Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2022 Share Skrevet Januar 2, 2022 Det er så hyggelig å se at bilen får så godt stell, det fortjener den 😀 Her har du egentlig helt perfekt bil, nydelig drivlinje og med denne kjørelengden så har du utrolig mye bil igjen 👍 Dette er liksom den siste av de gode gamle, men likevel en moderne bil 😀 @Positiv Det var virkelig en Saab på steroider du hadde der 😅 Positiv og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2022 2 timer siden, Positiv skrev: Du og dine får nå selv, ha et riktig godt nytt år, Hans Fredrik. Har fortsatt ikke blitt, noen BMW på meg igjen så langt. Men vi får nå se, hva 2022 fører til. Jobber fortsatt med min Saab, på syvende året. Og det neste nå, blir og skremme den opp fra 300Hk og 440Nm til 400Hk og ? Nm. Mvh Bent Tusen hjertelig takk, og ilikemåte 🥰 Hyggelig å høre og se. 😀 27 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det er så hyggelig å se at bilen får så godt stell, det fortjener den 😀 Her har du egentlig helt perfekt bil, nydelig drivlinje og med denne kjørelengden så har du utrolig mye bil igjen 👍 Dette er liksom den siste av de gode gamle, men likevel en moderne bil 😀 @Positiv Det var virkelig en Saab på steroider du hadde der 😅 Tusen hjertelig takk og ilikemåte, Fredrik. 🙂🌠 Vi må sees snart 🥰 sveigis og Positiv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Januar 2, 2022 Share Skrevet Januar 2, 2022 (endret) 1 hour ago, Fredrik 90 said: Det er så hyggelig å se at bilen får så godt stell, det fortjener den 😀 Her har du egentlig helt perfekt bil, nydelig drivlinje og med denne kjørelengden så har du utrolig mye bil igjen 👍 Dette er liksom den siste av de gode gamle, men likevel en moderne bil 😀 @Positiv Det var virkelig en Saab på steroider du hadde der 😅 Vel Fredrik. Er nå lagt ned en del arbeide på bilen, som nå fremstår som den mest gjennomførte 9-5 i verden. Om ikke annet modeller frem til 2005. Men det har nå kostet. Men hvem tenker på det, når man er i prosjekt rus. Ikke drikker, røyker eller ruser seg på noe annet. Så noe må man jo få et kick av. Vel er nå ikke så opptatt av og kjøre selv, da den delen har dabbet av med årene. Så jeg skrur, og sønnen benytter bilen for det meste. Sist sommer skiftet jeg ut hele taket, med et som har soltak. Var nå en utfordring i seg selv, da det er første gangen jeg utfører en slik jobb. Men det resulterte i 100% gjennomført. Og ja, de sparker godt fra seg. Utførte turningen hos Maptun. Som vel er de mest kjente, innen Saab tuning. Det vil si at jeg var hos dem i Örebro. Hvor eier av firmaet holdt på i flere timer, med og få tuningen 100% Sønnen fornøyd med nylakkert soltak. Godt nytt år. Endret Januar 2, 2022 av Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Januar 2, 2022 Share Skrevet Januar 2, 2022 1 hour ago, Turbo-HF said: Tusen hjertelig takk, og ilikemåte 🥰 Hyggelig å høre og se. 😀 Du får nå si i fra, om jeg skal slette bildene, Hans Fredrik. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2022 55 minutter siden, Positiv skrev: Du får nå si i fra, om jeg skal slette bildene, Hans Fredrik. Det går fint, spennende å se 😃 Positiv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2022 (endret) Da var Style 331 19"erne solgt! Endret Januar 3, 2022 av Turbo-HF Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2022 (endret) Da var "nye," brukte, Style 351M innkjøpt idag, søndag, og har bestilt nye identiske Goodride SA37 sommerdekk i dimensjon 245/40-19 XL 98Y foran og 275/35-19 XL 100W bak. De har ET 33 og 44, og harkorrekt, riktig spec, 8,5 og 9x19". Bør bli bra, alle fire felgene skal også pusses opp litt! 🙆😃 Endret Januar 9, 2022 av Turbo-HF Sjakalen, sveigis, Blinklys og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2022 2 stykk Goodride SA37 sommerdekk i dimensjon 275/35-19 XL 100W levert til meg ikveld, mens 245/40-19 XL 98Y er ventet å ankomme senere. 🙂👍 Sjakalen, Blinklys, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Du steller godt med denne fine f10en din HF.😊 Flott bil du har her og ser ut som den gir deg mye glede. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2022 30 minutter siden, sveigis skrev: Du steller godt med denne fine f10en din HF.😊 Flott bil du har her og ser ut som den gir deg mye glede. Tusen hjertelig takk 🙆😉🌞 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2022 Venter fortsatt på fordekkene, da noe har gått i kluss på EID, fikk jeg vite, har purret opp. 😃🙆 Gleder meg veldig til å hente Style 351M hjulene! 🌞😀 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2022 Endelig, da var endelig de to siste Goodride SA37 245/40-19 XL 98Y er ankommet ikveld. 😃👍 Sjakalen, Blinklys og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2022 Sånn, da var alle de fire dekkene samlet og lagret ute i boden til garasjen enn så lenge. 😉 Våren og sommeren kan ikke komme fort nok, så jeg får hentet og renovert 19" Style 351M og montert på dekkene! 😃👍 Sjakalen og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Februar 12, 2022 Share Skrevet Februar 12, 2022 Dette her kommer til å bli en fin oppgradering. Style 351 passer veldig fint. Har ikke hørt om dekkmerke du bruker her så du må komme tilbake med litt om hvordan de er å kjøre på når du får de på bilen. Og den våren kommer helt sikkert snart hehe. Er flere som venter på den,😉 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2022 1 minutt siden, M-jakob skrev: Dette her kommer til å bli en fin oppgradering. Style 351 passer veldig fint. Har ikke hørt om dekkmerke du bruker her så du må komme tilbake med litt om hvordan de er å kjøre på når du får de på bilen. Og den våren kommer helt sikkert snart hehe. Er flere som venter på den,😉 Hehe, og tusen takk for veldig hyggelig innlegg. 🤩 Ja, hadde disse samme dekkene på Style 331 hjuloppsettet ifjor, og var særdeles fornøyd. Lite støy, god komfort, kjøreegenskaper og bra grep, kan jeg jo fortelle. 😉👍 Ellers så koster bilen på mye og det skjer en del. 😃 M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå