sveigis Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Nydelig arbeid Even 😊 Ble vel en ny bil å kjøre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Juli 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2022 2 timer siden, sveigis skrev: Nydelig arbeid Even 😊 Ble vel en ny bil å kjøre . Tusentakk for det 😃 Ja her merkes det rimelig godt at ting er blitt fornyet. mildt sagt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 25, 2022 Share Skrevet Juli 25, 2022 På 24.4.2022 den 20.14, Evenlode skrev: Lang uke over, brukt flere kvelder på å polere og vokse bilen nå 😆 heldigvis blei den blank og fin 🤩 Ellers har jeg montert i M-girkule med lys, og satt på plass poppel natur interiørlistene igjen som hører til bilen. 😃👍 Flott farge, klær bilen godt 👌🙂 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 31, 2023 Share Skrevet Mai 31, 2023 @Evenlode Noen oppdateringer, eller er den fortsatt bakerst i rekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Januar 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2024 På 31.5.2023 den 19.09, Werther skrev: @Evenlode Noen oppdateringer, eller er den fortsatt bakerst i rekka? Ikke følgt med i timen her på lang lang tid. Desverre lite som skjer med bilen, den står innparkert inni garasjen i påvente bedre tider😊 satse på det er noe skriveverdig som skjer utpå vårparten 😃 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 10 timer siden, Evenlode skrev: Ikke følgt med i timen her på lang lang tid. Desverre lite som skjer med bilen, den står innparkert inni garasjen i påvente bedre tider😊 satse på det er noe skriveverdig som skjer utpå vårparten 😃 Det er vel muligens noe annet skriveverdig som har skjedd og som du muligens har noen tanker om? Ref. F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Januar 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2024 23 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det er vel muligens noe annet skriveverdig som har skjedd og som du muligens har noen tanker om? Ref. F11 Hehe 😊 jaggu er folk oppdatert..😋 tenkte jeg skulle pryle på en ny tråd om F11 og min andre E39 530D helårs-bruksbil etterhvert faktisk, etter litt purring fra @Ingvaldsen 🤭 sveigis og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 6 minutter siden, Evenlode skrev: Hehe 😊 jaggu er folk oppdatert..😋 tenkte jeg skulle pryle på en ny tråd om F11 og min andre E39 530D helårs-bruksbil etterhvert faktisk, etter litt purring fra @Ingvaldsen 🤭 Ja kjør på 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B. Sveigdalen Skrevet April 15, 2024 Share Skrevet April 15, 2024 Ja, vi må få se de også. Gjør du det, skal jeg starte tråd om 535'n. Selv om jeg har hatt den i 7 år. 😄 Ingvaldsen og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet April 15, 2024 Forfatter Share Skrevet April 15, 2024 10 minutter siden, B. Sveigdalen skrev: Ja, vi må få se de også. Gjør du det, skal jeg starte tråd om 535'n. Selv om jeg har hatt den i 7 år. 😄 Jeg må vel gå i gang snart ja😆 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 15, 2024 Share Skrevet April 15, 2024 50 minutter siden, B. Sveigdalen skrev: Ja, vi må få se de også. Gjør du det, skal jeg starte tråd om 535'n. Selv om jeg har hatt den i 7 år. 😄 Har ventet noen år på tråd fra deg jeg også😂 Evenlode og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2024 Share Skrevet April 15, 2024 3 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Har ventet noen år på tråd fra deg jeg også😂 Vi trenger flere e39 tråder ja @Ingvaldsen😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Tirsdag kl. 18:21 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 18:21 Jaja, lenge siden jeg har giddi drive å skrive her ser jeg. Lite som skjer, betyr ofte at det er lite å dele. Så får summere opp hele 2024 i ett innlegg nå, siden vi er kommet godt inn i 2025 alt😄 2024 starta forsåvidt veldig OK med bil som gikk rett gjennom eu kontroll i Mai når den ble tatt ut😄 1.juni ellerno sånt ble bilen påkjørt utenfor jobb. Skademelding skrivd og bilen gikk inn på takst, flott det. Utbedringer av skader på rundt 70.000kr, som forsikringen heldigvis gikk med på å utbedre istedenfor å kondemnere - følte meg nesten litt velsignet der😆 ble hvertfall seende slik ut, trist syn. Men slik er nå det, kunne jo absolutt vært værre. måneder gikk i påvente klar bil, for det var jo "bare" ei lykt, en skjerm, et panser, frontfanger, og litt ymse annet... Men den som venter på noe godt, venter jo ikke forgjeves..😄 Når bilen likevel stod, forespurte jeg om å få gjort litt mer mens den var der allerede. Så da fikk jeg lakkert opp alle 4 dører, den uskadde forskjermen, samt fått lakkert høyglans shadowline listverk rundt vinduer. Spanderte likegreit på den nye støtlister i bunn av dører og skjermer, de hadde gjort sitt de gamle😄 Fikk hentet og hensatt bilen i romjulen, før snø og salt meldte sin ankomst. Men måtte jo ta den ut av garasjen kun for å se litt på den her forleden... 😊 PS: nye grillnyrer er i bestilling😀 Ingvaldsen, Larssoyl, StigJ og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 23:05 Share Skrevet Tirsdag kl. 23:05 norges peneste sedan !? Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet 23 timer siden Share Skrevet 23 timer siden Synd med skaden, men gawd dayum so flott ein flott E39 faktisk e 😄 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå