Gå til innhold

Frontfanger lakkering


TheRedF30
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å bytte ut frontfangeren på BMW-en.. men kjøper da en helt ny.
 

Noen som har erfaringer med hva prisen kommer på, ca? 
 

Eller noen med anbefalinger til steder som lakkerer og gjør en god jobb? 
Oslo området og 2t omkrets.

Endret av Alexandraa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lakke en front spoiler / splitter nå. Den er da i seks deler. Virker som dem regner lakkering i units. 
1units=5 min. 18x5 = 90min. Som er estimert på min. kostnad 6683kr i lakkering.
Så da er det bare å rekne:) så kommer evt. andre ting som forarbeid og montering i tillegg.

Men det er helt sikkert flere her som kan svare bedre på dette en meg. Men det er en pekepinn i hvertfall😊✌️

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2023 den 10.21, Reef89 skrev:

Pris på fanger kan vi ikke gi da du ikke nevner hvilken bil dette er snakk om.
Ellers kan jeg godt anbefale MPS micropaint.

Kan ikke anbefale MPS. Brukt de ved to anledninger, svært dårlig arbeid begge gangene. Gjelder avd. Ensjø og Kalbakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lysken skrev:

Fanger, lakkering og arbeid ligger rundt 20 000 kroner, pluss/minus et par tusen avhengig av bilmodell og lakktype.

Syntes det hørtes vel mye ut 🤔 Fikk prisestimat på en ulakkert e60 m-fanger for ett par år tilbake, mener det var på rundt 6000kr.

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Er du på jakt etter kvalitet i lakkarbeid, anbefales Auto Skade AS på Lørenskog. De har lakkert min med vanskelig Individual-farge flere ganger med 100% match alle ganger, men de er også i det øvre sjiktet hva gjelder pris.

Har selv også brukt Auto Skade AS på Lørenskog, proffe folk som kan faget sitt! Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, E.C. skrev:

@HakonLimseth

Når du bytter fra ikke M-sport og skal ha alt tilbehøret i tillegg så blir det litt, særlig originalt og nytt. Tåkelys, gittere, kjølekanaler og evt lister, alt etter modell. 

Beklager, misforsto spørsmålet! Denne prisen var kun for lakkering av fanger som ble kjøpt brukt på finn. Skjønner fort at det kan bli dyrt hvis man skal ha alt nytt, men fortsatt 14 tusen for frontfanger, tåkelys, gitter, m.m. var vel litt mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...