Gå til innhold

Hjelp til førstegangskjøp av BMW


Hahah
 Share

Anbefalte innlegg

Har funnet en her med B47 motor, hva tenker dere om denne? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253471137

 

1 time siden, Pekka skrev:

På min BMW ble det byttet det aller meste av dyre slitedeler mellom 185K og 235K, så det er lurt å legge ut link i denne tråden til en konkret bil når du finner denne slik at noen av ekspertene her kan tipse deg om kommende kostnader.  Det hadde vært kjedelig for noen å kjøpt min bil på 170K og deretter hatt et dyrt eierskap en periode til alt var byttet.

Takk! Har funnet en som er interessant: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253471137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Antar at det er forhandleren bilen står hos, lurer på om ikke disse var noen luringer 😅

Akkurat. Da burde jeg vel kanskje spørre om full servicehistorikk og evt NAF-test på bilen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hahah skrev:

 

7 timer siden, Tony Soprano skrev:

F01 ? Her får du mye for pengene om dagen !

Sett litt på F10 ja. Men ser de fleste er 520D som jeg ikke vil ha. Fant noen over 300k som var 530D som ikke hadde så mye km, men det var veldig få av de på finn!

Ikke F10 men F01 mao BMW 7 serie 😉

6406809B-29E8-4B04-97C2-8CC1E98FD6E2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hahah skrev:

Akkurat. Da burde jeg vel kanskje spørre om full servicehistorikk og evt NAF-test på bilen😅

Nei, du skal ikke handle der i det hele tatt.

Ville valgt F31/F34/F36 med B47 selv.

Disse er mer moderne enn F01 og F10, de sistnevnte er glimrende biler på hver sin måte dog.

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Nei, du skal ikke handle der i det hele tatt.

Ville valgt F31/F34/F36 med B47 selv.

Disse er mer moderne enn F01 og F10, de sistnevnte er glimrende biler på hver sin måte dog.

Frister meget med F36 iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Slenger inn en kommentar her, da jeg selv har F34 modellen, som kanskje kan være et alternativ for deg.

Som andre nevner her, en forlenget 3 serie hvor hoveddelen av dette får du i baksetet.

I tillegg har du bakluke som åpnes helt opp og bagasjerommet er i liter like mye som det forrige i stasjonsvognen E39 ( om jeg ikke husker helt feil her ) 520 liter.

Så vi har fått med Nordic Cab barnevogner, vanlig reisevogn og kan slenge inn barnas ski og utstyr når vi har hatt vinterferie. Eneste du taper i forhold til stasjonsvogn er nok at du ikke kan stable helt maks i høyden sammenlignet med en "bok" dvs stasjonsvogn :P

 

Bilen er også ganske høy fra bakken, så det er nesten Subaru Forrester nivå der.

 

Nå har jeg bensin og ikke xdrive ( da det ville kostet ca 100 000 mer på bruktprisen) når vi kjøpte for 4 år siden en 2013 modell.

Baksetene har myye plass i lengderetning og det har aldri vært problem med bakovervendte seter og ungen sitter heller ikke nå i store forovervendte seter å sparker i stolryggen.

 

For oss er dette en mer håndterlig bil i hverdagen med en del bykjøring og trange parkeringsplasser, men skal du kjøre mye landevei/motorvei så vil nok en 5 serie gi mer støydemping og kanskje ikke så sportslig følelse?

 

Har du ikke låst deg til en modell, ville jeg tatt en titt om du finner noe i nærheten du kan se "live". 

 

For å være en barnevennlig og godkjent familietralle - synes jeg fortsatt at den er litt kul :D - og husk - det aller aller viktigste - den har spoiler

 

 

2022-04-07 19_45_59-20180416_134138.jpg - OneDrive - Vivaldi.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars89 skrev:

Sort interiør, diesel, xDrive og nybilgaranti.

Litt over budsjett, men... 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=254106118

 

Så var det den forhandleren igjen da… 😅

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...