Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig!!

Idag fikk jeg beskjed om at bilen har fått kode 150 og låst for endringer, kode 150 betyr vel at produksjon starter opp eller?

M50 Sc bestilt 20/8-2021. Da ser det jo ut til at jeg slipper unna mva og vektavgift. Bestilt med alt som var mulig å få unntatt ventilerte seter. Har ikke fått beskjed om at noe utstyr er fjernet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maxmek skrev:

Endelig!!

Idag fikk jeg beskjed om at bilen har fått kode 150 og låst for endringer, kode 150 betyr vel at produksjon starter opp eller?

M50 Sc bestilt 20/8-2021. Da ser det jo ut til at jeg slipper unna mva og vektavgift. Bestilt med alt som var mulig å få unntatt ventilerte seter. Har ikke fått beskjed om at noe utstyr er fjernet enda

Jeg fikk den hyggelige beskjeden om kode 150 forrige uke å forventet levering uke 46. Bestilte 1/8. Heldig er vi som ser ut til å slippe moms/vektavgift men føler med de som får sin bil levert i 23..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Masterchief skrev:

Jeg fikk den hyggelige beskjeden om kode 150 forrige uke å forventet levering uke 46. Bestilte 1/8. Heldig er vi som ser ut til å slippe moms/vektavgift men føler med de som får sin bil levert i 23..

Hva slags felger har dere @Maxmek og @Masterchief?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytta fra 868M til 19" for en måneds tid siden, da spratt den inn i produksjon umiddelbart. Nå er den enten i Bremerhafen eller på båten.

Planlegger å bruke 19" på vinter, og så håper jeg det er mulig å få tak i 868M til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Serratus skrev:

Jeg bytta fra 868M til 19" for en måneds tid siden, da spratt den inn i produksjon umiddelbart. Nå er den enten i Bremerhafen eller på båten.

Planlegger å bruke 19" på vinter, og så håper jeg det er mulig å få tak i 868M til våren.

868M får du tak i nå om du vil utenom BMW. Er flere som sier de har dette tilgjengelig. Alloywheelsdirect og KOED. Men det er jo fort like dyrt som eventuell moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron788m skrev:

Men da blir den uten breddere bak?

Det må selvsagt ettermonteres i så fall. Dette kommer nok til å gjelde for mange av oss, så jeg tipper forhandler kommer til å komme opp med en brukbar løsning etterhvert. Alternativt kan man bruke Night Gold-felgen, som er smalere, og ikke krever skjermbredder, men mange vil vel helst ha begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...