Mr.Bayat Skrevet Desember 24, 2020 Skrevet Desember 24, 2020 Fant ut at bilen får kjølevann i olja, hva kan det være ?
Reef89 Skrevet Desember 24, 2020 Skrevet Desember 24, 2020 Lurt å nevne hvilken bil dette er snakk om, er bilen din er utstyrt med oljekjøler, så kan det være en lekkasje her. Kan også defekt toppakning som er årsaken. Kanskje også med et skjevt eller sprukket topplokk i tillegg.
E.C. Skrevet Desember 24, 2020 Skrevet Desember 24, 2020 E39 med M47 detta. Eneste 4-er som var å få i E39.
humpfy Skrevet Desember 25, 2020 Skrevet Desember 25, 2020 Står E39 på profilen hans. Med det som forutsetning er resten er enkel matte. Motoren som er avbildet er 4 sylindret og M47 er eneste 4 sylindrede alternativ, som @E.C. nevner. Uansett lurt å oppgi modell og motor. Selv om det er gøy å gjette
Mr.Bayat Skrevet Desember 25, 2020 Forfatter Skrevet Desember 25, 2020 Vakuum pumpa som tok kvelden, så skulle jeg bare bytte ut den. Men så at det kom masse vann ut av pumpa og var ganske dårlig olje i motor, bilen har ikke gått varm i det heletatt.
Mr.Bayat Skrevet Desember 25, 2020 Forfatter Skrevet Desember 25, 2020 Mener du olje kjøler som sitter i oljefilterhuset eller ?
540is Skrevet Desember 25, 2020 Skrevet Desember 25, 2020 Smak på det vannet og kjenn om det er kjølevæske eller vanlig vann. Er det vanlig vann så sjekk vakuumkretsen for lekkasje, dvs den suger til seg vann en plass, da mest trolig bremsekraftforsterkeren. Otis reagerte på dette 1
FredrikE24 Skrevet Desember 25, 2020 Skrevet Desember 25, 2020 Riv opp peilepinnen og se på fargen da vel? Er det milkshake så har su et problem. Er det brunt og fint, så har du det ikke.
Mr.Bayat Skrevet Desember 25, 2020 Forfatter Skrevet Desember 25, 2020 Har peila olja og det er brundt og fint men de på verksted mente jeg hadde dårlig toppakning
Evopower Skrevet Desember 25, 2020 Skrevet Desember 25, 2020 Kondens i toppdekselet på bmw er ikke uvanlig. Vannsamlinger kan av en uerfaren oppfattes som defekt toppakning. Bytt veivhusfilter og olje, så kan jeg nesten påstå at det løser problemet. M47 med defekt toppakning er ganske uvanlig, spesielt om den aldri har gått varm som du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå