Gå til innhold

Gøyale parkeringer/ veilederen for parkering


02-Jan
 Share

Anbefalte innlegg

Har gjennom årene opplever å få biler skadet.ved at annen bil har parkert nærme og smelt opp dører, enten om jeg sitter i bil eller ikke til stede. Forsøker alltid å unngå å parkere bil slik at skade oppstår (til begrenset nytte).

Idag hadde jeg ikke noe valg, måtte parkere på et kjøpesenter-P-hus. Strømmen storsenter, middels med biler, kjørte allikevel helt nederst i kjeller, kanskje 12-15 biler , hvor det er plass til 200-300. 

Valgte plassen innerst i hjørne , plasserer bilen (hvit VW) nesten på stripen på passasjersiden (endeplass).  Kommer tilbake etter 10 min , så er det en Honda med henger som har klart å rygge bilen klin intill , attpåtil ut av sitt eget felt hvor kun framhjulene er innen for. 

Det ble sansynligvis ingen skade på min bil, som ellers er total ripe og bulkfri. 

I phuset var det 95% ledige plasser også for dobbeltparkering med henger. Klarer ikke forstå de som tenker at det er greit å enten smelle inn døra i nabobil, åle seg langs andre biler å lage riper med bag/veske.  

Tifellet her lurte jeg på om jeg var med på «skjult kamera»

C0CA1F72-478F-4CF1-A9F8-99CE1B336EB7.jpeg

A463B123-A739-49C0-9BEE-1AE8A0E5E287.jpeg

C3894011-8211-4304-8988-1FEFDB958118.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en som ser at du er redd for bilen din og ønsker å hisse deg opp litt? Har opplevd at jeg har parkert sånn som deg, men med en vegg på høyre side av min bil, og så har noen parkert på venstre sida mi godt over stripa bare for å provosere.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke parkerte på plassen som er nærmest kamera på siste bildet. Det ville jeg gjort. Med førersida ut mot kamera.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je enig ser rart ut på bilde , men min parkering er siste plass, laget ekstra tid plass for nabo som evt. Parkerer på min førerside. Legger ved bilde , som viser at jeg står innenfor rute og ,Honda med henger står 80% utenfor parkeringfelt. 

Trir server rett at det er en del som bevist har de gøy med å kline bil intill de som ikke ønsker riper og bulker.

C9D97FF0-2ACC-4B96-862C-F8B25AF07F5B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro med de som skal kline seg opp i deg for å vise at det nytter ikke å stille seg i fred 😅

BMW eiere er nok litt særere enn andre? på dette. Mange bmwer tar to plasser, inkludert meg selv. Det er helt greit, man trenger ikke bulker. 

Her var jeg parkert i et garasjeanlegg. Jeg fant meg trygt plassert mellom 2 søyler, og han i Raptor en hadde god plass til å åpna førerdøra 😊

 

 

Screenshot_20200813_195801_com.google.android.apps.photos.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...