Gå til innhold

Turbo-HF'$ BMW F10 523iA N53B30 Spacegrey


 Share

Anbefalte innlegg

Det er så hyggelig å se at bilen får så godt stell, det fortjener den 😀 Her har du egentlig helt perfekt bil, nydelig drivlinje og med denne kjørelengden så har du utrolig mye bil igjen 👍 Dette er liksom den siste av de gode gamle, men likevel en moderne bil 😀

@Positiv

Det var virkelig en Saab på steroider du hadde der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Positiv skrev:

Du og dine får nå selv, ha et riktig godt nytt år, Hans Fredrik. Har fortsatt ikke blitt, noen BMW på meg igjen så langt. Men vi får nå se, hva 2022 fører til. Jobber fortsatt med min Saab, på syvende året. Og det neste nå, blir og skremme den opp fra 300Hk og 440Nm til 400Hk og ? Nm.  :) 

P1016879.jpg?width=1920&height=1080&fit=

 

Mvh

Bent

Tusen hjertelig takk, og ilikemåte 🥰 Hyggelig å høre og se. 😀

27 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det er så hyggelig å se at bilen får så godt stell, det fortjener den 😀 Her har du egentlig helt perfekt bil, nydelig drivlinje og med denne kjørelengden så har du utrolig mye bil igjen 👍 Dette er liksom den siste av de gode gamle, men likevel en moderne bil 😀

@Positiv

Det var virkelig en Saab på steroider du hadde der 😅

Tusen hjertelig takk og ilikemåte, Fredrik. 🙂🌠 Vi må sees snart 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fredrik 90 said:

Det er så hyggelig å se at bilen får så godt stell, det fortjener den 😀 Her har du egentlig helt perfekt bil, nydelig drivlinje og med denne kjørelengden så har du utrolig mye bil igjen 👍 Dette er liksom den siste av de gode gamle, men likevel en moderne bil 😀

@Positiv

Det var virkelig en Saab på steroider du hadde der 😅

 

Vel Fredrik. Er nå lagt ned en del arbeide på bilen, som nå fremstår som den mest gjennomførte 9-5 i verden. Om ikke annet modeller frem til 2005. Men det har nå kostet. Men hvem tenker på det, når man er i prosjekt rus. Ikke drikker, røyker eller ruser seg på noe annet. Så noe må man jo få et kick av. :) Vel er nå ikke så opptatt av og kjøre selv, da den delen har dabbet av med årene. Så jeg skrur, og sønnen benytter bilen for det meste.

Sist sommer skiftet jeg ut hele taket, med et som har soltak. Var nå en utfordring i seg selv, da det er første gangen jeg utfører en slik jobb. Men det resulterte i 100% gjennomført. :) 

Og ja, de sparker godt fra seg. Utførte turningen hos Maptun. Som vel er de mest kjente, innen Saab tuning. Det vil si at jeg var hos dem i Örebro. Hvor eier av firmaet holdt på i flere timer, med og få tuningen 100%

Sønnen fornøyd med nylakkert soltak.

20210812_124729.jpg?width=1920&height=10

 

Godt nytt år. :) 

Endret av Positiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var "nye," brukte, Style 351M innkjøpt idag, søndag, og har bestilt nye identiske Goodride SA37 sommerdekk i dimensjon 245/40-19 XL 98Y foran og 275/35-19 XL 100W bak. De har ET 33 og 44, og harkorrekt, riktig spec, 8,5 og 9x19". Bør bli bra, alle fire felgene skal også pusses opp litt! 🙆😃 Screenshot_20220109-102313_Facebook.thumb.jpg.12a6119e13968cf5b697fa4ffc3f4568.jpg

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dette her kommer til å bli en fin oppgradering. Style 351 passer veldig fint. Har ikke hørt om dekkmerke du bruker her så du må komme tilbake med litt om hvordan de er å kjøre på når du får de på bilen. Og den våren kommer helt sikkert snart hehe. Er flere som venter på den,😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, M-jakob skrev:

Dette her kommer til å bli en fin oppgradering. Style 351 passer veldig fint. Har ikke hørt om dekkmerke du bruker her så du må komme tilbake med litt om hvordan de er å kjøre på når du får de på bilen. Og den våren kommer helt sikkert snart hehe. Er flere som venter på den,😉

Hehe, og tusen takk for veldig hyggelig innlegg. 🤩 Ja, hadde disse samme dekkene på Style 331 hjuloppsettet ifjor, og var særdeles fornøyd. Lite støy, god komfort, kjøreegenskaper og bra grep, kan jeg jo fortelle. 😉👍 Ellers så koster bilen på mye og det skjer en del. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...