danskiii Skrevet Februar 20, 2020 Skrevet Februar 20, 2020 Digger førstegenerasjons BMW'er! Følger med! oledra reagerte på dette 1
oledra Skrevet Februar 22, 2020 Forfatter Skrevet Februar 22, 2020 På 20.2.2020 den 13.44, danskiii skrev: Digger førstegenerasjons BMW'er! Følger med! Det er bra! Gammel BMW er noe helt spesielt.
Hardtop Skrevet Februar 22, 2020 Skrevet Februar 22, 2020 Tøft prosjekt! Har alltid hatt sans for E12, spesielt første generasjon. Hva er planen din? Originalt, eller hva med å lage en Alpina clone som denne?
oledra Skrevet Februar 22, 2020 Forfatter Skrevet Februar 22, 2020 Akkurat nå, Hardtop skrev: Tøft prosjekt! Har alltid hatt sans for E12, spesielt første generasjon. Hva er planen din? Originalt, eller hva med å lage en Alpina clone som denne? Prøve å holde den orginal, synd det er så forbannet lite "orginalstål" igjen på desse bilene. Nesten sånn at jeg er redd for å bruke høytrykksvasker, Redd det blir bare plast og lykter igjen. Bimmerlorris og sveigis reagerte på dette 1 1
Mortenej Skrevet Februar 22, 2020 Skrevet Februar 22, 2020 Gratulerer med spennede prosjekt Blir spenende å følge med her. oledra reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Februar 23, 2020 Skrevet Februar 23, 2020 Grattis med prosjekt og lykke til 👍 Følger med fordi jeg begynner å bli mer og mer intr i første og andre generasjon 5-serie 😃 oledra reagerte på dette 1
opeth84 Skrevet Februar 28, 2020 Skrevet Februar 28, 2020 Så tøft! Dette må følges med på videre! Synd den blå var veldig rusten - likte den godt i grunn!
oledra Skrevet April 26, 2020 Forfatter Skrevet April 26, 2020 Har vert veeeeeldig stilt her lenge- Har ryddet en del i prosjekter og på hjemmebane og samlet både pågangsmot og krefter. Har ikke hentet bil nr 3 enda, håper det blir snart. Status, bil nr 1 den blå 528 mye rust men overkommelig., hentet motor til dene i Oslo nå i helgen. Bil nr 2 den røde 525 for mye rust for meg å starte på mellom annet i a-stolpe. Hentet div snacs på turen i helga. Takgrind og styling, BBS kopi front og bak skjørt. Front passer veldig bra. Starter snart på den blå med rustsveising i front og arbeider meg bakover.
Mortenej Skrevet April 27, 2020 Skrevet April 27, 2020 Se der ja, da er du igang med å sanke deler og starteopp. Viktig å få ryddet litt plass først. Motivasjon kommer når en ser fremdrift Post bilder her så kan vi følge med, dette blir knall.
danskiii Skrevet April 27, 2020 Skrevet April 27, 2020 Se her ja! Pent med BBS! Glassfiber den fronten da eller?
oledra Skrevet April 27, 2020 Forfatter Skrevet April 27, 2020 Glassfiber ja. har slepekrok så fikk ikke prøvd bak. Ser orginal BBShar ikke de luftingene nede. danskiii reagerte på dette 1
oledra Skrevet Mai 23, 2020 Forfatter Skrevet Mai 23, 2020 (endret) Da var endelig den siste av alle gode ting kommet på grusen framfor huset. Har ventet lenge på dette da jeg ikke har bestemt hvilken bil jeg skal satse på. dette fordi dei to første jeg hentet 528 og 525 er veeeeeldig mye rust på. Den siste viser seg heldigvis å vere litt bedre, dette er en 520 fra 1973 med bare 180000 på telleren. Avskiltet og satt bort i 1996 og stått på en låve. På den måten har den nok unngått det verste av salt på veiene. Vanskelig på gårdsplassen med tre biler som ikke starter og går. Når de da i tillegg har låste bremser så måtte noe gjøres i dag. Bremser fremme som henger så desse er nå koblet ut så det går å flytte med muskelkraft. Ser ut som det er like bremser på alle tre. Noen som vet om det stemmer? Må bare finne ut om det er 520 som er best og ikke bry meg om motor. Noen som hvet om det er problem å bygge om, få godkjenning når du har lik bil med 2,8 motor? Sånn den stod etter å ha blitt dratt ut av låven på låste hjul. Mange år med støv. Opplasting og transport, legg merke til fjorden og de ville fjellene. Nydelig dag. Endelig klar for vask. Endret Mai 24, 2020 av oledra ja viggo E34 og Werther reagerte på dette 2
Werther Skrevet Mai 23, 2020 Skrevet Mai 23, 2020 (endret) Er det 8x16" Rial-felger som står på den? Kul bil. En lokal råner kjørte en slik E12 528i manuell med dårlig eksos når jeg var fjortis. Satan for en bil og minner. Endret Mai 23, 2020 av Werther
Otis Skrevet Mai 23, 2020 Skrevet Mai 23, 2020 Hvordan er lovligheten med denne ekvipasjen, samt kjørbarheten? Det er vel 520i du trekker med? Ellers gleder jeg meg til å se fortsettelsen!
oledra Skrevet Mai 23, 2020 Forfatter Skrevet Mai 23, 2020 (endret) Er heldigvis ikke blogger, . Har fjernet alle bilder som kan gjøre at jeg fremstår som en kriminel.l😃😃 Endret Mai 24, 2020 av oledra ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå