E.C. Skrevet Søndag kl. 22:06 Skrevet Søndag kl. 22:06 (endret) Bruker samme pasta som på bremsedeler, Bosch Superfit. Veldig praktisk med innebygd kost og pumpefunksjonalitet. Da er det veldig enkelt å ta på rundt navet, uten å kline på for mye og bli seendes sånn her ut: Endret Søndag kl. 22:07 av E.C. laffe, RemyNG, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet i går, 06:12 Forfatter Skrevet i går, 06:12 11 timer siden, *MrB* skrev: Alupasta på navet ser jeg ingen grunn til å fraråde. Dessverre har Biltema sluttet med den fine sprayen de hadde. Alternativt er keramisk pasta bra. Kobberpasta er ikke bra for felgen, og tørt nav er genialt om du liker å slå løs hjulet hver gang det skal byttes. Nei jeg ser og bare fordeler med å bruke ting som gjør at ting løsner . Jeg var rå på kobberpasta før ,brukte på alt men fant ut etterhvert at spesielt på bremser ,så ble det ikke bra etter en stund . Akkurat det jeg har unngått til nå sånn at det ting løsner 😊
sveigis Skrevet i går, 06:16 Forfatter Skrevet i går, 06:16 8 timer siden, E.C. skrev: Bruker samme pasta som på bremsedeler, Bosch Superfit. Veldig praktisk med innebygd kost og pumpefunksjonalitet. Da er det veldig enkelt å ta på rundt navet, uten å kline på for mye og bli seendes sånn her ut: Genial den der ,dvs jeg har kjøpt noe av det samme med kost bare det er fra CrC eller hva det heter . Det bildet der illustrer mange av de videoene som ligger på YT på enkelte How to filmer 😅. Ekstremt og de sauser inn. Men apropos sausing / smøring på enkelte hånbrekkdeler ja der måker jeg på med smøring ,for der nytter det ikke med sminking føler jeg. E.C. reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 14:02 Forfatter Skrevet i går, 14:02 Kona legger merke til ting .. Jeg hadde jo en god økt på e61 igår og tenkte at idag skulle det bli bilfri . Det var helt til idag på morgenkvisten det 😅 Måtte hente noe i Opelen før hun dro ,da hun ser på den sorte og sier :Gud hvor glad jeg er at vi har denne Jan (E61en),er så gøy at den er hel og blank men du ?Du må fikse det stygge nederst ! Jaha tenkte jeg hva da ? Aha hun mente dette : Her er det rett og slett slitt lakk på skjørtet som måtte gjøres noe med tenker jeg . Og da begynte det å kverne ,hvorfor ikke få det på stell? Så frem med bøtte og div papir og våtslipe . Har og fått ei ripe der i vinter som måtte gjøres noe med på døren ; Etter puss ,så var det frem med maskin og div og joda den lille jobben ga resultater den . Nå ble det blankt skjørt igjen : Ferdig og fikset : Farvel ripe på dør : Så da tok jeg like godt og la på voks på hele siden sånn at ting står i stil : Så nå må hun være fornøyd vel? Fikk og vasket og lagt bort vinterhjul : Her ble det overhode ikke lagt vekt på finish så kun vask og hengt på plass .😊 Tenker disse kommer for salg til høsten da ønsket om 17 toms er enda større som nevnt tidligere . Og ufattelig hva man har . Disse dukket opp : Disse kjøpte jeg til en serien da jeg trodde de måtte byttes . Det kjekke er at disse er omtrent som nye og jeg mener disse er like til e91 og . Kjekt og ha sånt på lur uansett. Ble litt bil idag og men 😊😅 Ampera, Marius2002, RemyNG og 4 andre reagerte på dette 7
awt Skrevet i går, 14:10 Skrevet i går, 14:10 Har nå lest gjennom e91-oppussingen din (blir dessverre litt rykk og napp-lesing for min del), og som vanlig må man bøye seg i hatten og støvet og det meste igrunn. Resultater og arbeidsmot er virkelig noe å se opp til. Hadde du hatt Youtube-kanal hadde dette vært høydepunktet på fredagskvelden. sveigis og Ampera reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 16 timer siden, awt skrev: Har nå lest gjennom e91-oppussingen din (blir dessverre litt rykk og napp-lesing for min del), og som vanlig må man bøye seg i hatten og støvet og det meste igrunn. Resultater og arbeidsmot er virkelig noe å se opp til. Hadde du hatt Youtube-kanal hadde dette vært høydepunktet på fredagskvelden. Tusen mange takk for hyggelige ord @awt 😊🙌🙌. Ja som nevnt tidligere prøver jeg og gjøre så godt jeg kan utifra de premissene jeg har av skrumuligheter her . Alt kan selvsagt gjøres mye bedre ,men jeg kommer som regel i mål med tingene her ,selv om det til tider kan være en kamp . (Vanskelig å ligge i grus i regn og snø feks ) ,men det har blitt biler av det og det beste de fungerer .😊 Angående mot og vilje så går mye av det på at hvis ting butter imot ,så får jeg ikke fred før det er fikset på en eller annen måte . Ja en YT kanal ja ,da måtte jeg hatt et egnet verksted med tilhørende utstyr ,så skulle jeg kjøpt det ene prosjektet etter det andre og fikset . Kom til å tenke på noe her forresten .. Året 2002 hadde min fars kamerat et svært verskted bygg jeg kunne overta for småpenger . Pauserom og innlagt toalett med smøregrav . Jeg angrer ikke på det idag nei at det ikke ble mitt 😓😓😓😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå