sveigis Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Nydelig farge på denne 😀. Altså i 3 er fruens drøm for tiden og veldig bra det er tråder her om disse . Så del dine erfaringer på denne fremover 😀 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, disse setene er fra X2 M35i, men de er vel like både X1 M35i og M135i. Bare synd man ikke får de i brunfargen i3 har, for det blir jo nokså kostbart å måtte få sydd nytt skinn i riktig farge også. Sett i8 seter også, men fargen stemmer jo ikke her heller. Ellers er vel faktisk det billigste å få tak i noen fra M3/M4 (fortrinnsvis M4 pga. mulighetene for å vippe frem seterygg). Jeg endte vel på kr. 15-16 000,- i delekostnad på min, men det skyles nok først og fremst takluken som bød på mye hassle. Din er vel uten takluke? I så fall er jo det helt gull. Hum, får se om bonusen dukker opp på nyåret. 🙈 De var frekke, men kost/nytte blir altfor voldsomt på setene.. Dessverre. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 3 timer siden, sveigis skrev: Nydelig farge på denne 😀. Altså i 3 er fruens drøm for tiden og veldig bra det er tråder her om disse . Så del dine erfaringer på denne fremover 😀 Hva vil du vite? Vi er heldigvis noen som har. Det er fruens firmabil, men ender nok som min el primero. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 Gratulere med ny bil, herlig farge! Jeg husker når de her kom så var jeg ikke helt overbevist, men de har vokst enormt på meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 Lekker i3 dette, gratulerer fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 13 timer siden, fupsaker skrev: Hum, får se om bonusen dukker opp på nyåret. 🙈 De var frekke, men kost/nytte blir altfor voldsomt på setene.. Dessverre. 😄 Bare å si ifra, så ordner vi noe! Ja, kost - nytte på de setene er nok dessverre i nyttens disfavør. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 14, 2020 Forfatter Share Skrevet November 14, 2020 Et lite dilemma: Vi har bestilt DropOff-behandling på bilen til uka, men er det noe som er bedre/enklere? Kona ble litt skremt av prisen. Vi bor i Moss, så har dessverre ikke muligheten til å dra spesielt mye lenger for å eventuelt la bilen få en annen behandling. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 14, 2020 Share Skrevet November 14, 2020 1 time siden, fupsaker skrev: Et lite dilemma: Vi har bestilt DropOff-behandling på bilen til uka, men er det noe som er bedre/enklere? Kona ble litt skremt av prisen. Vi bor i Moss, så har dessverre ikke muligheten til å dra spesielt mye lenger for å eventuelt la bilen få en annen behandling. På forhånd takk for svar. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 15, 2020 Forfatter Share Skrevet November 15, 2020 På 14.11.2020 den 11.15, Krisfje skrev: Kjenner til han fra før, drivende dyktig kar. Lå litt langt bak i hodet akkurat nå, men jeg forespør. Takk! Krisfje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå