Gå til innhold

Interiør E46 M3


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så er jeg på utkikk etter interiør til M3’n. Tilstanden er ikke så viktig da det skal trekkes opp igjen, så egentlig kan det vær i dårlig forfatning.

Jeg kjøper og gjerne kun baksetet da jeg har andre planer om å bytte ut stolene foran, her og tar jeg imot tips! Har kiket på Recaro stoler men usikker på hva som passer og hva jeg trenger av fester osv.

Finnes det norske forhandlere av det?
 

Tar samtidig i mot tips om steder man får kjøpt, har kiket på eBay men finner ingenting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snagg30 skrev:

Som tittelen sier så er jeg på utkikk etter interiør til M3’n. Tilstanden er ikke så viktig da det skal trekkes opp igjen, så egentlig kan det vær i dårlig forfatning.

Jeg kjøper og gjerne kun baksetet da jeg har andre planer om å bytte ut stolene foran, her og tar jeg imot tips! Har kiket på Recaro stoler men usikker på hva som passer og hva jeg trenger av fester osv.

Finnes det norske forhandlere av det?
 

Tar samtidig i mot tips om steder man får kjøpt, har kiket på eBay men finner ingenting.

 

Her finner du informasjon.

https://www.nds-group.no/aktuelt/old-news-from-recaro/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke du ha brunt interiør? hvorfor ikke farge det du har? eller farge ett du får tak i. det blir like bra som nytt om du bruker skikkelige produkter. Faktisk bedre, da bmw sin skinnkvalitet overgår 99% av det som blir levert av omtrekkere. 

Recaro Pole position du ser på? Kjøp ferdige trekte fra AMX Performance i Polen. Har handla fra han selv, veldig flink å trekke. 

ikke mitt bilde, men han leverer det slik du vil ha det og ordner stoler i samme slengen. 

seats1308231857_af100a1f83c9394ddaa4d884

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@hsd Tippet du spot on eller har jeg nevnt det før? Men ja planen er brunt interiør :) 

Det har jeg rett og slett ikke tenkt på av en eller annen grunn, absolutt ikke dumt! Har du noen anbefalinger av hvem jeg kan bruke til lakkering?
 

Har sendt melding til AMX, setene jeg har sett meg ut som jeg liker best er de her.

AD938F05-CCF2-43B9-B238-DC2C2A9FD376.thumb.jpeg.2bf98b9dfe5d019a9b5f61655152b6c7.jpeg
 


@Slavearbeider'n Har faktisk vurdert å sende deg pm tidligere for å høre om du vil ta på deg jobben, men ble aldri noe av det. Men må si interiøret ditt er skikkelig pent og hever bilen betraktelig. Tar gjerne imot tips men jeg har aldri lakkert noe som helst å resultatet må vær bra. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...