mkj Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Vi er oppe igjen etter en "nødoppdatering" etter et ganske massivt angrep av spammere. Du har kanskje merket dem... Det oppsto en del komplikasjoner underveis som gav oss mer nedetid enn normalt. Det er fortsatt litt arbeid som gjøres i bakgrunn nå, og slikt som søk vil være tregt enda en stund. Marius2002, sveigis, MGunders og 19 andre reagerte på dette 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Bra jobba av dere som styrer siden :) mkj, Marius2002 og Patta reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 (endret) Veldig bra jobba! Vi setter pris på et oppdatert og fungerende forum Forresten: Til info så er det litt error med poste-tidspunkt som vises... Jeg får opp de gamle tidspunktene, men ikke de nye. Mens de som er skrevet innen en time er up to date Endret April 10, 2020 av Marius2002 mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Regner med dette er relatert til angrepet? 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Takk for jobben som dere gjør! Det var litt stusselig uten bimmers en periode! mkj, uglefossen og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet April 11, 2020 Forfatter Share Skrevet April 11, 2020 15 timer siden, Marius2002 skrev: Veldig bra jobba! Vi setter pris på et oppdatert og fungerende forum Forresten: Til info så er det litt error med poste-tidspunkt som vises... Jeg får opp de gamle tidspunktene, men ikke de nye. Fikset 🙂 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet April 11, 2020 Forfatter Share Skrevet April 11, 2020 13 timer siden, Daniel. skrev: Regner med dette er relatert til angrepet? 😂😂 De der er en tabbe vi tar på egen kappe. Etter oppdatering ble det mulig å poste som gjest før man hadde registrert seg med validert e-postadresse... 🙈 Har lukket for dette nå. Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 17, 2020 Share Skrevet Mai 17, 2020 (endret) Mange eldre (og ikke så veldig mye eldre, typ 1-2 måneder gamle) poster hvor bilder ikke ligger inline lenger, men må trykkes på? F.eks https://bimmers.no/forums/topic/813542-min-330e-m-sport-f30-nye-felger-s31/?do=findComment&comment=3243024 EDIT: Nå funket det plutselig. Kanskje internettkoblingen min som streiker.. Endret Mai 17, 2020 av macrorain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå