Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra å høre at sertifikatet er på vei tilbake, og håper du får mange fine høst turer på veien.  Og det å ha en klassiker klar til bruk er jo heller ikke feil. Endelig ut å høre litt sekser lyd 

Skrevet
11 timer siden, M-jakob skrev:

Så bra å høre at sertifikatet er på vei tilbake, og håper du får mange fine høst turer på veien.  Og det å ha en klassiker klar til bruk er jo heller ikke feil. Endelig ut å høre litt sekser lyd 

Ja det nærmer seg noe nå her og det viktigste og verste er gjort .

Håper og på det og nå får jeg bruke e34 litt og det er lenge siden jeg har kjent på glede over den faktisk .

Ikke at den har gjort meg noe ,men det blir liksom e28 bestandig om sommeren .

Untatt 2023 da brukte jeg begge to .

Har vurdert i år og selge e34 bilen ,men det blir jo krig hver gang jeg nevner det .

Alle blir pissesure her i huset og til og med de som ikke har noe forhold til bilen .

Den bilen er deg ,det er den du alltid har drømt sier alle og er jo noe i det .😅

Men ja sekser lyd det være seg M30 b35 eller m57 fra e61 blir det uansett .😊

Skrevet

Da folkens endelig jeg gjentar endelig ette4 8,5 mnder har jeg fått retten til og kjøre bil igjen .😊😊

Kjære Gud hvor deilig dette var altså .

Nesten litt skremmende og sette seg bak rattet igjen for og kjøre .

Men det gikk så fint at .

Så ikveld har jeg for første gang så lenge jeg har eid e91 fått kjøre den en lang tur og fy flate den er god og kjøre ,men fy flate den er og lat 😅

Igjen spiller Ingen rolle da dette ikke er racerbil ,fordelen er jo at den sitter jo som støpt i svinger .

Nå er det sånn at min tid som idiot bak ratt er over nettopp pga jeg har fått føle hvor ille det er å ikke kunne kjøre .

Altså misforstå meg rett ,at jeg kommer til å kjøre over fartsgrense av og til selvsagt ,men å ligge å tyne og må forbi alt det er jeg ferdig med .

Og la meg presentere det aller første bildet jeg har av bil i 2025 med gyldig førerkort :

IMG_6574.thumb.jpeg.4d7e38955ae4478c63a3b889715feefe.jpeg

Kjempegøy 😊

Skulle egentlig vært på hotell med overnatting og konsert i helga men niks .

Her skal det kjøres .

Fikk forøvrig opp tre lamper istad .

En lite luft

Antispinn og en annen lampe ,men kom etter at ratt står skjevt og kan det være rattvinkel sensor tro ?

Rattet er jo på tur etter endeledd justering .

Uansett alt dette finner jeg ut av .

Viktigste er at jeg nå kan kjøre selv og imorgen skal jeg kjøre kona på jobb og det med glede 😊

• sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 modell & e91 318i.Endelig det vanlige.
Skrevet
8 timer siden, Ampera skrev:

Gratulere med kjørerett!  Nyt det og bruk det med fornuft.😇

Takk.😊

Jai aller høyeste grad Helmer😊

Skrevet

Gratulerer så mye! Kan tenke meg det var befriende å få tilbake kjøreretten ja. 😊

Når får vi sett E91 med Style 285? 😁 Kommer de kanskje ikke på før neste sesong, i og med at det snart er tid for vinterhjul?

Skrevet

Takk 😊

Du ,det er en følelse uten sidestykke dette og nyter hvert sekund .

Planen er nå til helga at de kommer på @eivi91.

Jeg legger ikke om til vinterhjul før jeg får testet den med disse .

Så skal jeg jo og skru på bilen før de kommer på eller ,kan jo ta de på før egentlig 😊

Skrevet

Ja og kjørt skal være sikkert at jeg har gjort idag .😅

Først få fruen på jobb der var vi kl07 .

Så med på Bavaria for kaffe 07.30 og de synes det var gøy at jeg kunne komme kjørende på besøk til de igjen .Og det var bare skjønt og kjøre dit og .

Samtidig fikk jeg hentet noen voldsomt dyre bolter til bakstilling :

IMG_6580.thumb.jpeg.435854b4d590cc1bd86813367ee15833.jpeg

Så nå er alt nytt av hva jeg trenger bak og skal vel sette igang nå til uken visstnok .

Ellers går det i en serie her nå:

IMG_6578.thumb.jpeg.cad6397ddb857f237f29b67a098b8b11.jpeg

Jeg var inne hos datteren min og ville ha denne tilbake :

IMG_6579.thumb.jpeg.ba209dba638b2b209a64f4298e5a8a03.jpeg

Men det var blånekt det 😅

Så hun får ha den til fredag eller lørdag men da vil jeg ha den ,samt at e34 skal hjem nå .

Nei igjen jeg er ydmyk og glad samt at jeg idag skal kjøre ned til behandling .

For selv om man kan kjøre bil ,er jeg like hard på trening og helse .

Det gode nå er jo at jeg kan finne andre veier og trimme 😊

• sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 modell & e91 318i.Nye deler og div

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...