Daniel. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Bra den knakk der og ikke i bunn da 😅 Da vet du jo hva som kan skje. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 18 minutter siden, Daniel. skrev: Bra den knakk der og ikke i bunn da 😅 Da vet du jo hva som kan skje. Ja veldig greit og at det skjedde der 😊 Yes da kan man få problemer med og flytte den ja..
Rune-K Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det hadde vært interessant og skru opp lokket på de forskjellige ballastene og sett om man kunne finne noen forskjeller i kvaliteten på komponentene. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 14 timer siden, Rune-K skrev: Det hadde vært interessant og skru opp lokket på de forskjellige ballastene og sett om man kunne finne noen forskjeller i kvaliteten på komponentene. Det skal jeg få til en gang dvs når pæren ryker så kan jeg det .😊
sveigis Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ting går sent … Jeg merker etter smellen ifjor så har jeg ikke like mye fart og krefter som før ,ting tar tid . Når jeg våknet opp idag så var det akkurat som at hele bilen kom mot meg ,men det nyttet ikke pga jeg måtte få av fjørbeinet ; Og her skjønte jeg igjen at dette ikke var lett så måtte mishandle bærearm som var strøken og kappe den i stykker : Og nå ville jeg ikke ødelegge mer kulebolter så løsnet hele staget og da er hele fjørbeinet løst : Men og få splittet selve støtdemper fra hub var et styr selvsagt . Etter masse smøring og Moving frem og tilbake så løsnet det omsider fra hverandre og kunne igjen demontere resten : Så ville jeg sette sammen alt med fjærklemmene jeg hadde fra Biltema men det skjønte jeg at var umulig 😩😩 En tlf opp til Bavaria og da var det iorden : Topplageret ble rengjort og fikk nytt fett og nå er det som nytt . Så hjem og her ble det pusset og rengjort og for å få litt smøring ble det og lagt i litt fett .Så gikk greit og få det på plass : Men alt stoppet her pga jeg fikk ikke gjennom noe bolt her og orket ikke mer idag av dette dritet helt ærlig .😊 Så får vi se hva resten av dagen bringer uansett plan er og få det ferdig imorgen 😊 Ja det er plankekjøring dette men er ikke alltid plankekjøring er like gøy . Trøsten er at nå er det nytt mye der og bare det er jo alright . HakonLimseth, eivi91, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå