ehaugsnes Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2020 2 timer siden, danskiii skrev: Klarlakk på glasset? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 12, 2020 Share Skrevet Februar 12, 2020 synes orientblau er fantastisk pent, blir grise pent dette😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2020 22 timer siden, danskiii skrev: Klarlakk på glasset? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Februar 13, 2020 Share Skrevet Februar 13, 2020 Orientblau med hvite blinkers og chrome lister blir fint! Har det på min 2000 modell også. Blir lekkert med 20 toms style 32 felger ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 13, 2020 Share Skrevet Februar 13, 2020 Både orientblau (som jeg hadde) og Biarritz blir bra, men kjør orange blinkers! Så fint til blått 🤩 Style 32 - kan ikke bli bedre! Top 10 BMW felger. ehaugsnes, Saltkjelen, Diiesel og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2020 På 13.2.2020 den 8.37, Sverre 2468 skrev: Orientblau med hvite blinkers og chrome lister blir fint! Har det på min 2000 modell også. Blir lekkert med 20 toms style 32 felger Prøver med oransje blink først, bestandig likt det best til alle farger😅 På 13.2.2020 den 14.23, Designer skrev: Både orientblau (som jeg hadde) og Biarritz blir bra, men kjør orange blinkers! Så fint til blått 🤩 Style 32 - kan ikke bli bedre! Top 10 BMW felger. Oransje blir det! Men har hvite blink rundt om, samt et ekstra sett utvendige lister jeg tenkte og lakkere sort, så kan fint gjøre begge deler. Men uansett har jeg så mye chrome detaljer innvendig nå, at det blir fint når det går igjen utvendig også Enig ang style32 felga, liker de bedre og bedre 😃 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2020 På 13.2.2020 den 8.37, Sverre 2468 skrev: Orientblau med hvite blinkers og chrome lister blir fint! Har det på min 2000 modell også. Blir lekkert med 20 toms style 32 felger Prøver med oransje blink først, bestandig likt det best til alle farger😅 På 13.2.2020 den 14.23, Designer skrev: Både orientblau (som jeg hadde) og Biarritz blir bra, men kjør orange blinkers! Så fint til blått 🤩 Style 32 - kan ikke bli bedre! Top 10 BMW felger. Oransje blir det! Men har hvite blink rundt om, samt et ekstra sett utvendige lister jeg tenkte og lakkere sort, så kan fint gjøre begge deler. Men uansett har jeg så mye chrome detaljer innvendig nå, at det blir fint når det går igjen utvendig også Enig ang style32 felga, liker de bedre og bedre 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2020 Ble en delebil i helga! Denne har doble ruter, avtagbar krok, el rullegardin bak, elektriske nakkestøtter bak, og bakseter med varme. Samt BMW individual innstegslister i chrome, som er sjeldent 😃 så innstegslistene, doble ruter, bakseter og rullegardin skal inn i min. Da begynner jeg og bli veldig fornøyd med utstyrsmengden. Krok trur jeg blir overflødig da jeg bruker hiacen til alt som skal trekkes, men demonterer den og har den liggende i tilfelle. Resten av bilen selges i deler om noen trenger noe 96 mod 728ia med gåen toppakning/topp Diiesel, Larsinnj og hanssae reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2020 Delebilen er forresten en 96 mod, noen som har noe peiling på hvor mye jobb det er og flytte over hatthylla med solskjerming, og baksetene med varme og el nakkestøtter? Tenker på ledningsjobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 Har du formening om hvor mye jobb det er og flytte over doble vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2020 49 minutter siden, Skulebollen skrev: Har du formening om hvor mye jobb det er og flytte over doble vinduer? Har fått med meg at i dørene er det bare og bytte vindu, samt pakninga ruta ligger i, og lista øverst på dørtrekket. Bakerste ruta må skjæres ut da, og limes inn igjen. Er vel den som er mest jobb samt de to trekantrutene på bakdørene må skjæres ut Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 10 timer siden, turbojugen skrev: Har fått med meg at i dørene er det bare og bytte vindu, samt pakninga ruta ligger i, og lista øverst på dørtrekket. Bakerste ruta må skjæres ut da, og limes inn igjen. Er vel den som er mest jobb samt de to trekantrutene på bakdørene må skjæres ut Tøft du begynner på noke sånt! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 Imponerende jobb du gjør på denne . Både karroserimessig og disse retrofitsene👍. Flott arbeid på flott bil . Kjekt å Hiace til å frakte deler med og 😀. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2020 Da har det kommet pakke i posten! Gleder meg fryktelig til og montere dette😃elsker slike små detaljer. men de til bakdørene hadde noen riper. Noen som har noe tips til og prøve og fikse dette best mulig? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2020 Lita økt etter jobb idag og! Satser på fulldag imorgen 😄 har demontert de doble rutene fra delebilen jeg kjøpte. Bakruta sjæres ut på søndag lurer på og sote helt frem, sot og chrome er god kombo på en mafiabil. Så venter med montering av rutene til etter godkjenning av senk, iallefall de i framdørene. fikk ordna meg et delerom i kjellern også. Tok ut baksete fra delebilen med det samme jeg var så godt i gang. Hang det opp i tilfelle mus😅 legger som vanlig med noen bilder Turbo-HF, hanssae og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå