Wasim Skrevet Oktober 20, 2020 Skrevet Oktober 20, 2020 (endret) Hei! Starter opp en byggetråd jeg håper mange som mulig vil følge og også komme med tips og råd når jeg måtte trenger det 🙂 Jeg holder nå på med å oppfylle barndomsdrømmen, nemlig å eie en BMW E30 CAB. Bilen skal restaureres fullt ut med rustfjerning, bredding av skjermer med skjermbreddere fra Ulterior Motive, hellakkering, restaurere interiøret da det ikke ser ut, og sist men ikke minst smelle inn en M62B44. Legger ved noen foreløpige bilder. Interiøret er sendt til trekking. Endret Mars 31, 2021 av Wasim Otis, ///M-ini95, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 8 1
Otis Skrevet Oktober 21, 2020 Skrevet Oktober 21, 2020 Ja, her er alle velkomne, så det er bare å legge ut! Wasim reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Oktober 21, 2020 Skrevet Oktober 21, 2020 Gratulerer. Absolutt en bil vi som vokste opp på 80 tallet snudde oss etter, og speseil når den kom med stoff tak en drømmebil for mange av oss dette. Hvordan er den med tanke på rust? så fin ut på bildet, men mye kan skjule seg, spesielt under. Her skal det følges med, gleder meg til å se fremgangen i prosjektet.
sveigis Skrevet Oktober 21, 2020 Skrevet Oktober 21, 2020 Gratulerer med e30 og gøy du starter tråd her .😀 Her skal man selvsagt følge med . E30 cab er virkelig fint helt klart og husket jeg selv drømte om en sånn . Wasim reagerte på dette 1
Wasim Skrevet Oktober 21, 2020 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2020 7 hours ago, Mortenej said: Gratulerer. Absolutt en bil vi som vokste opp på 80 tallet snudde oss etter, og speseil når den kom med stoff tak en drømmebil for mange av oss dette. Hvordan er den med tanke på rust? så fin ut på bildet, men mye kan skjule seg, spesielt under. Her skal det følges med, gleder meg til å se fremgangen i prosjektet. Bilen er helt ok for rust. Litt er det, men ikke veldig avskrekkende. Det blir uansett å bytte plater hvor det er rust. Skal gjøres en gang, men ordentlig :) Ron Jeremy reagerte på dette 1
Wasim Skrevet Januar 26, 2021 Forfatter Skrevet Januar 26, 2021 Ikke stort med fremgang her, men fikk litt bilder av interiøret under arbeid Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan løse motorfester for en N54 motor i E30? volvobrage, BTS, monskjellevoll og 2 andre reagerte på dette 5
Wasim Skrevet Mars 31, 2021 Forfatter Skrevet Mars 31, 2021 Blitt endring i planene her. Jeg går heller for M62B44 motor som er handlet inn Werther, Hpi, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå