Mariuse34 Skrevet April 22, 2020 Forfatter Share Skrevet April 22, 2020 27 minutter siden, papertiger skrev: Først og fremst; gratulerer med kid! Kreds til kona di, er ikke bare bare med baby i hus blir fort omprioriteringer på ting sammenlignet med før da gitt 😅 Tusen takk! Grei unge så langt. Men jeg og fattern har pusset opp hele huset siden i fjor sommer, så fint å heller få skrudd litt bil igjen. Jeg bare pusser opp ting slik dama vil så får jeg holde på med så mye bil jeg vil. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 22, 2020 Forfatter Share Skrevet April 22, 2020 Jeg må si, X3 kjører som en ekte bmw. Alltid avskrevet den litt som et US-produkt. Litt høyere tyngdepunkt, men ordentlig god følelse når det er litt utstyr og en sekser. Dette er et hyggelig bekjentskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 22, 2020 Share Skrevet April 22, 2020 X3 er tross alt bare en høy e46 med litt mer påkostet forstilling Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 Det er et godt poeng. Jeg må si jeg synes det er en kjekk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 (endret) Så til et annet spørsmål. Bilen fikk service for 250 km siden. Men veishuskaoset var etterpå. Har etterfyllt litt olje, men skal jeg ta en ny oljeservice på den? Eller er den rett fra service sånn sett? OG: Den trenger antagelig et nytt batteri. Skal jeg kjøpe et sønnakbatteri hos Bildeler til 1250 (1750 -500 gavekortkampanje), eller skal jeg kjøpe samme spec batteri fra biltema til 1099? Kjør debatt! Endret April 23, 2020 av Mariuse34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 Jeg personlig har faktisk bedre erfaringer med Biltema sine batterier enn Sønnak. Jeg hadde kjøpt Biltema og brukt gavekortet på en ny runde med olje og filterskift Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 God erfaring med Biltema-batteri, men er det en 100-lapp i differanse, er det vel bare å gå for Sønnak? Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 Jeg også har bedre erfaring med Biltema enn Sønnak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 1 minutt siden, Otis skrev: Jeg også har bedre erfaring med Biltema enn Sønnak. Da er vi egentlig enige. Bare greit å få bekreftet den erfaringen av andre her, da jeg har vært overraskende happy med Biltema sine batterier. Men olje-ideen over her var ikke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 Oljeskift ser jeg ikke for meg er nødvendig. Hvilken farge har oljen på peilepinnen? Kondens forsvinner ved bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 4 minutter siden, Otis skrev: Oljeskift ser jeg ikke for meg er nødvendig. Hvilken farge har oljen på peilepinnen? Kondens forsvinner ved bruk. jeg må ta en titt igjen på oljen. Mener den var fin da jeg peilet sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 Enda et annet spørsmål. Er det noen måte å fikse at sigaretttenner slukker med tenning. Har ren roidmi FM-transmitter som funker dødsbra, men den blir stående på når biilen skrus av. Samme med 540en. Så om jeg stopper på butikken og går inn og ut igjen så må jeg synke den på nytt hver gang. Mens i kassebilen går den av og på meg bilen og ergo synker seg selv automatisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 Kan en sånn være en løsning? https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/flatstiftsikringer/flatsikringsholder-med-uttak-2-stk-2000035590 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 Det vil jo fungerer, om du finner en plass som strømmen går av på med tenningen. Eller kan du bare lage en bryter på den ene ledningen og vipps! Da har du fikset problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 Bra du fikk orden på den og disse x3ene er jo noen små kjekke saker . Tittet litt på disse selv før x5 kjøp. Biltema batteri har jeg brukt følere ganger selv og ikke noe negativt å si om de,så bare å gunne på . Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå