Haug530D Skrevet Oktober 26, 2023 Share Skrevet Oktober 26, 2023 52 minutter siden, mcbanan skrev: Er det verkeleg så dyrt med TÜV godkjent tuning for BMW? For eit par år sidan hadde eg ein mk7 Golf GTi, som eg fekk tuna frå 220 til 305hk med TÜV frå O.CT Tuning, for 8000,- For 5000,- ekstra fekk eg ny programvare til DSG kassa og. Fikk lagt det inn i vognkortet utan problem. Det kostar jo litt med TÜV, men det blir jo fordelt på eindel bilar etterkvart. Om man skal reise ned til Tyskland selv så er det nok slike priser, men som sagt tidligere i tråden så har jo Bmw egen tuning med Tuv, samt noen få tuning firma som kan levere Tuv godkjent tuning til forskjellige bilmerker, som er noe rimeligere men man får jo ikke godkjent maks effekt med verken orginal Bmw tuning eller firma som har godkjent tuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 26, 2023 Share Skrevet Oktober 26, 2023 (endret) Flissundet motorservice er en leverandør som kan levere tuning med Tuv til enkelte modeller. https://flissundet.no/tuv-software/ Endret Oktober 26, 2023 av Haug530D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 26, 2023 Share Skrevet Oktober 26, 2023 DTE leverer også en del TUV godkjent tuning ser det ut som: https://dte.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet November 25, 2023 Forfatter Share Skrevet November 25, 2023 (endret) På 25.10.2023 den 23.03, Haug530D skrev: Har du ikke fjernet DPF så har du kun steg1 Endret Desember 20, 2023 av Bimmerhenrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet November 25, 2023 Forfatter Share Skrevet November 25, 2023 Akkurat nå, Bimmerhenrik skrev: Ja det ble fjernet, vis ikke hadde jeg ikke fått denne mailen fra sedox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 25, 2023 Share Skrevet November 25, 2023 Det er nesten litt artig hvor mye innsats de legger inn på sånn kvitteringstull for hva det faktisk er. En kvittering på at du har en software som ikke kan godkjennes og som oppgir at bilen din kan kanskje , muligens, sånn ca, +/- har så så mange hestekrefter om Solen, Jorda og Månen står korrekt i forhold til hverandre. TurboJens, TRF, Øyvind L. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 25, 2023 Share Skrevet November 25, 2023 Men har du fysisk fjernet DPF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet November 26, 2023 Share Skrevet November 26, 2023 Etter jobb i dag skal jeg ha mine penger tilbake av han gjøken der. Da er det bedre å legge litt ekstra penger for å få det gjort normalt. Takk til dere som. Fikk opp øyne mine her🤜🤛 Du har fått det du har betalt for. Det er ingen som bruker penger og ressurser på å få dette i vognkortet, da lønner det seg ikke, som du sikkert nå har skjønt. Alle tuner slik du har fått det utført og kjører glade og fornøyde med en kjappere bil. Så bare vær glad og fornøyd, du også. Gå gjennom postene dine her og slett alt som avslører regnr på bilen din. Det siste du trenger er at uvedkommende myndighetspersoner fanger opp dette og kaller inn bilen din for kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Desember 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2023 På 26.11.2023 den 2.35, Lysken skrev: Du har fått det du har betalt for. Det er ingen som bruker penger og ressurser på å få dette i vognkortet, da lønner det seg ikke, som du sikkert nå har skjønt. Alle tuner slik du har fått det utført og kjører glade og fornøyde med en kjappere bil. Så bare vær glad og fornøyd, du også. Gå gjennom postene dine her og slett alt som avslører regnr på bilen din. Det siste du trenger er at uvedkommende myndighetspersoner fanger opp dette og kaller inn bilen din for kontroll. Takk, er slettet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå