Gå til innhold

Bygge om fra CCC til CIC?


Anbefalte innlegg

17 timer siden, Basse Lusk skrev:

Har ingen erfaring med Tidal, men hører at det kan være utfordringer. Bør vel være samme på nettbrett, har du testet det?

 

Ja det funker epleprodukter med ikke android. Krøkke av Tidal å ikke ha fikset dette enda. 

 

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
55 minutter siden, Kvasi skrev:

Vil jeg hate meg selv hver gang jeg kjører bil hvis jeg kjøper en sånn? 

https://www.aliexpress.com/i/32870266267.html

Neh :) Kjør på. Billig løsning og kompatibel med telefon og apper osv.. Ser ingen grunn til å ikke velge en android-enhet istedet for CCC i 2021, sålenge den passer inn der CCC-skjermen står og ikke noe klur rundt klimapanelet som noen er:) CCC er utdatert uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Jeg har hørt de billigste kan være treg i oppstart, så greit å velge en som er rask og nyeste/nyeste-ish android-utgave. Jeg har ikke first-hand erfaring utenom en E70 X5 til en kompis som var gjort dette med(CCC til android). Der var også bil-info inne og kunne velge mellom up-to-date iDrive-utseende eller android-typisk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri overlevd med en androidløsning i en bil det er ganske plugandplay med cic som er en perfekt løsning på alle måter

 

men her er det jo fort en ganske stor prisforskjell

fikk akkurat tak i alt som trengs i e70 for cic dab+, combox, krontoller med deksel og emulering til rundt 10k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Hadde aldri overlevd med en androidløsning i en bil det er ganske plugandplay med cic som er en perfekt løsning på alle måter

men her er det jo fort en ganske stor prisforskjell

fikk akkurat tak i alt som trengs i e70 for cic dab+, combox, krontoller med deksel og emulering til rundt 10k

Jeg er ikke uenig, men det er prisforskjell som vi er enige om og jeg mener også bilens verdi er vesentlig på hva man skal koste på :) Hvis man velger en android med iDrive-layout og kan leve med det, så må jo det være bra.

46B4D967-30C5-4143-861C-E66A2CBF1800.thumb.png.da601f527e76988d0f66e0aeceebb871.png

Ellers så ser ikke Avin helt borti natta ut heller. Men jeg vet ikke :) 

https://avinusa.com/8-8-multimedia-navigation-system-for-bmw-3-series-e90-e91-e92-e93.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg klarer å finne ut finnes det ikke mange produsenter av disse, og blir ikke veldig overrasket hvis det faktisk er bare en.
Den konkrete jeg spurte om nettop er til salgs høvelig rimelig på finn men kommer nok ikke til å kjøpe den, venter på svar på etpar greier her og tenker det er en mulig kandidat

https://www.aliexpress.com/item/1005002465326342.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1bc55c0e0q5dgz&algo_pvid=c6eccdeb-3307-47e3-b9ee-347fa3ae3911&algo_exp_id=c6eccdeb-3307-47e3-b9ee-347fa3ae3911-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Tenker du på den til rundt 5000kr som har ligget ute i et par måneder, der selger ikke har lagt ved noen bilder av sin enhet? 😅

Nei, definitivt ikke. Men har prøvd å få info som kan brukes til noe fra ham, fullstendig umulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • I dag, 19:27
    Du skrev: 
    Til CCC eller CIC? Hvordan prosessor, og andre specs har den?
  • I dag, 21:26
    Andreas skrev: 
    selge
  •  
    for cic og ccc
  • Andreas skrev: 
    4 ram
  • og 64
  • mem
  • 8 core
  •  
    47000
  • Du skrev: 
    CPU?
  •  
    Andreas skrev: 
    cpu?
  • Du skrev: 
    Prosessor?
  • Har du link til en ny sånn?
  •  
    Andreas skrev: 
    jeg skrive 8 core
  • Du skrev: 
    Snapdragon?
  • Android 10?
  •  
    Andreas skrev: 
    snapdragon??? hva miner du?
  • Du skrev: 
    Hvilken produsent er prosessoren fra, Snapdragon eller noen andre?
  • Andreas skrev: 
    fra dragon bal z
  •  
    😄
  • Du skrev: 
    Bestiller heller en ny spiller til lavere pris fra Kina hvis du ikke kan svare på elementære spørsmål. Tenkte det var ok å betale mer hos deg hvis det er samme spiller for å slippe å vente på frakt rundt kloden men ..
  •  
    Andreas skrev: 
    good luck
  • Du skrev: 
    Takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mld fra de som selger spilleren jeg tenker å evt kjøpe, hvorfor får de ikke bare noen som kan engelsk til å ta jobben med å svare på spm osv...  On a sidenote, jeg har ikke hverken fortalt hvilken bil jeg har eler spurt om spilleren passer.

Hello . My device is compatible with your car! Now it is the price . Big promotion discount, please order, there is stock, I will send it quickly.
 
 
 
you can pay now . today i ship it . about 5days you can get it
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spore av helt, men språkbarriere kan være irriterende. Jeg kjøpte et sett med bremser i fjor. Calipere var omlakkert og "overhalt", skivene var nye ATE og klossene ukjent. Da jeg ankom for å hente måtte jeg kommunisere over facetime med vedkommende vha. hans samboer og en telefon. Hun kunne "ok" norsk, men ikke noe bil, han "kunne" bil, men veldig lite norsk.

Klossene var visst Febi, men det var kjempebra, fordi det nå er "Febi Bilstein" og Bilstein er bra. I tillegg viste det seg at han hadde smurt glideboltene inn med "noe" for at de skulle fungere bedre. Det skal man jo ikke på BMW, men han har visst drevet med bil, så dette kunne han. Jeg så bare hvitt uttørka stoff/pulver som datt ut. Prøvde å prute ned mer på pris etter allerede avtalt pris (lavere enn annonsert), men han ville ikke ned. Klossene var jo selveste Febi og så hadde han smurt inn boltene - superservice! Prøve å selge inn mine poeng for å få ned prisen ble ganske umulig. Ble til slutt 200 spenn billigere og jeg fikk med to bokser bremserens for å vaske vekk det han hadde smurt inn glideboltene med. Har ikke satt de på bilen enda, men kanskje jeg bør dobbeltsjekke at det er en pakning på stempelet før de går på bilen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vil jeg hate meg selv hver gang jeg kjører bil hvis jeg kjøper en sånn? 

https://www.aliexpress.com/i/32870266267.html

Ja, trolig, mest fordi annonsen mangler helt vesentlig info, jeg får i alle fall ikke opp noe om type CPU. Et helt nødvendig krav er Snapdragon 625, det er ikke bare snakk om hastighet, men like mye om bedre lyd og funksjonalitet som enheter med Snapdragon 625 (eller nyere) har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøva å bestill en ny spiller fra de som lager de, er ikke nødvendigvis enklere å kjøpe nytt enn fra Andreas på finn

 
 
Hello . My device is compatible with your car! Now it is the price . Big promotion discount, please order, there is stock, I will send it quickly.
 
 
 
you can pay now . today i ship it . about 5days you can get it
 
 
 
05/07 21:55
 
 
HTB1f58GKwHqK1RjSZFg7617JXXam.png
Where will it ship from, and what is the shipping cost and time? I live in Norway and dont want to wait for shipping from China.
Read
 
 
06/07 11:36
 
 
HTB1Ih7oboLrK1Rjy1zb763enFXar.png
你好。 挪威的客户只能选择从中国寄送。 现在它已经打折
Hello. Customers in Norway can only choose to send from China. Now it has been discounted
Alibaba Translation
 
 
 
请你尽快支付。 大约5天可以到达挪威
Please pay as soon as possible. It takes about 5 days to reach Norway
Alibaba Translation
 
 
 
Yesterday 23:55
 
 
HTB1f58GKwHqK1RjSZFg7617JXXam.png
What kind of shipping method is used to get it to Norway from China in 5 days, and what will the total price included shipping be?
Read
 
 
China to Norway usually takes several weeks, and sometimes months.
Read
 
 
09:29
 
 
HTB1Ih7oboLrK1Rjy1zb763enFXar.png
你好
Hello
Alibaba Translation
 
 
 
请现在支付。 你选择DHL
Please pay now. You choose DHL
Alibaba Translation
 
 
 
DHL 运送去挪威 。5天可以到达挪威
DHL is transported to Norway. You can arrive in Norway in 5 days
Alibaba Translation
 
 
 
请尽快支付
Please pay as soon as possible
Alibaba Translation
 
 
 
22:19
 
 
HTB1f58GKwHqK1RjSZFg7617JXXam.png
 
I might pay pretty soon, but first i have to know how mutch i have to pay for the 4+64 CCC unit included DHL express shipping?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...