Hoatran9 Skrevet Februar 3, 2021 Skrevet Februar 3, 2021 (endret) Kom over denne e28 m535i i januar 2016. Målet med bilen var at den skulle være i fin bruks stand. Bilen var i veldig dårlig forfatning når jeg henta den. Planen var å sette den sammen som den var ta litt etter litt. Men så startet det med at den var full i tektyl, det skulle ikke jeg ha på den. Demontering av hele bilen, sette bilen i karosseri rulle. Skrape hele bilen under samt understell masse ble med. Noen uker med skraping ble det. Etter det ble det litt rustsveising Så vidre til å slipe den helt ned under samt vidre til sandblåsing. Sandblåse hjullaster, motor rom og under bilen. Bilen ferdig grunnet tilbake fra Sandblåsern. Motor rommet sto for tur til lakkering. Vidre innvendig, under, bagasjerommet malt opp i raptor. Montering av div understell deler sånn at den rullet selv. Mens ting ble sakte men sikkert satt i samme på bilen så ble motoren overhaler. Bilen har fått en rekke oppgraderinger. Nye skjermer Nytt panser Helt ny frontfanger m-tech E34 m5 bremser M88/3 E28 m5 stabstag Senk kaw 80/45 Bilstein b8 Powerflex i hele understellet Hengerfeste Cruisecontrol Nye lister rundt vinder Nye dørpakninger Ny taklukepakning Ny frontrute i bronse Bronseruter rundt om 4x elvinduer Lydisolert Bøffel intriør Stor kjørecomputer Ny lakk Oz futura Ny eksos Grenrør MaxEcu Traktere Bilen var klar i 2020, helt til motoren raste pga sandblåsersand som jeg ikke hadde rengjort godt nok før montering av innsuget. Bunndelen på motor klarte seg ikke. Motor er under oppbygging nå, så håper på en sesong med en bil jeg aldri har kjørt. Instagram hoatran9 Sånn ser bilen ut i nåværende dager, står s38b36. 6.1.2021Ny planer er lagt s55 med med manuel kasse Når jeg henta bilen i 2016 Skraping x Under demontering i 2016 Byttet litt stål Denne delen har jeg leta lenge etter men jeg fant den ikke Orginalt så da ble det plate. Slipt under etter alt skraping. Ble ikke helt fornøyd så da ble det sandblåsing. 2018 Ferdig grunnet i 2018 Hjulbrønn var det hull i så det ble sveiset inn en ny plate. tilbake til 2017 Tilbake til 2017, dette var en av det første jeg gjorde på bilen før den skulle i karosseri rulla. sveising av ny plate på kanal Byttet fysisk ut hele plate, alle 3 platene helt nye. Disse kommer fra en dele bil jeg hadde. Dem gamle, vet ikke hvem som har vært her før meg. Langt fra bra. Bilen har tydelig gått med turbo, så feste til ekspansjon var kappet bort. Ble sveiset inn nytt før lakk. Siste rest ble sveiset og kittet før puss og raptor x. Klargjøring før lakk i motor rom ferdig lakkert motor rom i 2019 Innvendig klar til lakk Ferdig lakkert i bagasjerommet. 2 lag med raptor fordig lagt. Lydisolasjons matter er lagt i hele bilen, selv i døra. Med nye lager og bremseskold M88/3 klar til montering for første gang. Før eksos montering M88/3 klar til montering for 2 gang, den har fått ny høykom stempler 12.3 i komp. oz futura ferdig, ok stand. Etter ras i 2020 Dagen før bt i 2020, med ras. Godkjennings felga Etter lakkering Deler til m88/3 har kommet, motoren sendt avgårde til motorbyggeren. Litt småtteri som sto igjen før BT Godkjenning av motor. (Midlertidig motor s38b36) Flytta motor 5cm lengere bak Ryddet opp i ledningsnett Understellvask, retting av 8 felger Endret Juni 16, 2021 av Hoatran9 sveigis, Pal Ostgard, norbakken og 13 andre reagerte på dette 15 1
NA Skrevet Februar 4, 2021 Skrevet Februar 4, 2021 Morro med prosjekter som starter med skal bare😄 Å her ser det ut som at resultatet ble veldig bra. Synd med motoren, men da den er bygd opp igjen så må jo 2021 bli helt konge med denne bilen 👍😊
Hoatran9 Skrevet Februar 4, 2021 Forfatter Skrevet Februar 4, 2021 1 time siden, NA skrev: Morro med prosjekter som starter med skal bare😄 Å her ser det ut som at resultatet ble veldig bra. Synd med motoren, men da den er bygd opp igjen så må jo 2021 bli helt konge med denne bilen 👍😊 Tusen takk! 😌 Håper på det.
Zeveren Skrevet Februar 4, 2021 Skrevet Februar 4, 2021 Fader å rå den e28n ble! Ikke altfor fan av de men denne likte jeg 😍 hold oss oppdatert på motorbygg, dette følger jeg med på!
Hoatran9 Skrevet Februar 4, 2021 Forfatter Skrevet Februar 4, 2021 9 minutter siden, Zeveren skrev: Fader å rå den e28n ble! Ikke altfor fan av de men denne likte jeg 😍 hold oss oppdatert på motorbygg, dette følger jeg med på! Tusen takk! Står med us frontlykter.( ville prøve å gjøre litt annet preg på e28) M88/3 er vel nesten klar, jeg kjeda meg så så fikk et innfall. satt jeg inn en s38b36 midlertidig som sto på hylla. Marius2002 og BTS reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Februar 4, 2021 Skrevet Februar 4, 2021 Her har du lagt ned et voldsomt arbeid og fått en e28 som er blitt knallpen.😎 Bra du laget tråd her om bilen ,for e28 tråd trenger vi . Hoatran9 reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Februar 4, 2021 Skrevet Februar 4, 2021 Rått, Enormt arbeid du har lagt ned i denne. Blei absolutt nydelig. Hoatran9 reagerte på dette 1
NilsP Skrevet Februar 4, 2021 Skrevet Februar 4, 2021 Skikkelig prosjekt, bra jobba! ..og m88 er tøft!! sveigis og Hoatran9 reagerte på dette 2
Reset Skrevet Februar 6, 2021 Skrevet Februar 6, 2021 Flott bil dette ja Hoatran9 reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet Februar 7, 2021 Skrevet Februar 7, 2021 For en bil og for et arbeid som ligger bak til å få den i den standen den er nå. Håper du får mange mil med den her i sommer 🤩 Hoatran9 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå