Gå til innhold

Ny bil - M4 Competition Java Green Metallic - BT99339


Anbefalte innlegg

God morgen!

Da var det min tur til å komme meg på forumet!
Har nettopp handla meg en BMW M4 Competition i fargen Java Green Metallic, som jeg forøvrig tror er 1 av 2 i landet :-)
Har hatt BMW F20, F30, Porsche 911 på luft osv før, men vært en del over på japse-siden med flere Rocket Bunny Subaru BRZ´er osv, men er tilbake på det tyske markedet!

Legger ved et par bilder jeg har fått knipsa av den i helga, og blir å dele alt som blir gjort med bilen her inne!
Nå er bilen 100% orginal, men har så og si alt utstyret jeg kunne tenke meg.

Bilen har en invididual farge som går igjen i interiøret, da bilen har utvidet skinn-pakke med sømmer som matcher bilens farge.

Bilen er en 2017 mod 1-eiers bil fra tyskland, eid av eldre kar som har gjort alt etter boka.
Når bilen kom til Norge, sto den enda på samme gummien fra bilen var ny. Denne er aldri banekjørt og har ikke sett hverken salt eller snø.
Ettersom bilen har serviceavtale fra ny, så er alt fulgt opp til punkt og prikke.
Jeg er eier nr.2 og første i Norge, bilen er registrert 21.April 2021 på norske skilter!
 Har nå 26 000KM på tellern, og vil fortsette å brukes!

Skal holde dere oppdatert.

 

 

DSC05605.jpg

DSC05620.jpg

DSC05648.jpg

596_351731873.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HenrikEvenstad skrev:

Takk for det! Ser nå at jeg har lagd emne og ikke innlegg hahaha!

Hvordan får jeg evt fjerna emne og lagd innlegg? Detta er gresk for meg.

Nå har du laget deg en tråd på bilen, så sånn sett ikke noe galt i det du har gjort her. I denne tråden kan du nå poste nye innlegg med oppgraderinger, bilder etc. :) 

Grisetøff F82 du har handlet deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Nå har du laget deg en tråd på bilen, så sånn sett ikke noe galt i det du har gjort her. I denne tråden kan du nå poste nye innlegg med oppgraderinger, bilder etc. :) 

Grisetøff F82 du har handlet deg! 

Da gjør jeg det :-) 

Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en usedvanlig flott M4, kult med denne spesielle fargen. M4 har blitt en vanlig bil i Norge (ikke noe negativt i det) og da synes jeg det går inflasjon i sort og hvit, så stilig at du går for denne fargen 👍

Gøy at det kommer litt tråder på M biler her på forumet 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...