Tr4p Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 (endret) Fant for litt siden en 330e hos sulland som jeg hadde veldig lyst til å dra å se på. Skinnseter, rattvarme, msport og masse utstyr 👀 Etter en titt og litt prøvekjøring ble jeg helt forelsket. Det å sette seg tilbake i min gamle 316i fra 2006 ble litt trist En uke senere dro jeg å hentet "ny" bil i dårlig vær! Har kjørt bilen i 2 uker nå, og er ekstremt fornøyd! Er ett par ting jeg har lyst til å gjøre etterhvert: carbonfiber trunkspoiler, carbonfiber-leppe, solfilm bak og til slutt litt bedre lyd Endret Februar 22, 2022 av Tr4p tid! mslello, tambur4, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Februar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2022 8 minutes ago, Reef89 said: Gratulerer med flott bil Takk! Endte opp med en PSM high kick spoiler i carbonfiber fra kies. Skal laste opp bilde så fort jeg får tatt ett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Februar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2022 Her er bilde av spoileren! Møkkete bil, men still! Pekka og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Februar 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2022 Ble også rød knapp veldig skummelt å ta ut hele greia for å bytte knappen, men gøy å lære! fupsaker og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Februar 24, 2022 Share Skrevet Februar 24, 2022 https://bimmerlifestyle.com/collections/f30-f31-f35-3-series litt her hvis du vil ha no 👍 Tr4p reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Februar 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2022 4 hours ago, mossing 92 said: https://bimmerlifestyle.com/collections/f30-f31-f35-3-series litt her hvis du vil ha no 👍 nice! Har time for solfilm imorgen det blir ille bra! tror leppe blir neste på lista, så kanskje ny grill med dobble riller etterhvert. Får ta en ting om gangen 🤪 mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Februar 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2022 Legger ut bilde senere idag etter jeg har vært å fått på solfilm. Tenkte også jeg skulle legge ved linker til det jeg har kjøpt til nå: Baklukespoiler fra Kies: 2012-2018 BMW 3 Series (F30) / 2014+ BMW M3 (F80) PSM Inspired High Ki – Kies Motorsports Veldig fornøyd med denne! Rød start stopp knap: Start Stop Knapp til F-Serie - Bimmerdeler.no Denne passet fint og funker bra selvom jeg ikke har dedikert "auto start stopp" knapp. Men den føltes veldig "billig" ut ift OEM knappen. Også var ikke teksten på knappen helt alligned og bra. Men men, funker greit! Enkelt å bytte senere om jeg ønsker Solfilm skal jeg få på hos LK Solfilm - Home | Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Februar 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2022 Bakspeilet mitt har sånn autodim, at den dimmer seg når jeg kjører på kvelden og får sterkt lys bakfra. Noen som vet om solfilm vil gjøre noe rundt dette? Sensor elns? Noen som har gjort det samme og endt opp med å måtte gjøre noe pga det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 Gratulerer. Det er mye power for pengene i disse. Men husk å lade, ellers blir det en masete kjøreopplevelse hver gang du bare skal ut en liten tur. Tr4p reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 1 time siden, Tr4p skrev: Bakspeilet mitt har sånn autodim, at den dimmer seg når jeg kjører på kvelden og får sterkt lys bakfra. Noen som vet om solfilm vil gjøre noe rundt dette? Sensor elns? Noen som har gjort det samme og endt opp med å måtte gjøre noe pga det? Ikke utenkelig at du får problemer om vinduene blir ekstremt mørke. Jeg satt inn rullgardin i bakruten, kombinert med originaltonede vinduer på min bil, og dette ble for mørkt for sensoren (til tross for at jeg også kodet om sensitiviteten og at kodingen stod med mørke ruter). For mitt vedkommende kjøpte jeg et nyere speil (fra G-serie), da denne taklet tonede ruter og rullgardin perfekt. Tr4p reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Februar 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2022 1 hour ago, Saltkjelen said: Ikke utenkelig at du får problemer om vinduene blir ekstremt mørke. Jeg satt inn rullgardin i bakruten, kombinert med originaltonede vinduer på min bil, og dette ble for mørkt for sensoren (til tross for at jeg også kodet om sensitiviteten og at kodingen stod med mørke ruter). For mitt vedkommende kjøpte jeg et nyere speil (fra G-serie), da denne taklet tonede ruter og rullgardin perfekt. Vi får se! Jeg fikk se litt eksempler istad på verkstedet, og endte med 5% 🤪 Skal hente bilen etterpå, er sykt spent på å se resultatet! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Mars 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2022 Fikk tatt noen bilder av solfilmen ble veldig fornøyd! Ampera, Marius2002, And-reas og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Mars 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2022 Skal prøve å bytte grill idag og gjøre V brace stengene (om det er riktig navn) røde! Poster før og etter bilde senere idag hvis jeg får det til ✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tr4p Skrevet Mars 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2022 Da er jeg inne igjen, tok litt over en time. Og for noe dritt! jeg prøvde først den «lette måten» med å bare stikke fingra inn for å løsne klips. Det gikk ikke. Så tok jeg å skrudde opp de 8 skruene for å løsne fronten for å få hendene bak der, men det var ikke plass til noe hender. Tror det er pga jeg har 330e at det var noe ekstra deksel av noe slag der. Så turte ikke å skru noe mer der. Skrudde fronten på igjen og prøvde atter en gang på den første måten. Synes det var jævlig vanskelig å få fingrene nok bak der for å løsne klipsa. Etter en god stund ble jeg skikkelig lei og tok i litt ekstra, som gjorde at den ene klipsen på oem grillen røk. Da kunne jeg på en måte ikke gi opp, og fikk den av, dog med 4 klips knekt. (De nedre.) Ingenting av festene ble ødelagt heldigvis, så lite skade skjedd sånn sett. Når den ene var av gikk resten kjempe lett siden jeg fikk hånda bak den andre grillen. Før: Etter: ble veldig fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå