Gå til innhold

Flataas sin E39 535dat, Vurderes solgt i deler


Flataas
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, E.C. skrev:

Kjekt med verksted! Jeg får endelig egen garasje selv og gleder meg! Ikke samme takhøyde, men blir nok bra allikevel.

Bestandig kjekt med verksted, men det blir fort fullt. Forventer å se bilder fra deg 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
På 20.1.2022 den 4.36, Gabz skrev:

Noe nytt her? :)

Beklager sent svar

Ikke så mye nytt har skjedd den siste tiden, vært opptatt med jobb, hund, nytt verksted osv.

Bilen tar tid og mye penger for å få den slik jeg vil ha den men skal nok få den godkjent ombygd og kjørbar før sommeren inntreffer. Det er ikke mye som gjenstår før oppstart og godkjenning sånn egentlig, mangler egentlig bare å koble de få resterende ledningene(strøm til ecu og pumpe) og tilpasse downpipen med resten av eksosen så er den klar.

Tenker å kjøpe de stagene M5 har i understellet for å stive den av enda mer i tilfellet de skulle si noe på det når den skal inn, ellers så har jeg jo alt som trengs. Men den er ikke ferdig selv om den er godkjent og kjørbar, mye som gjenstår for at den skal være ferdig i mine øyne.

Verkstedet er ganske stappa for tiden så er ikke så gøy å dra dit når jeg må flytte unna masse greier bare for å komme til bilen😅

Endret av Flataas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bilen står godt parkert i garasjen her, kjøpte hus i fjor og sa opp verkstedet jeg leide.

Garasjen er ikke stor nok til å skru eller gjøre noe med bilen så prosjektet er satt på is til ny garasje blir bygd, noe som muligens skjer til neste år

Men det betyr ikke at man ikke kjøper deler til bilen, har hatt et søk på finn lagret rimelig lenge og nå nylig kom der et varsel og jeg slo til umiddelbart.

Relativt fine BBS RC300/301, må lakkeres men ellers så er de fine. Han hadde senterdeksel også men måtte finne dem først

Dekk som sto på var 14 år gamle og ikke særlig slitt så det tyder på at de ikke har vært i bruk på lang tid

 

IMG_3600.jpeg

IMG_3601.jpeg

IMG_3602.jpeg

IMG_3603.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Flataas changed the title to Flataas sin E39 535dat, oppdatering
  • 3 months later...
37 minutter siden, Otis skrev:

Kjipt det da. Men ting koster penger og tid, samt plass og verktøy.

Har verken tid eller plass med det første for å si det mildt. 

Penger koster det og, har kostet på bilen godt over 100 tusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Flataas changed the title to Flataas sin E39 535dat, VURDERES SOLGT
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bud som er kommet.
Stabstag : 6500kr + frakt
Style 65 : 8000kr
Tårnstag : 800kr + frakt
Taktrekk og dørtrekk : 6000kr
Komplett motor : 25000kr

Komplett bil: 65000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Flataas changed the title to Flataas sin E39 535dat, Vurderes solgt i deler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...