Gå til innhold

i5 tråden


Mr. Erling
 Share

Anbefalte innlegg

Finner ikke noe om den kommende i5 på forumet😶
Noen som har noe å si om nyskapningen?

Vurderte i4 M50, men ble rådet til å vente pga. jeg liker kupe størrelsen til 5 & 6 serien. Jeg har lange bein.
i4 er mindre ble det sagt.
'X' modellene er ikke aktuelt.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er omtalt såvidt i i4-tråden og ryktetråden, men kan helt sikkert få sin egen tråd ja. Jeg er generelt enig. i4 føles veldig trang om man tenker familiebil.

G60 ser ellers ut som den får det nye lyktedesignet som BMW ser ut til å ha lagt seg på. Er ikke helt solgt på vinduslinjen og hekken. Gir meg litt "koreaner fra 90-tallet"-vibber. Men skal vente med dommen til jeg ser den uten forkledning. Litt spent på grillen også.

image.thumb.png.0e3bbaf9cf9ba8ff54c9dcb8d71db6cf.png

image.png.7b543509e37c872109f5a8f4968b5751.png

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kan bli veldig bra, 5-serier skuffer jo sjeldent når det kommer til totalpakke. Noe av det viktige for veldig mange er jo at denne kommer som Touring også, det tror jeg kan bli populært. Det eneste som kan stoppe denne fra å bli en suksess er pris, jeg tipper en startpris i 800 000 kr klassen...det er ganske mye for en relativt folkelig modell. 

Det er iallfall ikke noen tvil om at det skal ikke stå på valgmulighetene når det kommer til nye G60 5-serie. Her kommer man til å kunne velge mellom elektrisk, ladbar hybrid, diesel, bensin og M5 i både sedan og Touring. Jeg bare håper designet sitter og at interiøret er mer 7-serie enn iX...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I5 blir spennende, frykter prisen, tipper den legger seg mellom iX40 og iX50 et sted, det betyr fort 8-9 tallet og fullspekket sikkert 7 sifret?

Men nye 5 serie blir jo for «alle», det er ingen NK, men som vi ser fra i4, klarer BMW å trylle frem elektrifiserte fossilbiler som få andre.

4EBCC95B-5FA3-4518-ABA1-DA532E5146C5.jpeg

C8EBFC9D-5022-4D2B-8E23-54281D9E638B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i5 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...