Otis Skrevet Mars 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2021 Vurderer også m double spoke 467, pga pris og at de finnes i nærheten av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2021 Share Skrevet Mars 2, 2021 (endret) Ja, er en del som har gjort dette med dremel for å bruke 72,6mm felger på E39. Går nok fint så lenge du ikke tar for mye av. Syns jeg har sett et par sett med Style 213 på finn til greie priser. Ellers har du jo Style 211 og 335 også. Litt flere eiker, men de ser jo ut til å være noelunde grei å holde ren. Style 128 er fine ja. Style 467 er vel relativt like til Style 232 i den forstand at de har ganske lavt innpress bak (de er 19x10 ET21), så de burde vel sitte ganske fint. Driver å ser litt på tyske ebay selv, da det er dårlig utvalg her, samt uhyggelig mye kantkjørte felger.... Endret Mars 2, 2021 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2021 Ja, de felgene i Norge har vært misbrukt endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 3, 2021 Share Skrevet Mars 3, 2021 (endret) Et lite sidespor på trådemne, men: Hva med Style 223? Dette er originale E70 X5-felger i 19". Traff på en idag og kom derfor til å tenke på denne tråden. Fin konkav på de også, ihvertfall bak Edit: Kom opp ett resultat etter søk på finn.no https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=206670511 Endret Mars 3, 2021 av Marius2002 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2021 @Marius2002 Joda, har tenkt på de, men de blir et mareritt å vaske og om jeg kjører i mye snø. Da vil det pakke seg skikkelig godt! Men takk for innspill! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 3, 2021 Share Skrevet Mars 3, 2021 (endret) Kom til å tenke på, mener det finnes spacere/adaptere som gjør at du kan bruke 72,6mm felger på 74,1mm bil også, om du ikke vil "modifisere" felgene. Ellers så ser 467M fra F15 bra ut på E70. Men er vel fare for at disse er 72,6mm alle fire? Endret Mars 3, 2021 av Daniel. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2021 @Daniel. f15 mener jeg har 74,1mm rundt baut. Men det ble felger. Se her: Takk for innspill og tanker! Daniel. og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 6, 2021 Share Skrevet Mars 6, 2021 Gratulerer med tøffe tidløse felger Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2021 Jo, takk @Marius2002! Jeg synes selv de er svært enkle i design, men samtidig så liker jeg de. Også synes jeg de passer godt mht det praktiske aspektet, som tidligere nevnt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 6, 2021 Share Skrevet Mars 6, 2021 57 minutter siden, Otis skrev: @Daniel. f15 mener jeg har 74,1mm rundt baut. Men det ble felger. Se her: Takk for innspill og tanker! Ja, det kan godt hende. Burde i grunn ha undersøkt dette siden jeg en gang vurderte Style 467 selv. Bra du fant noe da Syns jeg så et par slike sett ute til hyggelige priser, så regner med du gjorde et bra kjøp 👍 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 Vittig å skilte med "felger av høy kvalitet", også selger de både Japan Racing og JNC felger som er det motsatte av høy kvalitet 🙃 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Mai 1 Share Skrevet Mai 1 På 10.3.2021 den 20.42, Daniel. skrev: Vittig å skilte med "felger av høy kvalitet", også selger de både Japan Racing og JNC felger som er det motsatte av høy kvalitet 🙃 Hva med f.eks. Concaver fra Taiwan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå