sveigis Skrevet Februar 24 Skrevet Februar 24 Dette blir bra @Dusy med litt lakkspa😊 Da er det lettere å holde ting rent på denne årstiden. Har selv aldri hatt coatet bil noensinne ,men tror jeg vil teste det en gang 😊
Dusy Skrevet Februar 24 Forfatter Skrevet Februar 24 @sveigisGleder meg veldig Lakken har absolutt godt av. Finnes ikke noe verre enn en svart bil med masse swirls rundt om. Dette med enkelt vedlikehold er gull verdt når man ikke har tilgang på andre vaske fasiliteter enn den lokale selvvasken på vinterstid. I en travel hverdag må man ofte ty til raske avspylinger for å ha en nogenlunde ren bil i hvert fall Det bør du så absolutt! Tenker det kan være fint med coating om man vil lette litt på arbeidsmengden, og du steller jo mer enn godt med de bilene dine! Olaandref reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mars 3 Forfatter Skrevet Mars 3 Nye emblemer i hus, her er det bare å skryte av KOED og @idapederse som svarer og leverer raskt. Attpåtil billigere enn det Bilia skulle ha for disse! @Saltkjelen hadde helt rett og basillen har bitt seg. Tanken om senk har festet seg men avventer til jeg har fått testet bilen ut med sommerdekk først. I tillegg vil jeg få skiftet ut girspak og start knappen til noe mer stil rent. Marius2002, Orjan, sveigis og 6 andre reagerte på dette 7 2
sveigis Skrevet Mars 3 Skrevet Mars 3 7 minutter siden, Dusy skrev: Nye emblemer i hus, her er det bare å skryte av KOED og @idapederse som svarer og leverer raskt. Attpåtil billigere enn det Bilia skulle ha for disse! @Saltkjelen hadde helt rett og basillen har bitt seg. Tanken om senk har festet seg men avventer til jeg har fått testet bilen ut med sommerdekk først. I tillegg vil jeg få skiftet ut girspak og start knappen til noe mer stil rent. Koed leverer og det er alltid en fryd og handle der @Dusy .😊 Godt der finnes sånne plasser som det enda . Dusy reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Mars 3 Skrevet Mars 3 @Dusy Ja, det er dyrt å henge på forum! fupsaker, idapederse, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
RF91 Skrevet Mars 3 Skrevet Mars 3 44 minutter siden, Saltkjelen skrev: @Dusy Ja, det er dyrt å henge på forum! Da e viktig å bukka under for gruppepress sånn at ein blir ansett som kul av andre 🤓 Dusy, fupsaker, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5
Dusy Skrevet Søndag kl. 14:55 Forfatter Skrevet Søndag kl. 14:55 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å finne delenummeret for sølv startknapp for Gx serien? Sliter litt med valg av girvelger, men ser ut som jeg lander på M Performance girvelger. Krystall hadde vært kult, men føler det blir litt overkill i en ellers så standard i4. Hadde jeg hatt merino skinn +++ hadde det gitt mer mening tenker jeg. Og for å ikke snakke om prislappen, drøye 8k for den 😅 M performance føler jeg glir rett inn i interiøret da det er mye sølv og svart inne i bilen. Bestilte nye skiltrammer i går også fra BMW CCN, siden de Bilia platene plager OCDen min. Aller helst ville jeg ha «ren kjøreglede» rammene men de er visst forbeholdt for BMWs egne biler.. Endret Søndag kl. 14:58 av Dusy
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 06:40 Skrevet Mandag kl. 06:40 15 timer siden, Dusy skrev: Noen som kan hjelpe meg med å finne delenummeret for sølv startknapp for Gx serien? Sliter litt med valg av girvelger, men ser ut som jeg lander på M Performance girvelger. Krystall hadde vært kult, men føler det blir litt overkill i en ellers så standard i4. Hadde jeg hatt merino skinn +++ hadde det gitt mer mening tenker jeg. Og for å ikke snakke om prislappen, drøye 8k for den 😅 M performance føler jeg glir rett inn i interiøret da det er mye sølv og svart inne i bilen. Bestilte nye skiltrammer i går også fra BMW CCN, siden de Bilia platene plager OCDen min. Aller helst ville jeg ha «ren kjøreglede» rammene men de er visst forbeholdt for BMWs egne biler.. Repset start/stopp-knapp: 61319475062 (du får med både "start stop" og "start engine stop"-knapp Repset girspak (sølvdetaljer): 61315A44122 Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mandag kl. 07:26 Forfatter Skrevet Mandag kl. 07:26 Tusen takk @Saltkjelen Marius2002 reagerte på dette 1
Dusy Skrevet i går, 10:34 Forfatter Skrevet i går, 10:34 Da var delene bestilt Er det sånn å forstå at disse blå detaljene bare klikkes ut av girvelgeren som vist i videoen her @Saltkjelen? Og selve panelet under, klikkes det også opp med samme plastverktøy eller er det noen skruer jeg må være obs på? For å få byttet start knappen.
Saltkjelen Skrevet i går, 13:19 Skrevet i går, 13:19 Startknappen sitter bare klipset på. Her brukte jeg en klump butylbånd som jeg klistret på så det fikk godt feste i knappen og nappet til. Ny knapp klipses dermed bare på. Jeg er usikker på hvordan de blå detaljene sitter siden jeg har den nye girvelgeren, men i all hovedsak tenker jeg de klipses av uten at du tar av girspaken. Må du av med spaken, må du sørge for at bilen blir strømløs, da den flate ledningen bak enkelt kommer nær og kortsluttes om denne kommer nær metallet som girspaken sitter i. Dusy og fupsaker reagerte på dette 1 1
Dusy Skrevet i går, 14:57 Forfatter Skrevet i går, 14:57 Tusen takk for tips @Saltkjelen Hørtes brått veldig skummelt ut..
Dusy Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Syyykt gøy med en bil som logrer med halen på det føret her! Er en svingete oppover bakke på vei til jobb, der jeg fikk prøvd meg litt og det gjorde dagen min. Var som en liten guttunge som fniste for meg selv der jeg satt. Var noen karer på fortauet som måtte smile også. Boys will be boys! Føles ikke skummelt ut i det hele tatt og alt føles så kontrollert ut. Kudos til BMW der! Måtte ta en piruett på parkeringsplassen på jobb, og kollega kom bort og måtte fortelle hvor barnslig jeg er 😃 Heik80, papertiger, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå