Enes Yakici Skrevet Juli 2, 2022 Share Skrevet Juli 2, 2022 Om du har komplett sort taktrekk stående er jeg intr i å bytte mot mitt beige har alt og det sitter montert på bilen. Kan både bytte lamper og bryterpanel også. Så får vi begge det vi ønsker oss. Skulle helst hatt sort i min bil 😅bor i Drammen Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 2, 2022 Share Skrevet Juli 2, 2022 2 minutter siden, Enes Yakici skrev: Om du har komplett sort taktrekk stående er jeg intr i å bytte mot mitt beige har alt og det sitter montert på bilen. Kan både bytte lamper og bryterpanel også. Så får vi begge det vi ønsker oss. Skulle helst hatt sort i min bil 😅bor i Drammen Sorry sjekket nå og jeg har grått taktrekk 🤦 trodde jeg hadde beige Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2022 (endret) 8 timer siden, Enes Yakici skrev: Sorry sjekket nå og jeg har grått taktrekk 🤦 trodde jeg hadde beige Aha, det går bra, vet du, det sorte er heldigvis allerede borte og montert inn hos ny eier. Sånn er det når smaken er forskjellig, jeg kan ikke fordra karbon og antrasitt. 😉👍 Endret Juli 3, 2022 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 5, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2022 Fått tak i Oyster bekledning til glassluken i taket og på / til B-stolpene øvre del nå. 😀👍🌞 PatrickB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2022 (endret) Sitter og kikker på mye, oppdaget dette, og sammenlikner F10 og G30 pluss F10 med G30 LCI OLED optikk.. : ☺️ Disse havner ihvertfall aldri på min 😀👍 Endret Juli 9, 2022 av Turbo-HF papertiger og PatrickB reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2022 Sånn, B-stolpe dekslene og cover til glassluken har kommet, endelig etter en ukes venting, så nå er de rengjort og fikset på, og så må taktrekk og ting ned igjen, før Sverige-tur pluss innmontering på torsdag og klargjøring til BMW CCN-treffet i helgen! PatrickB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 2, 2022 Forfatter Share Skrevet August 2, 2022 Blir Trondheimstur i helgen og til uken. 🌞😃🙆 PatrickB, Weltzin, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2022 Share Skrevet August 3, 2022 Lekker bil med helt riktige hjul 👍 Samt deilig motor, de lager dem ikke slik lenger dessverre… Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 3, 2022 Forfatter Share Skrevet August 3, 2022 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Lekker bil med helt riktige hjul 👍 Samt deilig motor, de lager dem ikke slik lenger dessverre… Tusen hjertelig takk 🥰 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 18, 2022 Forfatter Share Skrevet August 18, 2022 (endret) Hei igjen, det skjer jo litt her, vært i Trondheim, foretatt oljeservice og skiftet komplett taktrekk til lyst nå, og jeg er meget tilfreds. Mye penere utseende. Har også fått utført en tilstandsrapport på bilen samtidig, og fikk skryt av bilen, selvom det naturligvis er en bil som har passert over 12 år nå. Gått 98520 km, ca. Endret August 18, 2022 av Turbo-HF PatrickB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 2, 2022 Forfatter Share Skrevet September 2, 2022 Skiftet igår, fredag, vindusviskerblader, luftfilter, blåste ren boksen og microfiltre i kull, alle er originaldeler. 99220 km. 😉 Mer musikk innlasting, også, det regnet, så blir full vask senere når det er oppholdsvær. 😃👌 Vålerbanen og familiekjøring var kjempebra og gøyal helg! 😃 CHNilsen, Otis, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2022 Forfatter Share Skrevet September 29, 2022 Litt nye detaljer og planer kommer, igår vasket jeg bilen, støvsuget, ryddet, tok ut de sorte stoffmattene og la inn det originale gummimattesettet, samt tekstilrens og renset og behandlet skinninteriør. 😃 Har til og med også ført det inn serviceheftet, så det er en god grunn til at jeg har handlet inn nytt hefte. Bare én rubrikk igjen. 😂😏👍 Oppdatert og byttet ut musikk på disken, idag. 😊🤩👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2022 100000 km. passert idag 😀🌞 Otis og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Oktober 2, 2022 Share Skrevet Oktober 2, 2022 Flott bil, og enda flottere motor! Har ikke lest igjennom hele tråden, men har du vurdert å oppgradere den til 272 hk versjonen? Har lest det skal mulig å gjøre den lik en "530" ved å oppgradere manifold og noen andre greier. https://www.detailersclub.no/forums/topic/26252-bmw-n53b30-fra-325i-til-330i/ Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2022 1 time siden, sanders54 skrev: Flott bil, og enda flottere motor! Har ikke lest igjennom hele tråden, men har du vurdert å oppgradere den til 272 hk versjonen? Har lest det skal mulig å gjøre den lik en "530" ved å oppgradere manifold og noen andre greier. https://www.detailersclub.no/forums/topic/26252-bmw-n53b30-fra-325i-til-330i/ Tusen hjertelig takk, så hyggelig å høre. 😀 Har tenkt tanken, men foreløpig forblir den original 😉👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå