04530dat Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 1 minute ago, Rikkolini said: Usikker på når den faktisk kom, men ble tollet inn i dag. Ok. Fikk nettopp svar fra forhandler, min er visst i Drammen den også 👍 Da er det vel bare å vente på sms fra supperådet. Rikkolini og nokiaas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 På 13.12.2022 den 18.37, nokiaas skrev: Hvis det er produksjonskoder du tenker på så er ikke de i appen. Det er det bare selger som kan informere om. Ok, så i grunn ingen hensikt med VIN bortsett fra hvis du skal sjekke utstyrslista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 2 minutter siden, mspec skrev: Ok, så i grunn ingen hensikt med VIN bortsett fra hvis du skal sjekke utstyrslista.. Det kan du si. VIN nr er litt som bilens personnr. Men har du nummeret før bilen kommer så kan du legge bilen klar i appen. Min byttet akkurat status i appen i går til "OK". Så kan forsikringsselskapet legge klar forsikring også om man vil med vin nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 10 minutter siden, mspec skrev: Ok, så i grunn ingen hensikt med VIN bortsett fra hvis du skal sjekke utstyrslista.. Hvordan eller hvor kan du sjekke utstyrsliste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 3 minutter siden, Z800 skrev: Hvordan eller hvor kan du sjekke utstyrsliste? Du kan få vin nr av selger eller på vegvesen.no via skiltnummer. Så googler du "bmw vin decoder" og bruker mdecoder.com eller bimmer.work for å få opp alle utstyrskodene og data på motor, farger produksjonsdato med mer. Z800 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 Da kom det melding fra vegvesenet, så da nærmer det seg plutselig veldig. Skal dog ned igjen til Oslo for noen småjusteringer før leveranse 🥳 fupsaker, Zappod og nokiaas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 41 minutes ago, Rikkolini said: Da kom det melding fra vegvesenet, så da nærmer det seg plutselig veldig. Skal dog ned igjen til Oslo for noen småjusteringer før leveranse 🥳 Jeg sitter å ser på webcam fra drammen havn og venter på at de skal begynne å tømme kaia for biler, og håper på levering snart Må nok belage meg på å vente en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 20 minutter siden, Zappod skrev: Jeg sitter å ser på webcam fra drammen havn og venter på at de skal begynne å tømme kaia for biler, og håper på levering snart Må nok belage meg på å vente en stund til... Er nok litt random, en kollegas bil var parkert inne eller noe i Drammen, stått over ei uke. Sinnssyke mengder som står nedpå der, synes ikke det egentlig tømmes noe særlig mer enn hva som fylles på igjen med neste båt 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 37 minutes ago, Rikkolini said: Er nok litt random, en kollegas bil var parkert inne eller noe i Drammen, stått over ei uke. Sinnssyke mengder som står nedpå der, synes ikke det egentlig tømmes noe særlig mer enn hva som fylles på igjen med neste båt 😜 Ja, det mangler ikke biler der akkurat.. Får finne frem noe tålmodighet og smøre det på 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 16, 2022 Share Skrevet Desember 16, 2022 (endret) På 5.12.2022 den 14.45, StigJ skrev: Herlig! Ser nesten ut som Hellrot til og med Han var ute å måkte snø nå så jeg stoppet innom, det er Ferrari rød Rosso Corsa som er på bilen. Full merino i sort innvendig, lekker skute! Endret Desember 16, 2022 av Snagg30 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 16, 2022 Share Skrevet Desember 16, 2022 Har det skjedd noe med iconic sound lydene i i4 også i det siste? Mener den var mye mer potent, fyldig og god tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 Wohoooo.. Selger bekreftet at bilen står i Drammen Venter bare på transport fra Drammen til Gardermoen(?), så hvis ikke Drammen havn krøller det til for mye er det sjans for bil før jul Rikkolini, nokiaas og Maxmek reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 1 time siden, Zappod skrev: Wohoooo.. Selger bekreftet at bilen står i Drammen Venter bare på transport fra Drammen til Gardermoen(?), så hvis ikke Drammen havn krøller det til for mye er det sjans for bil før jul Krysse det som kan krysses da, passe kaos i Drammen! Hørte båter hadde begynt å gå til andre havner pga. plassmangel 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 40 minutes ago, Rikkolini said: Krysse det som kan krysses da, passe kaos i Drammen! Hørte båter hadde begynt å gå til andre havner pga. plassmangel 😬 Ja det er rimelig fullt der... Men jeg ser båten og at den har losset, så det skal jo kunne gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 2 minutter siden, Zappod skrev: Ja det er rimelig fullt der... Men jeg ser båten og at den har losset, så det skal jo kunne gå Min bil kom til Drammen 9. desember og står der fremdeles. Det er helt kaos så biler blir parkert inne av alle de nye som kommer. Bilfrakteselskapet skriver på sine web sider om dette og at det må beregnes lang leveringstid nå pga mange flere skipsanløp en planlagt. Men jeg har betalt bilen og den blir registrert før nyttår. Fikk beskjed om at Bavaria har fått beskjed om at de kan registrere bilene som er fortollet inn og hvor kunden har betalt for bilen. Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå