Gå til innhold

N47 registerhavari

Icetwins
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnen til at det ikke var trykk på railen var en ventil på pumpen. Men bilen starter fortsatt ikke med nok trykk. Viser seg at jeg har glemt og sette på giverhjulet på veivakslingen😪

fått lånt meg løftebukk nå i helgen og skal ta ned girkassen. Hvordan er girstangen festet til kassa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan virke som det er kun amatører som ikke kan skru på en BMW som driver å fikse bilen. Avslitt ledning på føler, glemt å montere føler, ikke målt batterispenning selv om dette er det første man skal gjøre, null forsøk på å bruke en skikkelig diagnose-verktøy slik som INSTA eller Bosch ESI-tronic 2.0.
Da blir det slikt resultat.
Jeg tror det meste av problemene egentlig kommer av dårlige mekanikere. Og når man bytter glødeplugger, så bytter med glødereleet også. Det er veldig ofte at en gåen glødeplugg tar knekken på glødereleet. Alle disse feilene kommer ikke av registerhavari. Enten er det feil før havariet eller så har "mekanikerne" laget feilene.

Endret av Mons1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mons1 skrev:

Kan virke som det er kun amatører som ikke kan skru på en BMW som driver å fikse bilen. Avslitt ledning på føler, glemt å montere føler, ikke målt batterispenning selv om dette er det første man skal gjøre, null forsøk på å bruke en skikkelig diagnose-verktøy slik som INSTA eller Bosch ESI-tronic 2.0.
Da blir det slikt resultat.
Jeg tror det meste av problemene egentlig kommer av dårlige mekanikere. Og når man bytter glødeplugger, så bytter med glødereleet også. Det er veldig ofte at en gåen glødeplugg tar knekken på glødereleet. Alle disse feilene kommer ikke av registerhavari. Enten er det feil før havariet eller så har "mekanikerne" laget feilene.

Derfor liker jeg å skru selv. Register kjede er ikke for alle, men da burde man velge et firma/mekanikker som er til å stole på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...