Orjan Skrevet Torsdag kl. 11:12 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 11:12 Oppdatert i dag med 2 biler fra finn; Bruktbil til salgs: Alpina B3 - 2001 - Blå - 280 hk | FINN.no og Bruktbil til salgs: Alpina B10 - 1997 - Blå - 336 hk | FINN.no fupsaker reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 20:26 Skrevet Torsdag kl. 20:26 Herlig med flere Alpina som kommer inn til landet 👍 Orjan og sveigis reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet Torsdag kl. 22:42 Skrevet Torsdag kl. 22:42 "Noen få riper/bruksspor" på den B10en der var jo passe misvisende, vil vel heller si det var litt mer enn det. 😅 RF91 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 05:51 Skrevet Fredag kl. 05:51 18 timer siden, Orjan skrev: Oppdatert i dag med 2 biler fra finn; Bruktbil til salgs: Alpina B3 - 2001 - Blå - 280 hk | FINN.no og Bruktbil til salgs: Alpina B10 - 1997 - Blå - 336 hk | FINN.no Flotte biler ja med fin farge 😊 Orjan reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 13:40 Skrevet Fredag kl. 13:40 14 timer siden, Olaandref skrev: "Noen få riper/bruksspor" på den B10en der var jo passe misvisende, vil vel heller si det var litt mer enn det. 😅 Også det gamle trikset med å ta bilder av bilen under rett etter at den har blitt underspylt, så blir det vanskeligere å oppdage oljelekkasjer og svette. Synes den var stivt priset med tanke på tilstand Tror jeg skal forsøke å legge ut min til salgs igjen, den er jo 100 000K billigere enn denne her. Min har gått 85 000 km mer men har ikke skader og slitasje slik som denne, er en Euro spec bil, to år nyere som betyr TU2 motor med dobbel vanos og 347 hk, komplett dokumentert historikk fra ny og den er som Touring mer unik vil jeg mene.
gnilb Skrevet Fredag kl. 15:26 Skrevet Fredag kl. 15:26 (endret) Denne dukket opp på finn også. Penere enn andre D10 jeg har sett i Norge tidligere https://www.finn.no/476134755 Endret Fredag kl. 15:29 av gnilb Skrivefeil
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 16:21 Skrevet Fredag kl. 16:21 53 minutter siden, gnilb skrev: Denne dukket opp på finn også. Penere enn andre D10 jeg har sett i Norge tidligere https://www.finn.no/476134755 107 000,- for å overhale ei girkasse? Det er jo mer enn ei ny kasse 😳
Olaandref Skrevet i går, 09:51 Skrevet i går, 09:51 20 timer siden, Fredrik 90 skrev: Også det gamle trikset med å ta bilder av bilen under rett etter at den har blitt underspylt, så blir det vanskeligere å oppdage oljelekkasjer og svette. Synes den var stivt priset med tanke på tilstand Tror jeg skal forsøke å legge ut min til salgs igjen, den er jo 100 000K billigere enn denne her. Min har gått 85 000 km mer men har ikke skader og slitasje slik som denne, er en Euro spec bil, to år nyere som betyr TU2 motor med dobbel vanos og 347 hk, komplett dokumentert historikk fra ny og den er som Touring mer unik vil jeg mene. Syns denne var heftig priset ja, spørs om det ikke hadde vært bedre og utbedre de skadene der og så lagt den ut, for min del åpner det bare for mer skepsis når jeg ser slikt, tenker fort at her kan det fort være mer å ta tak i. Ja, hvordan var interessen på din når den lå ute sist? Den fremstår jo veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå