Turbo-HF Skrevet Januar 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2023 1 minutt siden, sveigis skrev: Hvordan trives du i F10 på vinterføret HF?😊 Du holder den i fin stand 😎 Tusen hjertelig takk og ilikemåte, gjør mitt ytterste, vet du. 😊👍 Synes den går veldig bra og oppfører seg pent 😃👌 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2023 Skiftet igår nøkkelbatteri eller knappcellebatteri, for å være helt presis, (CR2450) på hovednøkkelen, og igjen litt forandring på musikken i bilen! Ellers lite som skjer, men det gledes stort til våren og ny sesong! RemyNG og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2023 Deilig med berøringsvask og stell 😃 Også kontrollert frostvæske nivå, etterfylt vindusspylervæske og motorolje hadde behov for litt påfyll. 😊🌞👍 tambur4, hanssae, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2023 Der, endelig kom den etterlengtede stenspruten i ruten i synsfeltet og i nærheten av A-stolpen, så da ble det omsider ruteskift på meg, så har levert bilen på merkeverksted idag, slik at den kan hentes imorgen med kliss fabrikkny og original rute, og nye vindusviskerblader. Har også vasket den i forkant, siden man ikke kan, skal eller bør vaske frontruten rett etter bytte. Gleder meg! Bilen rundet idag 105330 km, også, forresten. sveigis og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2023 Tada, og foreløpig strøken 😃 PatrickB og HakonLimseth reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2023 Forfatter Share Skrevet April 9, 2023 Endelig påske, og sikre vårtegn ute! 😃 Det forberedes til treffsesong, endelig! 🙆😊 Igår, lørdag, tok jeg en håndvask med vann og støvsuget bilen, samt renset og behandlet skinninteriøret med pleie. Setene ble rene og pene. Nøye som jeg er førtes det inn i serviceheftet. Byttet også gitteret ved tåkelysene og satte inn nye pærer. 😉👍 Otis, laffe, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 16, 2023 Forfatter Share Skrevet April 16, 2023 Flere forberedelser utført; Visuell kontroll av understell, 19" sommerhjul montert og oppdaget at det er det opprinnelige, originale og fabrikkmonterte startbatteriet som sitter i, fremdeles, etter over 13 år.. Ganske imponerende 😃 StigJ, HakonLimseth og BTS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2023 Forfatter Share Skrevet April 21, 2023 Sommerhjul på, stoffmatter lagt inn 😊 HakonLimseth, hanssae og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 29, 2023 Forfatter Share Skrevet April 29, 2023 Forberedelser og musikk lagt inn til BMW CCN Vårmønstring søndag, imorgen, og på mandag i Sarpsborg 🌞😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2023 Særdeles bra på Bjerke travbane, neste samling blir søndag 14/05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2023 Lurer på interessen for å sikre seg denne? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2023 God sommer fra 523iA'en og meg, snart tid for storservice på 110000 km, og klargjøring til BMW CCN treff på Rudskogen 😎🌞🙆❤️ RemyNG og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2023 Storservice på 109583 km. utført torsdag, og fikk masse skryt av mekaniker / tekniker som hadde bilen min inne. Veldig pen og god stand! 😃👍 Vedlegger et fåtall bilder, lånte en iX40 mens bilen var inne, og fikk meg et nytt leketøy, hehe! CHNilsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2023 50 Jahre Jubileum senterkopper montert, 68 mm OEM, og emblem på frontfanger og bakluke settes på mandag. 😎👌🌞 tambur4 og HakonLimseth reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2023 (endret) 110000 km. passert idag 👌😉 Endret Juli 21, 2023 av Turbo-HF RemyNG, Orjan, Otis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå