Bimmerlorris Skrevet Juni 7, 2020 Skrevet Juni 7, 2020 He he he, du kommer opp i mye rare folk og situasjoner 😂👍 Men utdyp gjerne hva han hadde drivi med i fylla, dersom du kan 😅 Får tro den nye radiatoren er tett og fin 😃👍 Dvdhiti reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juni 7, 2020 Forfatter Skrevet Juni 7, 2020 51 minutter siden, Bimmerlorris skrev: He he he, du kommer opp i mye rare folk og situasjoner 😂👍 Men utdyp gjerne hva han hadde drivi med i fylla, dersom du kan 😅 Får tro den nye radiatoren er tett og fin 😃👍 Ja jeg treffer mye folk rundt forbi ,men det er pga jeg liker folk i all slags fasonger og . Det handler om å respektere og ta folk som de er .😀 Jeg driter i hva den ene eller andre har gjort i fortiden sin ,så lenge folk oppfører seg og behandler meg eller andre med respekt . Angående brannen så fikk jeg vel inntrykk av en bil som eier hadde sovnet inni og mistet røyken i gulvet ..😅. Kanskje jeg skal kalle den Prince?😅😅 Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Juni 7, 2020 Skrevet Juni 7, 2020 10 timer siden, sveigis skrev: Ja jeg treffer mye folk rundt forbi ,men det er pga jeg liker folk i all slags fasonger og . Det handler om å respektere og ta folk som de er .😀 Jeg driter i hva den ene eller andre har gjort i fortiden sin ,så lenge folk oppfører seg og behandler meg eller andre med respekt . Angående brannen så fikk jeg vel inntrykk av en bil som eier hadde sovnet inni og mistet røyken i gulvet ..😅. Kanskje jeg skal kalle den Prince?😅😅 Alle skulle vært som deg Jan 😃 Jeg har også sansen for mange forskjellige folk 👍😃 He he, men huff, kunne gått skikkelig gæærnt det der med å sovne i en bil som potensielt kan gå fullstendig opp i røyk pga en sigg og fyll 🙈😅 Godt han fyren overlevde 😉👍
sveigis Skrevet Juni 8, 2020 Forfatter Skrevet Juni 8, 2020 13 timer siden, Bimmerlorris skrev: Alle skulle vært som deg Jan 😃 Jeg har også sansen for mange forskjellige folk 👍😃 He he, men huff, kunne gått skikkelig gæærnt det der med å sovne i en bil som potensielt kan gå fullstendig opp i røyk pga en sigg og fyll 🙈😅 Godt han fyren overlevde 😉👍 Var det da 😀😀 Neida så lenge folk oppfører seg og er greie ,bryr jeg meg lite om ting .😀 Jada ting kunne gått galt ,men har jo lagt merke til det oppi gjennom at de med mest flaks ,er jo gjerne sånne mennesker . Men nå er hvertfall alt iorden heldigvis og man ser videre . Fikk igårkveld renset den radiatoren jeg fikk på fredag. Skrudde ut lufteskruen som var der da den var knekt . Sjekket og tappeskruen i bunn og den var og iorden . Satser på en liten økt nå fortløpende .😀 Bimmerlorris reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juni 8, 2020 Forfatter Skrevet Juni 8, 2020 Da har jeg brukt ettermiddagen på aller siste dilling før en testkjøring. Radiatorbytte var agendaen idag . En grei jobb . Så her er jeg igang: Og det var noe renere det som kom ut idag: Så på med ny ,men denne var noe større og nå var gode råd dyre . Den ene slangen ble jo altfor kort ,heldigvis visste jeg råd: Ja dere ser riktig ,et støvsugerrør passet perfekt til dette . Nå var det ikke tid for noen ønskes kjøpt av slanger . Kapp original slange boom ferdig: Så var det å fylle på frostvæske og vann ,starte bil og lufte . Etterhvert kom der noen få luftebobler ,så kom varmen inni bil og etter en stund var tempen der jeg ville ha den : Fikk festet panseråpner skikkelig igjen da den ikke passet der jeg satte den først . Så nå er der ikke en dritt igjen å gjøre før testtur. Og det er jo deilig .😀😀. Ampera, hsd, Bimmerlorris og 3 andre reagerte på dette 6
tommyheimberg Skrevet Juni 9, 2020 Skrevet Juni 9, 2020 Knall, nå er det snart klart for skilt nå d?:-)
sveigis Skrevet Juni 10, 2020 Forfatter Skrevet Juni 10, 2020 7 timer siden, tommyheimberg skrev: Knall, nå er det snart klart for skilt nå d?:-) Ja skal ikke være så langt unna nå mener jeg .😀 Så der var antydning til noe rust på det ene drivstoffrøret som jeg må se litt på. Det er vel igrunn det eneste nå. Ellers ser alt ut til å være greit 😀
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2020 Skrevet Juni 11, 2020 Du er nå en skikkelig Reodor Felgen du Jan, skjøte kjøleslange med ett støvsuger rør var orignalt 👍 Men hvorfor ikke? så lenge det funker så funker det. Der andre hadde gidd opp så tar du en runde i huset for å finne noe å bruke, det synes jeg er kult 😀 Du og Macgyver hadde vært ett godt team 😅 Det skal bli flott å se denne bilen på veien etterhvert, snakk om å stå opp fra de døde. Godt at du har intensjon om å faktisk bruke bilen daglig, man ser aldri E30 i trafikken lenger. Ampera og Bimmerlorris reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet Juni 11, 2020 Forfatter Skrevet Juni 11, 2020 38 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Du er nå en skikkelig Reodor Felgen du Jan, skjøte kjøleslange med ett støvsuger rør var orignalt 👍 Men hvorfor ikke? så lenge det funker så funker det. Der andre hadde gidd opp så tar du en runde i huset for å finne noe å bruke, det synes jeg er kult 😀 Du og Macgyver hadde vært ett godt team 😅 Det skal bli flott å se denne bilen på veien etterhvert, snakk om å stå opp fra de døde. Godt at du har intensjon om å faktisk bruke bilen daglig, man ser aldri E30 i trafikken lenger. Hahah ja 😀😀 Nei vet du noe Fredrik ? Jeg gadd ikke å kjøpe ny til denne eller noe let på Facebook . Hadde ikke tid eller tålmodighet til sånt nå ,jeg bare måtte få ting ferdig .😀 Og ferdig ble jeg og var ute nå og tittet og det er tett. Ja jeg må si jeg gleder meg til å ta den i bruk nå helt klart ,for det er som du sier at det er ikke mange e30 på veiene . Skal jo bli gøy å se reaksjonen på eliten når vinterbildene kommer neddynget i salt og snø . Men her bekymres det ikke en plass . Denne skal være så glasert av voks at salt og drit ikke gidder å tenke tanken på å legge seg på den 😀 Fusso må jo være stikkordet på dette.😀 Evopower reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Juni 12, 2020 Skrevet Juni 12, 2020 Kreativ kar du Jan å skjøte med støvsuger rør var ny vri. Bra selgeren fant eieren av bilen, vært kjedelig om dette ikke kom i boks etter at arbeidet du har lagt ned her. Fusso funker gull til å skremme salt, brukte det på 2 av mine i vinter, og har hatt tidenes letteste vår rengjøring i år, så tydlig at det er mindre som fester seg i lakken iallefall.
sveigis Skrevet Juni 13, 2020 Forfatter Skrevet Juni 13, 2020 15 timer siden, Mortenej skrev: Kreativ kar du Jan å skjøte med støvsuger rør var ny vri. Bra selgeren fant eieren av bilen, vært kjedelig om dette ikke kom i boks etter at arbeidet du har lagt ned her. Fusso funker gull til å skremme salt, brukte det på 2 av mine i vinter, og har hatt tidenes letteste vår rengjøring i år, så tydlig at det er mindre som fester seg i lakken iallefall. Ja man tager hva man haver her i huset helt enkelt😀 Huff ja heldigvis så ordnet dette seg på en grei måte Morten . Skal få tak i en boks etterhvert og legge på dette til høsten .😀
sveigis Skrevet Juni 14, 2020 Forfatter Skrevet Juni 14, 2020 Selv om ikke bil er i bruk,er jeg helt nødt til å holde den tritt både når det gjelder ut og innvendig . Alt det arbeidet jeg har lagt bak på denne ,skal ikke ødelegges selv om den ikke er i bruk. Sent igår dynket jeg inn all plast med fornyer sånn at det kunne trekke inn. Dette pga jeg ser nå at ting var litt grelete . Fant frem pad og gav det en ny runde idag og nå er absolutt alt mettet og ting er faktisk pent inni bil . Noen bilder : Er så mye bedre å ha det sånn: Og dette : Og her ser det jo lekassjefritt ut etter en uke: Og vannet ser bra ut: Nei må si nå at det blir spennende og teste den . Og her står den og speiler seg i solen : Og dette: Ser på Biltilsynet sine sider at du må time for å få ut skilt . For et styr . Bimmerlorris og Ampera reagerte på dette 2
Mortenej Skrevet Juni 14, 2020 Skrevet Juni 14, 2020 Stemmer, Virka litt tungvint men må si det funka bedre enn bare å droppe inn. Booke time og stikke bort litt før. Slapp den usikker ventinga som var før. Her i Ålesund fikk jeg tine stortsett iløpet av en dag eller to.
sveigis Skrevet Juni 14, 2020 Forfatter Skrevet Juni 14, 2020 1 time siden, Mortenej skrev: Stemmer, Virka litt tungvint men må si det funka bedre enn bare å droppe inn. Booke time og stikke bort litt før. Slapp den usikker ventinga som var før. Her i Ålesund fikk jeg tine stortsett iløpet av en dag eller to. Ja får ta kontakt med de imorgen og booke en time . For nå må vi se om alt er greit eller ikke på den .😀
sveigis Skrevet Juni 16, 2020 Forfatter Skrevet Juni 16, 2020 Da fikk jeg gjort litt småting ikveld faktisk . Det nærmer seg EU kontroll og fikk kjøpt skiltrammer og monterte Fikk og montert ny slangeklemme til tomgangsregulator da slangen var veldig løs: Deretter ble det vask da jeg har panikk for at ting skal sette seg ,bøttevask med hanske fikk den ikveld .😀 Og nå er det jo tre mnd siden den ble polert og wictoria waxen holder koken enda : Og synes jeg ser gjenspeil av style 32 her : Noe tørk stod naturen for ikveld . Hvertfall er Malachiten ren og pen i kveldssol: Bak: Er glad den ser sånn ut nå kontra i vinter : Og dette: Og hold dere fast ,men nå har jeg booket time til mandag sånn at jeg får ut prøveskilt ,og det blir spennende . Leverer den da varene ,så booker jeg EU veldig fort. Og det verste er at jeg gleder meg nå til høst og vinter med denne .😀 Kjøpe piggdekk ,ja dette skal bli retrovinter de luxe .😜 Istad så måtte jeg faktisk starte begge bilene på likt og høre hvor stor forskjell der er på disse lydmessig . Herregud ,måtte le m40 høres jo ut som kupeviften i e28en i forhold. E28en dominerer totalt ,ikke sjans til å høre svak18 en plass . Bimmerlorris og fxslin reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå