Fredrik 90 Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 Ja nå begynner det å bli en del leveringer, ser det også stadig ligger flere ute til salgs på Finn.no. Lurer på om ikke prisene nå vil begynne å krype litt nedover. Ron Jeremy og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 15 minutter siden, fupsaker skrev: Ser ut som @gregus sin grønne M50, da levert på 19" uten skjermbreddere. Ser jo lovende ut! fupsaker og Haroni reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 Prisene er i fritt fall ser jeg https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=256415035 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 (endret) 2 minutter siden, Lars89 skrev: Prisene er i fritt fall ser jeg https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=256415035 Hehe, den var vel lite attraktivt utstyrt. Men det lover jo godt for de som venter. Samtidig snakkes det jo om at krigen skal vare et par år, deletilgangen er dårlig osv. Så det produseres nok lite biler fremover med mindre utstyr. Som holder prisene kunstig høye en stund til. Endret April 28, 2022 av fupsaker Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 Og der var den satt opp 300k... Var så teit å ikke bestille i fjor så sitter litt og venter på at de skal gå ned på bruktmarkedet. Må sikkert vente noen år men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 1 minutt siden, Lars89 skrev: Og der var den satt opp 300k... Var så teit å ikke bestille i fjor så sitter litt og venter på at de skal gå ned på bruktmarkedet. Må sikkert vente noen år men... Sikkert for at folk skal gå mann av huse og ringe med bud. Den blir nok solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 Jeg tror nok prisene vil gå ned noe men fortsatt holde seg høyere enn ny pris en stund til ettersom leverings situasjonen er som den er. Men "850 000,- toget" er på vei til å forlate stasjonen tror jeg... Man går jo med tanker om man bør bestille i5 når den kommer, være skikkelig tidlig ute for å sikre seg en av de første bilene. Jeg er vel ikke den eneste som funderer på dette når man ser hvordan det har vært med i4 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 Jeg tenker det samme , men da med evt i2(m) eller Cayman/718. Stor fare for at etterspørselen er større enn tilbudet. Enten liker man bilen og beholder eller så tjener man en månedslønn eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 1 minutt siden, Lars89 skrev: Jeg tenker det samme , men da med evt i2(m) eller Cayman/718. Stor fare for at etterspørselen er større enn tilbudet. Enten liker man bilen og beholder eller så tjener man en månedslønn eller to. Jeg tar sikte på fem for i4'n. 😁 Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 1 time siden, Lars89 skrev: Jeg tenker det samme , men da med evt i2(m) eller Cayman/718. Ja men er ikke i2(M) langt frem, og nedslagsfeltet for el Cayman er vel litt smalt? 5-serie har jo sementert seg en solid posisjon i markedet, den eier jo hele segmentet den befinner seg i så når denne kommer som i5 så aner jeg at dette blir en big deal. Men i5 er vel ett par tre år unna ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 I5 er selvfølgelig en mye større deal enn evt små sportsbiler ja. Skulle ønske vi fikk i3en som Kina får også. Nisje-porscher har ihvertfall historisk sett hatt høy etterspørsel. Blir jo spennende hvordan verden utvikler seg med råvarer, leveringstid osv etterhvert. Får bare håpe vi ikke får amerikanske tilstander med oppblåste bruktpriser og latterlige høye forhandlerpåslag på nybil. Ikke noe å lure på at i4 er et kupp ihvertfall. Selv med prisøkning og alt utstyr (som kan leveres) koster den mindre enn en 3 år gammel M2... fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Mai 3, 2022 Share Skrevet Mai 3, 2022 får min neste onsdag Haroni, ViKi, Zappod og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet Mai 4, 2022 Share Skrevet Mai 4, 2022 (endret) På 13.4.2022 den 23.46, fupsaker skrev: Alpinafelger kledte virkelig bilen. Nå angrer jeg på at jeg ikke skal beholde den. 😩😂 Noen her inne som har sjekket opp noe mer om Alpina eller noen andre seriøse aktører har felger (19" eller 20") som er godkjent for i4 ? Endret Mai 4, 2022 av ViKi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Mai 5, 2022 Share Skrevet Mai 5, 2022 (endret) Prisene skal visstnok økes fra juni igjen, ifølge Bilia. Så en Facebook annonse hvor de annonserte man bør kjøpe før juni før en prisoppgang og står samme inne på sidene deres. De som kjøpte før prisoppgangen i fjor har nok gjort en enda bedre deal. Hadde dessverre ikke mulighet til å bestille før den første prisoppgangen, men satser/håper normaliserer prisene seg på Finn etterhvert. Ble solgt etter prøvekjøring! Endret Mai 5, 2022 av sanders54 papertiger og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 5, 2022 Share Skrevet Mai 5, 2022 Det lukter at jeg holder på i4 en måned. 😁 For å selge litt senere. Må bare få snusen i hvor mye den skal opp, men om euroen fortsetter stige, minimum 40k til på M50 tenker jeg. Porschen kjøpte jeg til en kurs på 9.52, i dag er den 9.99, dvs at jeg måtte betalt rundt 4,5% mer for bilen denne uken enn da jeg kjøpte. Dessuten er vel råvareprisen på det meste steget, samt at deletilgangen stadig blir dårligere. Så blir spennende å se fremover. Vi som bestilte tidlig gjorde nok lurt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå