andotn Skrevet Mai 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2023 1 time siden, Skulebollen skrev: Tror disse bilene lugger litt fra fabrikk 🤔? Min går røft på tomgang vertfall, og har generelt litt dårlig bunndrag føles det som. Men utifra den lille researchen jeg har gjort så skal motorene vere slik Ja har hørt at de skal være litt "ruskete" disse motorene, men bilen var ikke slik når jeg hentet den. Går utifra at lambda er nedsota eller defekt etter kontakta var full i vann. 42 minutter siden, Larsen4 skrev: Gratulerer med skikkelig bil! Må være deilig å kruise rundt i denne mens «alle» kjører tesla😅. Vet ikke om du visste om det fra før, men i spania har de carfax i tilfelle du vil vite mer om historikken til bilen, eiere, hvor den har vært eid, eu kontroll, osv. https://www.carfax.eu/es?gclid=EAIaIQobChMIm-GQ_6WI_wIVV9bVCh3ybQqSEAAYASAAEgL-KvD_BwE Takk for det :) ja det er noe helt eget å kjøre gammel bmw med grom rekkeseks. Med tanke på carfax så kjøpte jeg et par tester med noen andre nettsider før jeg kjøpte bilen,men generelt lite info. Kjøpte en carfax nå, ikke allverden med info der heller,men ser at bilen blei importert til spania i 1995,men står ikke opprinnelses land Larsen4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen4 Skrevet Mai 22, 2023 Share Skrevet Mai 22, 2023 Det var da rart🤔Slik så min ut, spanjolene er ikke alltid så nøye så kanskje derfor😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet August 4, 2023 Forfatter Share Skrevet August 4, 2023 liten update! har brukt bilen mye i sommer og den fungerer som bare juling fått satt i ny lambda og det gjor susen. nå går bilen klokkereint ellers har det blitt gjort en del småservice som: olje og filter ny kjølevæske bytta alle reimer nye dempere på panser og bakluke ny toppdekselpakning ny kjølevæskenivå sensor. videre så tenker jeg bare å nyte bilen fram til vinterlagring, så får en se hvilke prosjekter som dukker opp i vinter planlegger iallefall kw1 coilovers,restaurere felger å lakke opp fangere å sideskjørt med rette fargen på nederste del bilder: mslello, skoglund, Syvert og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Hærlig 😊 Frister og prøve og bytte lambda på min og for og se om den kanskje går enda litt renere 😅 merket du det på forbruket? Lakkering av nederste del blir meget bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet August 4, 2023 Forfatter Share Skrevet August 4, 2023 16 timer siden, Skulebollen skrev: Hærlig 😊 Frister og prøve og bytte lambda på min og for og se om den kanskje går enda litt renere 😅 merket du det på forbruket? Lakkering av nederste del blir meget bra 😊 ikke noe betydelig forskjell i forbruk, kjørecomputer viser fortsatt 1,3l på mila 😅 har ikke målt noe nøyere en det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet August 4, 2023 Forfatter Share Skrevet August 4, 2023 noen som har erfaringer ang eisenmann eksos? sveigis og Markus E30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 12 timer siden, andotn skrev: noen som har erfaringer ang eisenmann eksos? Jeg har Eisenmann på min e34 535 og må bare si jeg er kjempefornøyd . Et deilig lydbilde og meget grovt på høyt turtall. På en S38 er det nydelig 😊 andotn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet Februar 18 Forfatter Share Skrevet Februar 18 (endret) Liten kjapp vinteroppdatering: fått demontert forstilling å sendt fjørbein til kw for ombygging. bytter alt av foringer å stag i forstilling når man først holder på (har komplett lemførder kit liggende) skitten bil i rotete garasje.... fangere å sideskjørt demontert. blir sendt på lakk fortløpende fått reparert dørtrekk på passasjerside av TWA AS bilde fra treff ifjord Endret Februar 18 av andotn Lars89, Syvert, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 19 Share Skrevet Februar 19 Såg denne på treffet i Austefjorden. Flott bil! andotn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 19 Share Skrevet Februar 19 På 4.8.2023 den 3.37, andotn skrev: Dette var et kjent sted! Er du fra øyene du og? andotn og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet Februar 19 Forfatter Share Skrevet Februar 19 6 minutter siden, Snagg30 skrev: Dette var et kjent sted! Er du fra øyene du og? Sjå der ja! Ellingsøyer ja😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 har skjedd litt siden sist, og bilen nermer seg klar for sesong. kw1 coilovers er komt på plass og felgene har fått seg litt lakk. venter fortsatt på å få fangere å skjørt tilbake igjen fra lakkering. er dårlig på å ta bilder når jeg holder på,men legger ut det jeg har nye emblem også fikk seg en kjapp vask etter å ha komt på jula igjen må justerest litt opp framme å muligens litt ned bak. får se når det setter seg skikkelig. Olaandref, Bimmerlorris, Skulebollen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet Mai 9 Forfatter Share Skrevet Mai 9 da er fangere å skjørt å plass! gikk for sebring grey (229) på skjørt å nedre del av fangere et par punkt i lakken som lakkerer skal fikse, men ellers kjempenøgd har også hatt bilen på firhjulskontroll. godkjenning av senk next her uten skjørt på 1mai treffet til bmwccn møre og romsdal viggo E34, mslello, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 Ta gjerne bilde av hjulstillingspapiret når du har tatt kontroll 😊 Syns min sporer litt og mistenker hjulstilling kunne vert utført bedre 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andotn Skrevet Mai 11 Forfatter Share Skrevet Mai 11 På 9.5.2024 den 23.39, Skulebollen skrev: Ta gjerne bilde av hjulstillingspapiret når du har tatt kontroll 😊 Syns min sporer litt og mistenker hjulstilling kunne vert utført bedre 🤔 Sporer en del min også Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå