Jump to content

Hva er dette og mangler det et lokk?

Flundring
 Share

Recommended Posts

Det er også spylervæske, hvis jeg ikke husker feil har disse bilene to tanker. Den med rødt lokk er til konsentrat som blander seg i liten mengde med vann fra den med svart lokk. Dette er jo lite egnet her til lands egentlig, sånn frostmessig. :-)

Edited by scoot

4 timer siden, Flundring skrev:

Takk =P det ante meg, men trodde kanskje den gjennomsiktige med rød tag var spyleveske. Så da er neste spørsmål hva er den gjennomsiktige med rød tag?

Den tanken mener jeg bare skal brukes det til det som kalles BMW Intensivvæske (bmw intensive washer fluid) Det er en egen spylervæske som er mer konsentrert og ment til å fjærne ting som ikke den vanlige spylervæsken tar så lett. Du finner mer om dette i manualen. Hvis du ikke finner den i bilen råder jeg deg til å laste ned en fra nettet og legge den på telefonen

34 minutter siden, Rune-K skrev:

Nå sluttet vel BMW og selge den intensivvesken for et par tre år siden. Litt synd egentlig da den var veldig effektiv mot fluer.

Du får kjøpt den på blant annet på GS. Bruker slik på firma bilen. Vag er kjent for at slike ting som dette fryser(ikke glem AD-blue).

3 minutter siden, ahj skrev:

Du får kjøpt den på blant annet på GS. Bruker slik på firma bilen. Vag er kjent for at slike ting som dette fryser(ikke glem AD-blue).

Flott. Da har BMW begynt og levere det igjen, det var noen år man ikke fikk tak i det fra BMW. Uansett så varer en slik flaske en hel sesong og koster ikke all verden.

Såkalt smarte annonser kan være artig noen ganger. Siden jeg søkte opp intensivvaskemiddel på GS så er stort sett alle annonser som kommer opp vaskemiddel fra GS.