HÄvard P Skrevet Juli 30, 2022 Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Etter 10 Är i mitt eie er bilen fortsatt ikke ferdig. Men mye har blitt gjort bÄde 1 og 2 ganger siden sist jeg oppdaterte her pÄ Bimmers. Kan nok trygt si at jeg alltid har hatt for mange prosjekter hengende over meg. Noe som har resultert i at denne aldri har blitt ferdig. TÞrr ikke sette meg noen konkrete mÄl pÄ at bilen skal stÄ ferdig til neste Är, men jeg fÄr prÞve.   Da de fleste bildene pÄ den gamle trÄden var borte tenkte jeg at en ny trÄd var rette veien Ä gÄ.  Litt infor om prosjektet under   Karosseri deler - Nye Skjermer foran - Nye Skjermer bak  - Nye indre kanaler - Nye Ytre kanaler - Ny Bakplate EksteriÞr: - Sorte DE Hella lykter. - Sorte zkw grÞftelys - MHW baklykter. - M tech II - Evo panserlister - Ny lakk Understell: - KW V3 til E30 M3 - E30 M3 Bakstilling - Poli foringer - Purple tag tannstang fra E46. - Ireland Engineering stabstag 25/22mm Bremser: - Wilwood 6pot 310mm - Wilwood 4pot 310mm - Nye bremserÞr - E34 m5 bkf og 25mm hovedsylinder. Motor/gir: - S50B32 - ZF320 fra e36 3.0 m3 - 188 4 clutch LSD, 3:64 Utv og Z3M baklokk med kjÞleribber - Oppgradert svinghjul og clitch. InteriÞr: - M tech II ratt - M tech II girkule - M tech gulvmatter - Svart gulvtrekk. - Svart taktrekk. Slik sÄ da bilen ut da jeg hentet den tilbake i 2010. FÞlge med en brÄte med dele, som komplett M tech 2. Endret Mars 2, 2023 av HÄvard P Blinklys, DagM02, ///M-ini95 og 4 andre reagerte pÄ dette 7
HĂ„vard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Noe av det som har blitt byttet đ  Div karosseriarbeid.  Gammelt arbeid fra da jeg startet pĂ„ bilen. Dette og mye mer mĂ„tte utbedres.  Kappet ut nye deler fra oem innerkanal. Samme jobben ble utfĂžrt pĂ„ andre siden.  Byttet noen smĂ„deler pĂ„ kanale.  Hadde vist blitt byttet hjulhus pĂ„ ene siden  en gang tidligere.  Denne siden var selvfĂžlgelig NLA⊠Men fikk reddet denne etter noe  timer med kapp og sveis.  2k epoxy  Tok til fornuft og fikk hjelp av kompis som er oppretter til Ă„ punkte alle paneler pĂ„ med ordentlig utstyr. Han grunna ogsĂ„ store deler av bilen i samme slengen.  STAY TUNED. Mer kommer. MĂ„ bare fĂ„ sortert bildene  Endret Juli 30, 2022 av HĂ„vard P Blinklys, Ron Jeremy, sveigis og 12 andre reagerte pĂ„ dette 15
M-jakob Skrevet Juli 30, 2022 Skrevet Juli 30, 2022 Ja det her er litt av et prosjekt ja. Ser ut til at det ikke er mye av bilen som ikke er ordnet med hehe.. Men kult Ä se bilder. à gleder meg til Ä se fortsettelse her. E30 blir aldri feil. Hatt et par stykker av de Ä er artige biler Ä kjÞre med lett rumpe. Ser du skriver S50 motor sÄ da blir jo bilen veldig kjapp ogsÄ. FÞlger med videre her.
HĂ„vard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Skrevet Juli 30, 2022 7 minutter siden, M-jakob skrev: Ja det her er litt av et prosjekt ja. Ser ut til at det ikke er mye av bilen som ikke er ordnet med hehe.. Men kult Ă„ se bilder. Ă gleder meg til Ă„ se fortsettelse her. E30 blir aldri feil. Hatt et par stykker av de Ă„ er artige biler Ă„ kjĂžre med lett rumpe. Ser du skriver S50 motor sĂ„ da blir jo bilen veldig kjapp ogsĂ„. FĂžlger med videre her. Takk for de đ    Â
Reset Skrevet Juli 30, 2022 Skrevet Juli 30, 2022 Prosjekt trĂ„d ja ! kjekt Trodde kansje jeg hadde gĂ„tt glipp av denne jeg, men sĂ„g den ble opprettet for noen timer siden đ
HĂ„vard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Skrevet Juli 30, 2022 (endret) Bil i vugge for andre gang đ  Fin klyse đš Var ogsĂ„ litt under ruta pĂ„ fĂžrersiden. Fikk tak i utkapp fra delebil. KlargjĂžring av understell til pulverlakk.         Endret Juli 30, 2022 av HĂ„vard P skoglund, tambur4, Blinklys og 3 andre reagerte pĂ„ dette 6
HĂ„vard P Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Skrevet Juli 30, 2022 Klart til grunning.  2k epoxy fra cromax 840r Brilliant Rot Raptor  Begynt pĂ„ fuelsystemet đ testing av noen hjul đ  Ny tank mĂ„ ogsĂ„ fĂ„ pĂ„ noe raptor. Blir sort farve pĂ„ denne đđŒ hsd, tambur4, Bimmerlorris og 15 andre reagerte pĂ„ dette 18
HĂ„vard P Skrevet August 1, 2022 Forfatter Skrevet August 1, 2022 Sortering av deler. Blir spennende  nĂ„r alt av m tech 2 skal monteres đ Ron Jeremy, JE, Ampera og 6 andre reagerte pĂ„ dette 8 1
BjornarHS Skrevet August 5, 2022 Skrevet August 5, 2022 Blir kjekt Ă„ sjĂ„ nĂ„r denne er ferdig đđ Ron Jeremy reagerte pĂ„ dette 1
RF91 Skrevet August 5, 2022 Skrevet August 5, 2022 Detta her blir bra đ Kanskje du syns da gĂ„r tregt, men her ha da openbart blitt gjort ekstremt mykje bra. Fortsette du slik so fĂ„r du ein asom E30 Ron Jeremy reagerte pĂ„ dette 1
Bimmerlorris Skrevet August 6, 2022 Skrevet August 6, 2022 Skulle Ăžnske jeg hadde sĂ„nne skills gitt đ Makan til totaltestaurering đłđ Veldig artig med sĂ„nne trĂ„der. Hva er planen nĂ„r denne er ferdig ? Showbil eller skal den brukes flittig i sommerhalvĂ„ret ?
HĂ„vard P Skrevet September 1, 2022 Forfatter Skrevet September 1, 2022 PĂ„ 6.8.2022 den 10.33, Bimmerlorris skrev: Skulle Ăžnske jeg hadde sĂ„nne skills gitt đ Makan til totaltestaurering đłđ Veldig artig med sĂ„nne trĂ„der. Hva er planen nĂ„r denne er ferdig ? Showbil eller skal den brukes flittig i sommerhalvĂ„ret ? Ingen showbil nei âșïž Denne skal brukes helse sommeren. Bimmerlorris reagerte pĂ„ dette 1
Olaandref Skrevet September 2, 2022 Skrevet September 2, 2022 Litt av en jobb du gjĂžr her, denne blir meget bra đđ
RF91 Skrevet September 2, 2022 Skrevet September 2, 2022 Forresten, om du vurdera Ă„ selga ACS-hjula so mĂ„ du gi beskjed đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ