Skulebollen Skrevet Februar 13, 2022 Skrevet Februar 13, 2022 Vannpolering er Virkelig fascinerende! Har du eget utstyr?
turbohaugen Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Skrevet Februar 14, 2022 5 timer siden, Skulebollen skrev: Vannpolering er Virkelig fascinerende! Har du eget utstyr? Ja jeg kjøpte meg utstyr til dette for en liten stund siden😁👌 fått tatt masse deler dynamoen er montert sammen å klar, braketter, girkasse og motor deler ser ut som de er nye igjen😁👌 Øyvind L., BTS, Ampera og 5 andre reagerte på dette 7 1
Skulebollen Skrevet Februar 14, 2022 Skrevet Februar 14, 2022 Kan jeg spørre hvor mange titusener man må ut med 😅?
turbohaugen Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Skrevet Februar 14, 2022 11 timer siden, Skulebollen skrev: Kan jeg spørre hvor mange titusener man må ut med 😅? Koster litt, jeg har et ombygd 350l sandblåsingskabinett, kom på ca 20 000,- å så koster det nesten 1000,- pr sekk med glasskuler som må være i vannet😊👍 hsd, Skulebollen, volvobrage og 2 andre reagerte på dette 5
turbohaugen Skrevet Februar 27, 2022 Forfatter Skrevet Februar 27, 2022 Liten oppdatering på verksted fronten, det begynner å ligne noe nå, bare få taki noen som liker å sparkle gips å male🤣🤣 nærmer seg så man kan få tatt ei økt på M3 igjen, varmepumpa står å går så det er varmt å godt😁👌 mr.Wreckless og BTS reagerte på dette 2
turbohaugen Skrevet April 3, 2022 Forfatter Skrevet April 3, 2022 Par uker til nå så tenker jeg M3 står trygt på plass inni her å full gang med montering av understell😁 Trulsen, mr.Wreckless, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
turbohaugen Skrevet April 28, 2022 Forfatter Skrevet April 28, 2022 Nå er bilen på plass inne i verkstedet å driver å monterer opp litt innredning å får ting på plass av verktøy osv. men nå kan man pusle litt med bilen igjen hvertfall😁 -Har også hatt en hyggelig samtale med vegvesenet idag, så framover mot sommeren nå, så skal understell og bremser osv monteres så bilen er trillbar, så skal bilen inn og vises så den blir registrert i systemet til vegvesenet, før vi kan begynne med montering av motor og girkasse, de var også veldig positive med ombygningene så lenge jeg hadde papirer og dokumenter på alt som er kjøpt, så alt i alt ser nå veldig lyst ut😁👌 skoglund, BTS, albin og 3 andre reagerte på dette 6
turbohaugen Skrevet April 30, 2022 Forfatter Skrevet April 30, 2022 Idag har bremseskjoldene blitt modifisert så dem passer til calipere og braketter, så få levert dem å få pulverlakk til uka så er vel forstilling og bakstilling komplett å kan monteres😊👍 mr.Wreckless, Andreas_R og Ampera reagerte på dette 3
turbohaugen Skrevet Mai 4, 2022 Forfatter Skrevet Mai 4, 2022 Da er bremseskjold ferdige pulverlakkert, skal hente disse imorgen så da kan man montere det meste sammen foran😁 fått tatt en liten runde med vannpolering av litt varmedeksler og laga meg en ny søpledunk til verkstedet å😊👍 Ron Jeremy og Vegard_ reagerte på dette 2
turbohaugen Skrevet Mai 8, 2022 Forfatter Skrevet Mai 8, 2022 -Fått tatt en økt i garasjen, montert trekk bak der baksete egentlig skal være, og montert inn halvburet. Montert dørlister og fotviler, montert inn passasjer stolen, fører stol får vente litt da jeg må ha plass til diverse kobling osv😊 -Tilpasset trekk osv for montering av X-brace i bagasjen. -Montert bremseskjold skiver og calipere foran, og prøvemontert felg så jeg fikk se at den går klar bremsecaliperen😊 Dusy, mathiseeen, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9
mr.Wreckless Skrevet Mai 8, 2022 Skrevet Mai 8, 2022 Skikkelig lekkert Er det KW competition du har på eller "vanlig" V2/3?
turbohaugen Skrevet Mai 8, 2022 Forfatter Skrevet Mai 8, 2022 6 minutter siden, mr.Wreckless skrev: Skikkelig lekkert Er det KW competition du har på eller "vanlig" V2/3? Dette er bare vanlig v3😊 tanken er å kjøpe noe skikkelig etterhvert når bilen er godkjent å på skilt😊 mr.Wreckless reagerte på dette 1
skoglund Skrevet Mai 8, 2022 Skrevet Mai 8, 2022 Meget pent utført arbeid,dette blir forbi gromt når det er ferdig. Gleder meg til se den på hjul og ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå