viggo E34 Skrevet Februar 14 Skrevet Februar 14 På 25.1.2025 den 13.56, Skulebollen skrev: Dynamo gikk ikke og reparere visstnok, men han hadde heldigvis kontakter i utlandet slik at han fikk kjøpt en ny, som jeg nå venter på. ( Utgått fra Bmw, har ikke klart og spore opp original ) Har hatt ut midtkonsoll og bagasjeromsinnredning for og legge opp kabler til forsterker i bagasjerom. Den originale gikk kruken hos forrige eiger, da ble det koblet opp ett superproft hifi system, med kvalitetsprodukter fra bl.a Biltema Competition! Han hadde koblet innpå originale stikk, slik at det kunne reverseres, men det var ett makkverk der mesteparten av stikk var avknekt. Etter å ha kjøpt 3 brukte originale forsterkere ga jeg opp ( ingen med likt delenr. ) Så nå blir det og klippe kabler og montere en uoriginal forsterker. Innredning trengte sårt en rens Overraskende nok gikk alt av flekker bort med rensemaskin Teppet bak har dessverre hull i seg, så her trens det nytt. Antar dette ikke kan kjøpes nytt fra Bmw lenger, så ett pent brukt ønskes kjøpt om noen ruger på ett eller vet om noen 😊 Jeg har ei slik baggageromsmatte liggende i trøndelag om det er av interesse, trenger en rens dog. Type med utsparring for kasse bak på høyresiden.
Skulebollen Skrevet Februar 14 Forfatter Skrevet Februar 14 7 minutter siden, viggo E34 skrev: Jeg har ei slik baggageromsmatte liggende i trøndelag om det er av interesse, trenger en rens dog. Type med utsparring for kasse bak på høyresiden. Har prøvd og få kjøpt fra flere delebiler, men ingen som har hatt den sydde kanten rundt, og samme overflate. Men send meg gjerne en PM med ett bilde når du får tid 😊
viggo E34 Skrevet Februar 14 Skrevet Februar 14 21 minutter siden, Skulebollen skrev: Har prøvd og få kjøpt fra flere delebiler, men ingen som har hatt den sydde kanten rundt, og samme overflate. Men send meg gjerne en PM med ett bilde når du får tid 😊 Aaahhh, du har sydd kant irundt du ja. Det er det nokk ikke på denne 🙈
Skulebollen Skrevet Februar 14 Forfatter Skrevet Februar 14 Ja virker til og vere sjelden vare det 🤔 Jeg tenkte jeg skulle få sydd ett nytt fra en teppemaker, men der ligger jo også innfelt en plate over reservehjulet i teppet, så blir vel vanskelig og få det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå