Bmw mann Skrevet Juni 23, 2021 Share Skrevet Juni 23, 2021 Til dere som vurderer levere bilen inn til Kål (Kvål Auto), ikke gjør det. Det er flere her inne som har svært ubehagelige opplevelser derfor, ta gjerne kontakt med meg per PM om du trenger utfyllende info men makan til useriøs daglig leder skal en lete lenge etter. Men det er vel ikke mer å forvente av et slikt vesen som ikke har noe annet utdanning enn mekaniker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2021 Share Skrevet Juni 23, 2021 Jeg har ikke benyttet med av Kvål Auto, men jeg var i kontakt med de ang overhaling av min fremre diff på X5en, og jeg oppfattet de absolutt som proffe på det punktet. Men igjen, jeg har ikke benyttet meg av de direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2021 2 minutter siden, Otis skrev: Jeg har ikke benyttet med av Kvål Auto, men jeg var i kontakt med de ang overhaling av min fremre diff på X5en, og jeg oppfattet de absolutt som proffe på det punktet. Men igjen, jeg har ikke benyttet meg av de direkte. De driver jo et verksted, så de har helt sikkert utført arbeid hos fornøyde kunder men ombygging ville jeg aldri utført det. Hadde jeg visst det jeg vet idag ville jeg levert bilen til @Saltkjelen istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2021 Share Skrevet Juni 23, 2021 Det kan jo høres ut som du hadde andre forventninger til jobben enn hva de har utført, noe som kanskje er selvforklarende... Men det er jo ikke sikkert at du har rett i det du føler. Det kan jo hende at dette faktisk er din feil. Vi som leser dette, vet jo ikke. Så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2021 Akkurat nå, Otis skrev: Det kan jo høres ut som du hadde andre forventninger til jobben enn hva de har utført, noe som kanskje er selvforklarende... Men det er jo ikke sikkert at du har rett i det du føler. Det kan jo hende at dette faktisk er din feil. Vi som leser dette, vet jo ikke. Så det så... Vel, hvis en bestiller ombygging til komfortseter og tilbakemeldingen er at «vi fikk det ikke helt til, kom gjerne tilbake om noen år når vi kanskje har fått mer mellom ørene». Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Juni 23, 2021 Share Skrevet Juni 23, 2021 Har hatt bil med både tuning og overhalt girboks derfra, og den har fungert fortreffelig hvertfall. Men ikke direkte billig plass å få utført arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2021 Share Skrevet Juni 23, 2021 Nå kommer det mer info her ja. Så er det vanskelige, hva ble sagt, og hva ble avtalt. Det er jo her sakens kjerne er. Men om de ikke har ødelagt noe på din bil eller utstyret de fikk fra deg, og du ikke betalte noe, så er vel ikke så mye skade skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Juni 23, 2021 Share Skrevet Juni 23, 2021 Har selv utført koding av en F11 der. Ombyggingen tok jeg selv - de kunne prøve med ikke love. Han som kodet hadde ikke gjort det jeg ba dem om før. Han brukte følgelig noe tid - det koster jo. Likevel var de sparsommelige i prisingen. Ikke mer enn hva man kan forvente av et kommersielt verksted som ikke spesialiserer seg i ombygging/retrofit på BMW. Det var min opplevelse. Spør grundig og avklar forventninger. Ingen jobber gratis. Hva trådstarter har opplevd har jeg selvsagt ingen formening om, men syntes bildet burde nyanseres litt med min opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2021 (endret) De er da flinke å reklamere for at de kan ombygging og retrofitting på BMW men det er det flere her inne som har fortalt meg i etterkant av dette at de ikke kan. Som Humpfy sier - ingenting er gratis, og det gjelder i dette tilfellet også, ergo har jeg tapt masse penger på en ombygging de har tatt på seg som ikke fungerer. Attpåtil nekter de utlevere dokumentasjon på arbeidet slik at når jeg nå må få rettet dette opp en annen plass så må de starte fra scrath og da nytter det ikke hva pris jeg betalte hos dem. Jeg vil ikke gå mer inn på detaljer her før saken er lukket. Men jeg hadde satt pris på om jeg visste andres opplevelse før jeg gjorde dette og derfor har jeg postet dette her. Så kan ordlyden selvsagt bære preg av å være misfornøyd, hvorfor kan vi ikke være ærlige lenger om det. Endret Juni 23, 2021 av Bmw mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2021 Share Skrevet Juni 23, 2021 Det høres ut som du har en grei sak her, men jeg er betenkt på vegne av deg, at du legge ut så mye info, før saken faktisk er løst! Det er svært uheldig for firmaet og potensielt sett for deg. Jeg vil si det er på kanten for din del, å legge ut om slikt, uten at firmaet har løst saken for deg/kommet med en løsning. fupsaker, Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 28, 2021 Share Skrevet Juni 28, 2021 På 23.6.2021 den 10.02, Bmw mann skrev: Til dere som vurderer levere bilen inn til Kål (Kvål Auto), ikke gjør det. Det er flere her inne som har svært ubehagelige opplevelser derfor, ta gjerne kontakt med meg per PM om du trenger utfyllende info men makan til useriøs daglig leder skal en lete lenge etter. Men det er vel ikke mer å forvente av et slikt vesen som ikke har noe annet utdanning enn mekaniker.. Når jeg leser hvordan du velger å avslutte innlegget ditt, er jeg ganske sikker på at det er du som er problemet i denne saken 🤮 papertiger, Reef89, lagunilla og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringer Skrevet Juni 28, 2021 Share Skrevet Juni 28, 2021 Enig med Bimmerlars ! Har brukt Kvål Auto til både tuning og service på flere biler, de har alltid levert som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2021 15 timer siden, Bimmerlars skrev: Når jeg leser hvordan du velger å avslutte innlegget ditt, er jeg ganske sikker på at det er du som er problemet i denne saken 🤮 Du velger selv hvordan du ønsker å tolke den setningen og det trenger ikke bety at du har tolket det korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noble Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 (endret) Bare for å få litt balanse inn i tråden, jeg har også god erfaring med Kvål auto. Det betyr selvfølgelig ikke at trådstarter ikke kan ha hatt en dårlig opplevelse. Endret Juni 29, 2021 av noble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 (endret) 10 timer siden, Bmw mann skrev: Du velger selv hvordan du ønsker å tolke den setningen og det trenger ikke bety at du har tolket det korrekt. Endret Juni 29, 2021 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå