papertiger Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 Vel, jeg har fikk byttet på vår 5-serie med N57 i fjor høst i november. 4-serien med B47 har fremdeles åpen aksjon og har hatt det siden februar i fjor (den siste gangen denne kampanjen ble åpnet), men har blitt utsatt og utsatt i påvente av deler. Sist gang jeg hørte med de var i vinter, da var det fremdeles uendelig lang ventetid på deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 Har åpen aksjon på min også, har vært i evigheter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 (endret) Sammen her, var sist innom for service og da var det ikke noe sikt på når delene skulle komme. edit: B47 her Endret Juli 1 av mr.pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 Jeg fikk vel brev i vinter en gang om at det skulle byttes på min 2013 520d, og fikk så innkalling for bytte nå i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 Jeg fikk med et brev fra forrige eier da jeg kjøpte bilen i fjor høst. Tok kontakt med Jæger og fikk da time ca en mnd senere. (November). Ble utført til avtalt tid og alt ok. Dette er F10 med N57. Brevet sier at man selv må bestille time. I hvertfall det jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 Laaaang ventetid på deler til B57 hvertfall. Fikk beskjed om at 4 syl har kortere ventetid. Har ventet siden august i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 14 minutes ago, Maverick2002 said: Laaaang ventetid på deler til B57 hvertfall. Fikk beskjed om at 4 syl har kortere ventetid. Har ventet siden august i fjor. Ikke på B47 enda, sjekket sist sent mai hos bilia Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 Eg har fått usannsynleg mange brev om detta, men finst åpenbart ikkje delar til B47. Var litt våken i fjor og såg at breva var litt ulike så fekk ny airbag etter nokre mnd. ventetid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå