Martinuss1 Skrevet Desember 26, 2023 Share Skrevet Desember 26, 2023 Heisann. Har en e61 som har style 128 19x9 og 19x10 på sommerfelg. Ble spurt om bytte i strøkene «59 north wheels d-004» 18x9,5 og 18x11. Syns de 59 north wheels var lekker, men samtidig syns jeg at style 128 er lekkert. Klarer ikke bestemme meg, hva ville dere gjort? Legger ved bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 26, 2023 Share Skrevet Desember 26, 2023 (endret) Ville beholdt 19-tommer originalhjul selv. Fyller bra ut i hjulbuene. Ble litt satt ut av 10 bolthull på 59 north-hjula. Blir vel også litt små med lavprofil dekk? Endret Desember 27, 2023 av Lars89 Peak, Olaandref og Martinuss1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 Er vell ikke godkjent lengre med multi boltsirkel , så dumt å bytte originale kvalitets hjul mot noe du evnt blir plaget med i teknisk og eu-kontroll:) Martinuss1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 Hadde beholdt originalhjula, uten tvil. 👌😃 Martinuss1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinuss1 Skrevet Januar 2 Forfatter Share Skrevet Januar 2 Er det noe verdi i felgene? Vet lite om markede for style 128. Felgene er strøkne med nye dekk. Hva kan man forvente å få ved eventuelt salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 Ligger et sett ute til 6500, kantkjørt og skitne. Om det er riktig pris er vanskelig å si ut fra bildene. 18" i så store hjulbuer som på E6X blir litt puslete. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinuss1 Skrevet Januar 2 Forfatter Share Skrevet Januar 2 Mine style 128 er 19x9 og 19x10. e61 min er senket på kw v2 framme og kodet på luft bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinuss1 Skrevet Januar 2 Forfatter Share Skrevet Januar 2 Nydelig vær i Nord-Norge i går copy_7EA2AB61-455D-4986-99B1-D6AAA3D719D9.mov laffe og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 10 timer siden, skoglund skrev: Er vell ikke godkjent lengre med multi boltsirkel , så dumt å bytte originale kvalitets hjul mot noe du evnt blir plaget med i teknisk og eu-kontroll:) Har du litt merir info ang lovlighet på multi boltsirkel? Er det komt regler på de dette? Antar det ikkje har tilbakevirkande kraft, så korleis då bevise når felgen var kjøpt inn? 😛 Martinuss1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 (endret) Slike felger er vell ofte ikke godkjent i det store å hele? Skal man klare få ned prisen til under 3000kr per felg så må man ta snarveger både med boltsirkel og andre steder. Eg hadde ivertfall aldri vurdert å bytte, det er mye fine brukte kvalitetshjul på markedet. Det sier noe om hva man har når det er snart 20 år gammelt ( style 128) og har samme bruktpris som helt nye felger i tilsvarende dimensjon. Kvalitet holder seg i pris. Endret Januar 2 av hsd Marius2002, Martinuss1, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 Ingen tvil herifra ,behold de du har . Denne bilen kler jo style 128 som bare det . De andre anser hvertfall jeg som harrytass hjul . Men igjen nå er det jo din bil og du må jo selvsagt bestemme selv her 😊 Marius2002, Martinuss1, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 6 timer siden, GtiGtr skrev: Har du litt merir info ang lovlighet på multi boltsirkel? Er det komt regler på de dette? Antar det ikkje har tilbakevirkande kraft, så korleis då bevise når felgen var kjøpt inn? 😛 Har en kompis som har fått 2 mangel på eu, så hvorfor han er blitt plaget med dette kan jeg ikke svare på , det er er jo solgt masse dobbel/ muliti boltsirkel felger , så jeg personlig skjønner ikke helt problemet , Og har heller ikke studert reglene rundt dette. Men er jo flere mekaniker her som Kansje kan svare på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 Kan ikke skjønne hva de har hengt seg opp i. Hvilket underpunkt har han fått feil på og med hvilken begrunnelse? skoglund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 5 timer siden, skoglund skrev: Har en kompis som har fått 2 mangel på eu, så hvorfor han er blitt plaget med dette kan jeg ikke svare på , det er er jo solgt masse dobbel/ muliti boltsirkel felger , så jeg personlig skjønner ikke helt problemet , Og har heller ikke studert reglene rundt dette. Men er jo flere mekaniker her som Kansje kan svare på dette. Tipper det er felger som er borret om boltsirkelen, i stedet for å være støpt/borret med 2 boltsirkler fra start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 2 timer siden, GtiGtr skrev: Tipper det er felger som er borret om boltsirkelen, i stedet for å være støpt/borret med 2 boltsirkler fra start. Felgen er slike fra fabrikk, skal spørre han når jeg ser han neste gang hva greier er:) GtiGtr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå