Kolstad Jr. Skrevet Januar 31, 2021 Share Skrevet Januar 31, 2021 Som navnet på tråden sier, er jeg på utkikk etter felger til 730d'en 🤔 Ønsker helst 21" felger, men er åpen for 20" også.. Ønsker felger med mye eiker, som f.eks. Alpina Softline eller lignende budsjettet er på rundt 20-25k, med dekk, så det er jo selvfølgelig noe begrenset utvalg.. Ønsker gjerne innspill på hvilke felger dere mener kan passe fint, samt er mulig å oppdrive innenfor budsjettet! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 31, 2021 Share Skrevet Januar 31, 2021 (endret) Vet ikke hvor enkelt det er å få tak i de i 21", men Style 128 tar seg bra ut på disse syns jeg Endret Januar 31, 2021 av Daniel. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2021 6 timer siden, Daniel. skrev: Vet ikke hvor enkelt det er å få tak i de i 21", men Style 128 tar seg bra ut på disse syns jeg Ser bra ut, men ønsker felger med mange eiker🙄🤔 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 Style 312 er et trygt valg på f01! 😁 saktkjelen kan demonstrere hvorfor med sin gamle Kolstad Jr., Saltkjelen, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 Hamann-felger sitter også bra.https://www.permaisuri.com/portfolio/detail/1704/Hamann-Anniversary-Evo-on-BMW-F01 Kolstad Jr. og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2021 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Style 312 er et trygt valg på f01! 😁 saktkjelen kan demonstrere hvorfor med sin gamle Style 312 har jeg sett på, disse kunne jeg lett ha kjøpt, om jeg kom over et bra sett. 45 minutter siden, Reef89 skrev: Hamann-felger sitter også bra.https://www.permaisuri.com/portfolio/detail/1704/Hamann-Anniversary-Evo-on-BMW-F01 Dette er de ultimate felgene til F01 spør du meg, men langt over budsjett (typ. 60k for et sett😅) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 (endret) Nja, om man kjøper orginale ja. Haxer Hamann er fine og: Endret Februar 1, 2021 av Reef89 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 (endret) jeg vet @Saltkjelen hadde et sett 21" OEM BMW BBS felger (sjekk tråden hans) til salgs på finn her forleden, hør med han om de er solgt eller ikke? Edit: Fant annonsa, dog inaktiv. Style 312, 6 stk felger. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=187110648 Disse ser fantastiske ut på både F01 og F10/11. Endret Februar 1, 2021 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 1 time siden, papertiger skrev: jeg vet @Saltkjelen hadde et sett 21" OEM BMW BBS felger (sjekk tråden hans) til salgs på finn her forleden, hør med han om de er solgt eller ikke? Edit: Fant annonsa, dog inaktiv. Style 312, 6 stk felger. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=187110648 Disse ser fantastiske ut på både F01 og F10/11. Har de for så vidt ennå (og selger de til riktig pris), men jeg vurderer sterkt å benytte de som sommerfelger på F11en. Ellers er jeg helt enig i at dette er felger som kler F01 svært godt. papertiger og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2021 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Har de for så vidt ennå (og selger de til riktig pris), men jeg vurderer sterkt å benytte de som sommerfelger på F11en. Ellers er jeg helt enig i at dette er felger som kler F01 svært godt. Sendte deg mld. På finn annonsen nå jeg, før jeg så posten din her. Disse er pene, kunne tenkt meg dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 På 1.2.2021 den 17.42, Kolstad Jr. skrev: Sendte deg mld. På finn annonsen nå jeg, før jeg så posten din her. Disse er pene, kunne tenkt meg dem. Har sendt deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå