ViKi Skrevet Januar 13, 2023 Share Skrevet Januar 13, 2023 14 minutter siden, Z800 skrev: Noen som har hatt problemer med tilkobling av bilen i appen? Får ikke oppdatering av bilen eller tilkobling. Finner heller ikke Spotify i bilen og spiller jeg musikk på tlf tar det 30 sek fra jeg bytter sang til den blir byttet. kan bilen resettes eller lignende på noe vis? Ja, tror det er omtrent som følger. Sett deg inn i bilen og trykk 3xstart knappen uten fot på pedal. Hold så volumknappen inne i laaaang tid (inntil 2min). Z800 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 13, 2023 Share Skrevet Januar 13, 2023 Akkurat nå, Fredrik 90 skrev: @Ampera Så du har hoppa på i4 toget du også? Blir det i tillegg til M5ene eller bytter du ut en av de? Her byttes ingenting, her skal det bare fylles opp med biler, må jo ha noe å pusle med når jeg snart blir pensjonist.😇 fupsaker, sveigis, Underground1983 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet Januar 13, 2023 Share Skrevet Januar 13, 2023 (endret) Fant ut av en reboot fra Facebook Lås opp og sett deg inn i bilen, trykk 3 ganger raskt på startknappen uten å holde på bremsen. Da går den i diagnosemodus. Hold inne volumknappen til infotainmentsystemet går av. ser at viki hadde også løsningen👌👍 Endret Januar 13, 2023 av Z800 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 13, 2023 Share Skrevet Januar 13, 2023 13 minutter siden, Ampera skrev: Her byttes ingenting, her skal det bare fylles opp med biler, må jo ha noe å pusle med når jeg snart blir pensjonist.😇 Det er godt 👍 Men husk at det kommer ett uvær av en ny M5 etterhvert, som går på både strøm og bensin 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 13, 2023 Share Skrevet Januar 13, 2023 5 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det er godt 👍 Men husk at det kommer ett uvær av en ny M5 etterhvert, som går på både strøm og bensin 😉 Det er jo den jeg venter på! sveigis, Fredrik 90, liffi og 4 andre reagerte på dette 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 Nå er det synlig færre biler på Risgarden kaia. fupsaker, Zappod og 04530dat reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 1 hour ago, nokiaas said: Nå er det synlig færre biler på Risgarden kaia. Se der ja Har jobba litt i helga ser det ut til.. nokiaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM7 Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Etter et par ladinger i snøvær, ser jeg at det kan samle seg mye snø i ladeluka. Med litt blåseinnsats eller børste får man jo dette bort, men det kjennes litt steinalder ut. Finnes det noen form for beskyttelse for dette for i4? Her er et eksempel på en løsning for Polestar 2 https://www.printables.com/model/90514-polestar-2-charger-snow-cover, men usikkert om dette faktisk fungerer. nokiaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 23 minutter siden, TM7 skrev: Etter et par ladinger i snøvær, ser jeg at det kan samle seg mye snø i ladeluka. Med litt blåseinnsats eller børste får man jo dette bort, men det kjennes litt steinalder ut. Finnes det noen form for beskyttelse for dette for i4? Her er et eksempel på en løsning for Polestar 2 https://www.printables.com/model/90514-polestar-2-charger-snow-cover, men usikkert om dette faktisk fungerer. Jeg hadde dekselet der til min polestar, og det var helt suverent! nokiaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikkolini Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 Ahh, da skal bilen endelig rulle av hos forhandler i morgen. Skal en tur på lakkbehandling før utlevering, så får vel krysse fingre for at det ikke drøyer for mye 🥳 Zappod, 04530dat, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Januar 16, 2023 Share Skrevet Januar 16, 2023 27 minutter siden, Rikkolini skrev: Ahh, da skal bilen endelig rulle av hos forhandler i morgen. Skal en tur på lakkbehandling før utlevering, så får vel krysse fingre for at det ikke drøyer for mye 🥳 Fikk beskjed om utlevering på onsdag nå, så plutselig gikk det fort 😊 Zappod, fupsaker, nokiaas og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 God følelse. Fikk akkurat beskjed om at bilen kommer til forhandler i morgen, onsdag, med utlevering antageligvis på fredag. 😀 fupsaker og Zappod reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 18 hours ago, Rikkolini said: Ahh, da skal bilen endelig rulle av hos forhandler i morgen. Skal en tur på lakkbehandling før utlevering, så får vel krysse fingre for at det ikke drøyer for mye 🥳 17 hours ago, Ranger1000 said: Fikk beskjed om utlevering på onsdag nå, så plutselig gikk det fort 😊 50 minutes ago, nokiaas said: God følelse. Fikk akkurat beskjed om at bilen kommer til forhandler i morgen, onsdag, med utlevering antageligvis på fredag. 😀 Grattis alle sammen fupsaker, nokiaas og Ranger1000 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
04530dat Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 29 minutes ago, Zappod said: Grattis alle sammen Jepp, grattis alle. Herlig at det ser ut til å løsne nå. Fikk min på fredag som var, og har vel aldri kost meg så mye i en bil tidligere. Gled dere! Z800, Ranger1000, Zappod og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Januar 18, 2023 Share Skrevet Januar 18, 2023 Da var min endelig hentet ut. Gikk for et interiør som sikkert ikke er noen bestselger, men det var litt artig å gjøre noe annet enn ren svart for en gangs skyld Lars89, Lars S, gregus og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå