden av M30’n heller enn musikk 😅👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå