papertiger Skrevet Mai 7, 2020 Share Skrevet Mai 7, 2020 Kjøpt deg 530xd? 😱 gratulerer! Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 7, 2020 Share Skrevet Mai 7, 2020 Tydeligvis penger i å spille inn podcaster👍 Gratulere🙂 Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2020 Haha det kaster cirka null av seg. Men var på tide med en bmw som familiebil. Får lage noe eget på den, men det er litt stas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2020 33 minutter siden, papertiger skrev: Kjøpt deg 530xd? 😱 gratulerer! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2020 Ble en egen liten tråd G31 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2020 Herregud noen ganger bruker posten altså så lang tid. Kamsensoren lar vente på seg... Hjelpes sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2020 Hastverk er noe dritt. Skyndte meg å bytte kamsensor idag. Glemte banjobolten foran. Startet bil. Nå olje overalt på garasjegulvet. Betong. Perfekt. Får tørke opp og legge garasjefliser i garasjen, for den olje får jeg aldri vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2020 Eller kanskje man skulle lagt persisk teppe. Jævla styr. Men bilen virker å starte lettere. Får lure den ut av Exxon valdez-garasjen i morgen og kjenne etter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 12, 2020 Share Skrevet Mai 12, 2020 1 time siden, Mariuse34 skrev: Eller kanskje man skulle lagt persisk teppe. Jævla styr. Men bilen virker å starte lettere. Får lure den ut av Exxon valdez-garasjen i morgen og kjenne etter da Synd med gulvet, men hadde vel skjedd en eller annen gang uansett. Jeg bytta olje på motorsykkelen på verandaplatten for et par uker siden i god tro om at det skulle jeg klare uten å søle. Du kan jo tenke deg til hvordan det gikk:) Håper bilen ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2020 Starter mye bedre, men må vel kjøre den litt før dette er tipp topp. Avventer litt å bytte veivsensor, men har byttet begge camsensorer. Ellers plenty med oljesøl på motoren, så bilen ryker greit fra panseret på rødt lys, og jeg har en deilig brent-olje-hodepine. Så blir vel å kjøre den litt for å få brent av dette, om ikke noen har andre tips. Bremserens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 Prickbort og høytrykk. Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2020 1 minutt siden, Otis skrev: Prickbort og høytrykk. Du mener det? Høres skummelt ut! Aldri tatt en motorvask før. Alltid vært skeptisk til å ødelegge ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 44 minutter siden, Mariuse34 skrev: Du mener det? Høres skummelt ut! Aldri tatt en motorvask før. Alltid vært skeptisk til å ødelegge ting! Ikke noe galt som kan skje så lenge du ikke spyler direkte inni dynamoen. Mange verksteder som bruker den metoden for å få vekk olje. Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2020 Jeg gir det et forsøk i ettermiddag. Så bilsyk som jeg er nå orker jeg ikke være så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 Det eneste som kan skje, er at plugg hullene kan få vann i seg, enten pga kondens eller at det lekker inn. Bare ta det bort, så er det OK. Alle koblinger i motorrommet tåler vann. sveigis og Mariuse34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå