HenrikSolberg Skrevet Mai 16, 2021 Share Skrevet Mai 16, 2021 4 timer siden, HenrikEvenstad skrev: Det er i tankeboksen enda, men vil nok bli noe annet etterhvert! Både foran og bak😁 Noe annet? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 16, 2021 Share Skrevet Mai 16, 2021 Satan for en farge! Tøff bil😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mai 20, 2021 Share Skrevet Mai 20, 2021 Gratulerer med heftig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikEvenstad Skrevet Mai 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2021 På 16.5.2021 den 14.33, Snagg30 skrev: Jeg synest alt av ///M er kremen av biler, men slenger du på en farge som den her pluss grønne sømmer innvendig så har du en helt perfekt bil i mine øyne. Denne her kan jeg selv tenke meg den dagen den kommer for salg Er dessverre uten førerkort om dagen, så mange har spurt om den kommer for salg. Har ikke lyst til å selge den, selvom alt er til salgs til rett pris.. så da står den heller trygt i garasjen, med god tid til oppgraderinger! Blir å ta Norgesferie og lignende i bilen, så den vil ikke stå helt stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 21, 2021 Share Skrevet Mai 21, 2021 (endret) 17 minutter siden, HenrikEvenstad skrev: Er dessverre uten førerkort om dagen, så mange har spurt om den kommer for salg. Har ikke lyst til å selge den, selvom alt er til salgs til rett pris.. så da står den heller trygt i garasjen, med god tid til oppgraderinger! Blir å ta Norgesferie og lignende i bilen, så den vil ikke stå helt stille. Tror ikke jeg og mitt forhold til samboer er klar for et nytt illebefinnende, så jeg velger å se bort ifra det du sier der Endret Mai 21, 2021 av Snagg30 fupsaker og HenrikEvenstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikEvenstad Skrevet Juni 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2021 Har ikke oppdatert på en stund, men har fått montert VRSF Single midpipe på bilen, og lydbilde ble helt noe annet! Magisk. Har også fått montert på Carbon MP frontleppe, Carbon PSM Style Sideskjørt, Carbon Vorrsteiner style 3-delt diffuser og Carbon high kick spoiler Legger ved noen bilder av bilen sånn den står! Driver å bygger noen 3-delte HRE 540 felger til bilen, som forhåpentligvis er ferdiglakkert når jeg kommer hjem fra reise. Holder dere oppdatert Saltkjelen, Fahad, HenrikSolberg og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Dette må vel være en av de feteste m4ene vel 😊😊 Den fargen er jo bare smask . HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Gromt! gratulerer HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 For en farge! Utrolig stilig. Fine og riktige oppgraderinger også! HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå