Gå til innhold

BMW E61 UTVIDENDE VEDLIKEHOLD


Positiv
 Share

Anbefalte innlegg

On 3/10/2023 at 6:38 AM, sveigis said:

Denne bilen får det godt med det påkost og vedlikehold du gjør .

Kjempebra 😊

Dette vil bli en helårs bil, mens Saab`n kun tas ut, når det er oppholds dager, i sommerperioden.  Men da jeg ikke kjører mye lenger, skal nok BMW`n ville holde seg, godt under mitt eie. Det er ikke slik at jeg kjører, kun for og kjøre lenger. Som man gjorde, i sin yngre ungdom. 🙂 

Endret av Positiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på uttrekkbar lårstøtte på standardstoler er en dealbreaker for meg. Ellers har jeg sammenlignet sportsstol vs. comfortstol og comfortstol er akkurat litt bedre enn sportsstoler på E60, men når det er sagt så har E60 meget gode sportsstoler etter min mening. På comfortstol så får du justert ganske mye i ryggstøtten og som navnet tilsier så er det en god del høyere sannsynlighet for at du finner en komfortabel posisjon i disse kontra de vanlige. Jeg ville anbefalt deg å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser den. Jeg kan sikkert måle noen bredder på comfortsetene når jeg kommer hjem igjen (om du vil), så du kan sammenligne mot standardsetene. Etter mitt inntrykk så er de litt snillere på sitteputa enn sportsseter og der har jeg hatt med noen kompiser på din størrelse som har ikke klaget over plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kanskje at du nesten må velge her, for standard stoler er ganske brede, men flate og litt korte.
Mens comfort stoler er vesentlig lenger i lår, men samtidig litt mer sidevanger, som kan bli en utfordring om ræva er for stor.
Men til gjengjeld så comfort seter bredere enn sportsseter, de har en ganske kraftig sidevange på sitte delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...