*MrB* Skrevet Februar 3 Skrevet Februar 3 Var innom Jæger her om dagen, og der sto det en «black on black» LCI. Det er nok det beste jeg har sett hittil av I4. Lyktedesignet var faktisk ikke så ille, selv om det var bedre på pre LCI. Men det viktigste var at den fæle grillen ble tonet veldig ned med nye «riller» og helsort design. Kunne kanskje hatt en helsort LCI. (Det sto også en G90 M5 der, og den er nesten verre live enn på bilder. Jeg gremmes…..) fupsaker, Fahad og Bamalama reagerte på dette 3
Bamalama Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 Leser at både iX og i5 nå kommer med oppgradert elektronikk (SiC) som visst nok skal gi noen ekstra km med rekkevidde - er det noen grunn til å tro at dette også rulles ut til i4 i næreste fremtid?
sanders54 Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 Det stemmer. Kommer oppgradinger rundt juni/juli. Lite detaljer er kjent, og hadde vi fått en liten økning i batteri hadde jo det vært supert og. Bamalama reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 Det kommer marginale endringer fra 07/2025-produksjon. i4 M50 blir til i4 M60 med 590hk blant annet. fupsaker og Bamalama reagerte på dette 2
Scuirus2 Skrevet Februar 9 Skrevet Februar 9 Det har vært mange klager på at BMW har gått vekk fra laser hovedlys. Men hvis vi skal stole på denne testen er VAG LED matrix bedre enn BMW laser, bortsett kanskje på lang avstand, så alternativet til å gå for ren LED matrise ville vært å utvikle en ny generasjon laserlys med forbedret LED matrise. Og siden laser teknologien ikke kan utnyttes til det fulle i USA og kostnadene er så høye så er det forståelig at de går for ren LED matrise. Får håpe i4 LCI adaptiv LED er minst like bra som den på Skoda Superb i testen. Det mest interessante er fra 14:18. https://youtu.be/iElE9_RFDGA?feature=shared Når jeg får bilen min skal jeg prøve å få gjort en test på E6 i området rundt Espa der det mangler belysning og sammenligne med en iX med laserlys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå