Gå til innhold

Felger til BMW E61 - Style 128 vs 59 North Wheels D-004

Martinuss1
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Har en e61 som har style 128 19x9 og 19x10 på sommerfelg. Ble spurt om bytte i strøkene «59 north wheels d-004» 18x9,5 og 18x11. Syns de 59 north wheels var lekker, men samtidig syns jeg at style 128 er lekkert. Klarer ikke bestemme meg, hva ville dere gjort? Legger ved bilde  

IMG_8319.png

IMG_8457.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Saltkjelen changed the title to Felger til BMW E61 - Style 128 vs 59 North Wheels D-004

Er det noe verdi i felgene? Vet lite om markede for style 128. Felgene er strøkne med nye dekk. Hva kan man forvente å få ved eventuelt salg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger et sett ute til 6500, kantkjørt og skitne. Om det er riktig pris er vanskelig å si ut fra bildene. 18" i så store hjulbuer som på E6X blir litt puslete. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, skoglund skrev:

Er vell ikke godkjent lengre med multi boltsirkel , så dumt å bytte originale kvalitets hjul mot noe du evnt blir plaget med i teknisk og eu-kontroll:) 

Har du litt merir info ang lovlighet på multi boltsirkel?  Er det komt regler på de dette?  Antar det ikkje har tilbakevirkande kraft, så korleis då bevise når felgen var kjøpt inn? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike felger er vell ofte ikke godkjent i det store å hele? Skal man klare få ned prisen til under 3000kr per felg så må man ta snarveger både med boltsirkel og andre steder.

Eg hadde ivertfall aldri vurdert å bytte, det er mye fine brukte kvalitetshjul på markedet. Det sier noe om hva man har når det er snart 20 år gammelt ( style 128) og har samme bruktpris som helt nye felger i tilsvarende dimensjon. :) Kvalitet holder seg i pris. 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, GtiGtr skrev:

Har du litt merir info ang lovlighet på multi boltsirkel?  Er det komt regler på de dette?  Antar det ikkje har tilbakevirkande kraft, så korleis då bevise når felgen var kjøpt inn? 😛 

Har en kompis som har fått 2 mangel på eu, så hvorfor han er blitt plaget med dette kan jeg ikke svare på , det er er jo solgt masse dobbel/ muliti boltsirkel felger , så jeg personlig skjønner ikke helt problemet , Og har heller ikke studert reglene rundt dette.  Men er jo flere mekaniker her som Kansje kan svare på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, skoglund skrev:

Har en kompis som har fått 2 mangel på eu, så hvorfor han er blitt plaget med dette kan jeg ikke svare på , det er er jo solgt masse dobbel/ muliti boltsirkel felger , så jeg personlig skjønner ikke helt problemet , Og har heller ikke studert reglene rundt dette.  Men er jo flere mekaniker her som Kansje kan svare på dette. 

Tipper det er felger som er borret om boltsirkelen, i stedet for å være støpt/borret med 2 boltsirkler fra start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GtiGtr skrev:

Tipper det er felger som er borret om boltsirkelen, i stedet for å være støpt/borret med 2 boltsirkler fra start.

Felgen er slike fra fabrikk, skal spørre han når jeg ser han neste gang hva greier er:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...